[GZ] Ouders en wettige zoon/dochter gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

[GZ] Ouders en wettige zoon/dochter gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 09:48

Best lezer,

Voor mijn opleiding aan de Fotoacademie in Amsterdam ben ik van plan een portretserie te maken van ouders met een wettige zoon of dochter.
De foto's worden op locatie gemaakt, dus niet in de studio. Het maken van de foto zal máximaal een halfuurtje in beslag nemen en je krijgt de foto kort daarna digitaal toegezonden.

Ken jij iemand met een wettige ouder of heb jij zelf wettige ouders?
Als jij bereid bent mee te werken aan mijn opdracht kun je contact met mij opnemen via pb. Het is ook mogelijk contact op te nemen via e-mail ( nishada_coco@hotmail.com ).

Overig werk wat ik gemaakt heb is te zien op http://www.nishada.nl

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Nishada Beljaars

InekeH87

Re: [GZ] Ouders en wettige zoon/dochter gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:14

wat bedoel je met wettige ouders? Je eigen ouders of adoptief ouders?

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 13:43

Met wettige ouders bedoel ik ouders die geregistreerd staan als ouders van zijn of haar zoon/dochter en er ook voor zorgen of voor hebben gezorgd.
Dit is eigenlijk adoptie inderdaad. Het gaat er in ieder geval om dat de ouder en de zoon of dochter biologisch geen familie zijn.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:09

Ik kan vragen of mijn tantes dat leuk vinden! Ik denk het wel! Ze hebben een zoontje van 3? maanden, met gigantische blauwe kijkers Lachen Lesbisch stel, met donor vader. Een van de vrouwen is dus wel de moeder, de ander heeft het kind "geadopteerd". Ze wonen in Hilversum!