De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 20:26

Ja dat is hij Jolliefieke.

Vind je niet dat je een beetje overdrijft? Je hebt het product 5, misschien 4,5 dagen geleden besteld.

Politie? Oplichterij? Whut?!

Ik ben het volkomen met je eens dat het contact echt onwijs bagger en slecht is. Maar werkelijk nog niemand hier in dit topic heeft uiteindelijk nooit zijn/haar product niet gekregen en anders wel het geld terug gekregen.

Dus. Wees gerust. Op een dag krijg jij je geld of product wel. Maar je doet een beetje panisch in mijn ogen...

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:28

Eens met wortelsussie, je doet nogal dramatisch Jolliefieke. Een paar dagen ben je wel kwijt tussen bestellen en levering en natuurlijk is het geld meteen van je rekening; dat is n.l. precies hoe IDEAL werkt 8)7

flemminghfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 10:53

Verschrikkelijk moeizaam en om moedeloos van te worden.
Telefonisch zijn ze bijna niet te pakken te krijgen. Lukt het je een x wel dan krijg je allemaal mooie beloften maar ze komen die alleen niet na....
Mailen doe ik ook regelmatig maar helaas ook geen enkele reactie op terug van hun kant.
Bokt via PB ook een bericht gedaan, lijkt nog steeds niet gelezen te zijn.

Afijn bestelling is al van 12-10 en nog steeds twee broeken te ontvangen. Inmiddels is er een aantekening gemaakt om mijn geld terug te storten, deze afspraak is ook al meer dan een week geleden en je raadt het vast al, het geld is ook niet terug gestort....

Dus hoe ik nu op korte termijn mijn geld terug krijg?? Ik vrees dat ik de deurwaarder moet inzetten.

Ontzettend jammer de winkel heeft leuke spullen maar zo kan je toch geen zaken doen?

Sue_

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:03

Hier een bestelling van 11 november voor een nogal flink bedrag. Nu 1 keer telefonisch contact gehad. Ik heb nog hoop dat ze het gewoon opsturen. (super-aardig over de telefoon trouwens, maar gezien de verhalen hier ben ik er nog niet gerust op)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:12

Als ik alles zo lees snap ik niet dat ze er iets aan doen om het op te lossen. Waarom nemen ze niet irmand extra aan om alle pakketen te doen?

flemminghfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:15

Ja als je ze een keer treft aan de telefoon zijn ze inderdaad aardig. Ze beloven vervolgens weer van alles maar ze doen het niet. Dus tja dan heb je er niet zo veel aan dat ze aardig zijn aan te telefoon. Helaas...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 11:31

Iemand die er in de buurt woont en er wel eens langskomt? Misschien wil die mijn bestelling wel ophalen. :D :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 13:40

Ik kreeg mijn dekje trouwens opeens heel snel binnen toen ik via de mail had gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Misschien dat dat bij jullie ook zal helpen?

flemminghfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 13:47

Net weer gebeld.... zucht. Meneer weer aan de lijn gehad.
Ja mevrouw ik zie dat ze klaar liggen bij expeditie. Ze zijn ingepakt en klaar ter verzending.
Ja meneer dat vertelde u mij vorige week ook al maar er komt maar niets en toen heb ik met u afgesproken dat u de order annuleert en mij het geld terugstort op korte termijn.
Goed mevrouw ik ga de order annuleren vandaag en dan krijgt u het geld teruggestort.

Dit was zo ongeveer het telefoongesprek dat ik net heb gehad. Als het goed is dan zou ik dus uiterlijk vrijdag het geld op mijn rekening moeten hebben staan.
Ik hou jullie op de hoogte.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:36

Ben wel benieuwd of Joliefiekke haar bestelling binnen heeft gekregen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 12:24

Ik woon er niet zo gek ver vandaan eigenlijk, twintig kilometer. :) kom er heel zelden omdat ik bijna niks nodig heb. Ik volg het topic al heel lang met verbazing dat de bestellingen online zo n puinhoop blijven.

Ik wil best vanaf januari bestelling ophaal dienst gaan :j worden en vanaf hier verzenden. Mits de verzendkosten vergoed worden en een heel klein beetje brandstof dat ik verbruik en vooraf bij voorkeur aan hun is betaald. Zodat ik er zelf niet financieel bij inschiet omdat ik daar het geld niet voor heb.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:33

Mijn bestelling is zoals ze zeggen, kwijtgeraakt bij de post. De 'baas' had besloten om mij een nieuw product op te sturen en het zelf aan te vechten met de post. Dat is hun verhaal.

Echter was mijn product niet op voorraad en is nu opnieuw besteld. Wordt volgende week verwacht en dan direct opgestuurd.

