Gezocht: Zomerhulp jongerenkampen in Belgische Ardennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joni_Menil

Gezocht: Zomerhulp jongerenkampen in Belgische Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-09 16:32

Patrick en Joni van Domaine du Menil verzorgen het hele jaar door paardrijvakanties voor volwassenen (vanaf 12 jaar) in de Belgische Ardennen, en in de zomer ook jongerenkampen (12-18 jaar). Voor de drukke maanden juli en augustus zijn wij op zoek naar een hulp (m/v). Wij zoeken een spontaan persoon (18j of ouder) die goed met paarden én mensen om kan gaan, zin heeft om anderen een gezellige vakantie te bezorgen, goedlachs en niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Hiervoor krijg je terug: kost en inwoning, de mogelijkgheid om een eigen paard mee te nemen, veel buitenrijden, zakgeld, en natuurlijk een berg ervaring in de paardenwereld. We hebben op dit moment 17 paarden, ons bedrijf ligt in het Franstalige deel van Belgie (ca. 1 uur van Maastricht), maar de voertaal is voornamelijk Nederlands. Voor meer informatie kun je kijken op onze site: www.domainedumenil.be

Als het je aanstaat om een maand of twee naar het buiteland te gaan en lekker mee te helpen op een paardenbedrijf, neem dan contact met ons op!

Sting

Re: Gezocht: Zomerhulp jongerenkampen in Belgische Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:52

Is er een minimum aantal weken of kan je bijvoorbeeld ook voor 1-2 weken komen? Aangezien belgie vanaf Groningen wel erg ver weg is kan ik namelijk mijn paard niet meenemen. Ik heb ervaring met het begeleiden van ponykampen (8-16 jaar). Wat is de vergoeding en hoe is het kamp ingedeeld? Ik spreek vrijwel geen Frans, is dat een probleem? :D

Joni_Menil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 18:22

Eerlijkgezegd hebben we het liefst mensen die de hele periode (of een groot deel ervan) kunnen. We hebben ondertussen al een aantal hele leuke reacties gekregen en met deze meiden (er zitten helemaal geen jongens bij !..? ) hebben we email contact en ik hoop dat daar een leuk werkverband uit voort gaat komen.
Geen frans spreken is bij ons zo ie zo geen probleem, niet voor helpers of ruiters, ik ben Nederlands en Patrick spreekt genoeg nederlands om te kunnen gidsen.
Maar toch bedankt voor je reactie!

Joni_Menil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 18:13

Zoektocht geslaagd:

We hebben op onze oproep ontzettend leuke reacties gehad en het was heel moeilijk om te kiezen. We hebben helaas een aantal meiden teleurmoeten stellen, maar we hebben onze keus gemaakt.
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties en leuk om te zien dat bokt.nl echt goed werkt!

Misschien tot ziens in de Ardennen!

Joni
PS: kijk ook eens op http://www.domainedumenil.be voor een leuke ruitervakantie