Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Citaat:Beste ...,
Uw bestelling met ordernummer 4118 is op uw verzoek door ons geannuleerd.
Het door u betaalde bedrag is op uw bankrekening terug gestort.
Afhankelijk van uw eigen bank is het mogelijk dat de bijschrijving pas over 1 a 2 werkdagen voor u zichtbaar is.
Indien u hierover vragen heeft, kunt u natuurlijk contact opnemen met dedunsborg@hotmail.com.
Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg Ruitersport
Citaat:<snip>
Het is overigens mogelijk dat u telefonisch geen contact kunt krijgen met onze hoofdvestiging.
Vanwege de begrafenis is de vestiging tot 16 februari a.s. gesloten.
Indien u nog verdere vragen heeft, helpen wij u graag.
Met vriendelijke groeten,
Stephanie de Kroo
ZoeyDercks schreef:Ah oliebol... had ik dit maar eerder gezien!
Vorige week donderdag laarzen besteld, nog niks binnen.
Krijg net eindelijk reactie via FB dat er een begrafenis in het bedrijf is geweest.... en dat het pakket vorige week al verzonden zou moeten zijn. Nou ik heb geen verzendbevestiging of niks... dus dit zal waarschijnlijk ook nog wel een staartje krijgen.
dragon2 schreef:Hier nog 1
Bestelling staat al open sinds begin november 2016. Telefonisch en per mail krijg je ze niet te pakken. Nu nog steeds geen bestelling en geen geld retour.
Jammer, heb meermaals besteld bij deze winkel zonder problemen maar nu ben ik wel kwaad
edit:
Huh na fb post ineens bericht:Citaat:Beste ...,
Uw bestelling met ordernummer 4118 is op uw verzoek door ons geannuleerd.
Het door u betaalde bedrag is op uw bankrekening terug gestort.
Afhankelijk van uw eigen bank is het mogelijk dat de bijschrijving pas over 1 a 2 werkdagen voor u zichtbaar is.
Indien u hierover vragen heeft, kunt u natuurlijk contact opnemen met dedunsborg@hotmail.com.
Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg Ruitersport
We gaan het zien...
En nog een mail (ze worden wakker):Citaat:<snip>
Het is overigens mogelijk dat u telefonisch geen contact kunt krijgen met onze hoofdvestiging.
Vanwege de begrafenis is de vestiging tot 16 februari a.s. gesloten.
Indien u nog verdere vragen heeft, helpen wij u graag.
Met vriendelijke groeten,
Stephanie de Kroo
Huh een maand geleden was het bedrijf ook al dicht i.v.m. een begrafenis.
Nann__ schreef:Ik zie dit topic nu pas en heb gister een bestelling bij hun gedaan...
Es_ther schreef:Het blijft zonde, want ik kwam best vaak in de winkel en ik ken de eigenaar aardig goed.
Maar als ik dit topic lees dan denk ik echt wtf gebeurt er allemaal buiten de winkel om zeg maar.
Service in de winkel altijd goed, alleen dekens wassen daar is wel een drama. September 5 dekens weggebracht, kon ze pas in november ophalen.. telkens er heen, nog niet klaar enzo, terwijl ik 2 dekens nodig had die ik er ook heen had gebracht die stuk waren..
tijger22 schreef:Laatst kwam er een klacht tevoorschijn op de FB pagina ''Opgelicht in de paardenwereld'' waarop ik ook mijn verhaal deed.
Ik schreef wat mij is overkomen maar dat het wel netjes is afgehandeld.
Al snel daarna kreeg ik een PB van Meindert dat hij van iemand had gehoord dat ik slecht over hun bedrijf sprak.
Ik hem netjes een screenshot doorgestuurd met de reactie waarin ik mijn verhaal deed zodat hij kon zien dat het niet echt bepaald slechte spraak was maar mijn ervaring met daarin de afgesloten zin dat ze het netjes af hebben gehandeld bij mij.
Zijn reactie op alle slechte recensies die rondgaan op Bokt en FB etc. waren volgens hem collega's met een andere ruitersportzaak/webshop die ervoor wilde zorgen dat ze uiteindelijk bij hun de producten gingen halen.
Echter geloof ik hier niks van gezien het aantal slechte ervaringen.
Wat ik wel opvallend vond is dat hij mij nu ineens wel heel snel een PB stuurde, in tegenstelling tot de afhandeling van mijn bestelling