Ik ga 27 juli 09 ,3 weken weg naar Jamaica, nou zoek ik een stal die paarden traint op de Academische manier of iets vergelijkbaars. Heb al contact gehad met Moravita en dat leek voor mij wel een goede keus, maar heb nu een probleem: Mijn ouders (heb zelf geen rijbewijs voor een trailer) vinden het behoorlijk ver van ons vandaan (paard staat in Rucphen) en moet ik nu dus kijken of er iets wat dichterbij te vinden is. Het gaat om een 9 jarige PRE hengst, bij ons op stal is er niemand die heb 3 weken kan rijden aangezien het allemaal Dressuur en spring ruiters zijn.
Dus ben ik nu opzoek naar een stal die voor 3 weken/1 maand mijn paard in training wil nemen. Weet zelf geen stallen die op deze manier trainen buiten Moravita. Weten jullie misschien een aantal stallen die dit doen ? Ik neem lessen van Angela Remie (academische rijkunst) maar voeg er zelf ook nog wat van Nevzorov Haute Escole en Vrijheids Dressuur bij. Iemand enig id of er nog meer stallen zijn die mij kunnen helpen ?
Ik had je zelf ook wel willen helpen, maar ik ben ook precies die periode op vakantie. Misschien dat ik anders wat bij mij op stal had kunnen regelen. Had hem dan samen met mijn instructeur voor je kunnen trainen. Die werkt volgens de principes van de klassieke dressuur. Maar zou verder ook niet weten of hier in het zuid-westen een goede stal is waar ze ook op deze manier werken. Ik hoop dat je iets kunt vinden!
mariska32
Geplaatst: 06-05-09 20:35
neem eens contact op met paardentango. als zij het niet wil/kan doen heeft ze vast nog wel wat adressen voor je.