Paard in laten rijden. Waar/door wie? (omg. Leek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 10:56

Wow, ik wist niet dat ik zoveel reacties zou krijgen. Ik ga sowieso de websites eens bekijken en eens wat belletjes plegen.
Genoeg adresjes in de buurt geloof ik *LOL*

Het is niet dat ik niet zelf (met begeleiding) mijn paard in wil rijden hoor, dat lijkt me op zich heel mooi om te doen. Dus als ik iemand kan vinden die mij daar, zeker in het begn intensief, mee wil begeleiden, vind ik dat ook erg leuk.

Groeten,
Judith

langua

Berichten: 437
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Paradise city.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:38

Ik heb mijn hele leven al les gehad van Ananias, en hij heeft ook mijn paard ingereden, zoals Wind al zei. Ik zou niet weten wat er mis is met die manier, want ze doen het allemaal heel rustig aan. Hi jstapt er niet zelf meer op, maar heeft goede mensen die het voor hem doen, onder leiding van hem. Er gebeurt niets zonder hem!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:54

kimmy schreef:
Volgens mij zit Jacoba Ottema ook wel dichtbij leek (weet alleen niet meer waar en ik weet ook niet of zij nog paarden beleerd). Ik heb wel veel positieve verhalen over gehoord...


Ja, Jacoba zit vlakbij het wedstrijdterrein van Boerakker waar jij je zomerwedstrijden had, Kimmy! Verder zijn Claus Beishuizen, Hendrik van der Es en de familie Mellema inderdaad wel bekende/ gewaardeerde adresjes in de omgeving.

sass321
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:34

hey!

uhmz imre claus is niet al over de 60?
hij is nu 36 jaar geloof ik, ik heb er gewerkt =D
vond het wel grappig om te lezen:P.

groetjes,
saskia

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Paard in laten rijden. Waar/door wie? (omg. Leek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 22:41

VSW-->EA-GZ-Diensten