Volgende week neem ik weer contact met ze op. Als ik niet alle ervaringen hier had gelezen, had ik ze wel geloofd haha. Volgende week maar weer met ze bellen. :)

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:36

karuna schreef:
Ik woon er niet zo gek ver vandaan eigenlijk, twintig kilometer. :) kom er heel zelden omdat ik bijna niks nodig heb. Ik volg het topic al heel lang met verbazing dat de bestellingen online zo n puinhoop blijven.

Ik wil best vanaf januari bestelling ophaal dienst gaan :j worden en vanaf hier verzenden. Mits de verzendkosten vergoed worden en een heel klein beetje brandstof dat ik verbruik en vooraf bij voorkeur aan hun is betaald. Zodat ik er zelf niet financieel bij inschiet omdat ik daar het geld niet voor heb.

Geweldig! dan wil ik er nog wel eens wat bestellen! :D Ze hebben zulke leuke aanbiedingen altijd, maar jammer dat ze het gewoon niet versturen...

@sue, al hun pakketen verdwijnen bij de post.. vast.. :')

monzamonza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:37

:?
Ze raken wel erg veel "kwijt"bij de post.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:55

Volgens mij is dat hun vaste smoesje :')

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:24

haha ja dat is wel duidelijk. Ze blijven echter aan de telefoon heel erg correct en aardig. Ik hou het in ieder geval strak in de gaten en vanaf volgende week weer dagelijks bellen. Mocht er de week daarna nog niets gebeurd zijn dan vraag ik mijn geld terug. Desnoods er maar langs.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:32

Sue_ schreef:
Iemand die er in de buurt woont en er wel eens langskomt? Misschien wil die mijn bestelling wel ophalen. :D :+

Haha ik wil t wel ophalen hoor :+.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:38

Ik vind het ook erg jammer van de service, ze hebben echt leuke aanbiedingen vaak!

En ze blijven eigenlijk altijd vriendelijk, behalve in hun boktreacties toen ze nog actief waren op bokt :+

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:40

Superlief! Ik had via pb ook al het aanbod! Volgende week neem ik weer contact met ze op en stel ik voor om het maar op te (laten) halen. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:43

Als ik thuis thuis ben woon ik in Hengelo, dus dan is het echt maar maar eventjes fietsen voor mij :).

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:28

Ojee, wat een reacties... ik heb 6 november een bestelling gedaan.... nog niks gehoord, nu net een voicemail ingesproken... hopelijk bellen ze terug. Via facebook berichten gestuurd, ook kwijt bij de post.. dat was vorige week..

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 20:51

Ik begin zo langzamerhand ook moedeloos te worden.. Ik heb op 3 november iets besteld en heb nog steeds geen reactie van ze, laat staan dat mijn pakketje al binnen is. Heb twee mails gestuurd, twee berichten op Facebook en nu hier dan maar. Ga morgen nog proberen te bellen, maar zo langzamerhand weet ik het ook niet meer. Baal er zo van want had een rijbroek besteld van 60 euro en dat is voor mij als student behoorlijk veel geld. Ik hoop maar dat ik de rijbroek of in ieder geval mijn geld nog terug ga zien..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 08:06

Ik wil t ook met alle liefde ophalen evt!
Dan kan ik t of verzenden, of dat jullie langs mij komen. Tenzij jullie voor een hele manege Dekjes en dekens bestellen, die passen niet op m'n bagagedrager :')

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 16:14

Heel lief van je, maar mijn bestelling is binnengekomen *\o/* *\o/* *\o/*

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:32

Es_ther schreef:
Ik wil t ook met alle liefde ophalen evt!
Dan kan ik t of verzenden, of dat jullie langs mij komen. Tenzij jullie voor een hele manege Dekjes en dekens bestellen, die passen niet op m'n bagagedrager :')

Dat is heel erg aardig! Ik hoop dat ik er geen gebruik van hoef te maken, maar anders zou dat een hele fijne oplossing zijn! Ik heb inmiddels in ieder geval een reactie gekregen donderdagavond. Zij beweren dat ze het pakje al meteen de dag nadat ik het 's avonds had besteld op de post hebben gedaan. Dat lijkt me toch sterk aangezien ik geen track en trace code heb gehad en nu na ruim drie weken nog niks heb ontvangen. Afgelopen vrijdagochtend zouden ze meer laten weten over de status van het pakje, maar zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen raden heb ik nu anderhalve dag later nog niks gehoord. Vind het echt triest dat je als klant gewoon zo voor je bestelde en betaalde!! product moet 'vechten' om het te krijgen. Ik heb er uiteraard alweer een bericht achter aan gestuurd en hoop dat ze het nu heel gauw wel echt op de post gaan doen.