GZ. Stalling wiedegang omg. Sprundel, Zundert, Etten leur NB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

GZ. Stalling wiedegang omg. Sprundel, Zundert, Etten leur NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 12:30

hoi hoi,

ik ben opzoek na een betaalbare stalling/weidegang. het zou gaan om een periode van 8 a 9 maanden.
om een haflinger merrie.

heeft u dit of weet u waar dit aangeboden wordt hoor ik graag van u.

Jessica1981

Re: GZ. Stalling wiedegang omg. Sprundel, Zundert, Etten leur NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:14

o0eefje0o

Re: GZ. Stalling wiedegang omg. Sprundel, Zundert, Etten leur NB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:50

dankje voor de reactie maar vind het te duur

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:48

Ik sta sinds een maandje ook bij Prestige en ik kan er alleen maar super positief over zijn!
Om een goede keuze te maken ben ik elke stal in Etten-Leur af geweest, mijn pony komt van manege Liesbosch in Breda.
Als je niet zo veel wilt betalen blijven er hier in Etten-leur 2 stallen/manege's over. Stal t Sander en mangege de Belle. De eerste raad ik je echt af. Ik ben daar geweest in die vieze zooi en de mensen waren niet bepaald vriendelijk. Bij de Belle is het ook een rommeltje maar die mensen hebben hun hart op de goede plek zitten en zullen alles voor je paardje doen. De stalling kost daar €240. Scheelt dus nog niet eens zo gek veel met Prestige, waar de prijzen vanaf €286 zijn voor een zeer ruime stal.
Ik weet ook dat je bij dressuurstal van Bedaf (E-L), de Bollenhoeve (E-L), Nieuw Keytenburgh in Rucphen of Jan van Beek in Rijsbergen ook net zo veel kwijt bent als bij Prestige. Of je moet je paardje bij een boer willen zetten.
Succes!

Jessica1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 09:30

Hey linz

Dus jij bent ook super tevreden over onze stal.

gr Jess

LinZZZZ schreef:
Ik sta sinds een maandje ook bij Prestige en ik kan er alleen maar super positief over zijn!
Om een goede keuze te maken ben ik elke stal in Etten-Leur af geweest, mijn pony komt van manege Liesbosch in Breda.
Als je niet zo veel wilt betalen blijven er hier in Etten-leur 2 stallen/manege's over. Stal t Sander en mangege de Belle. De eerste raad ik je echt af. Ik ben daar geweest in die vieze zooi en de mensen waren niet bepaald vriendelijk. Bij de Belle is het ook een rommeltje maar die mensen hebben hun hart op de goede plek zitten en zullen alles voor je paardje doen. De stalling kost daar €240. Scheelt dus nog niet eens zo gek veel met Prestige, waar de prijzen vanaf €286 zijn voor een zeer ruime stal.
Ik weet ook dat je bij dressuurstal van Bedaf (E-L), de Bollenhoeve (E-L), Nieuw Keytenburgh in Rucphen of Jan van Beek in Rijsbergen ook net zo veel kwijt bent als bij Prestige. Of je moet je paardje bij een boer willen zetten.
Succes!