Wat betalen jullie voor Hemparade en/of Lavor vlas?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Re: Wat betalen jullie voor Hemparade en/of Lavor vlas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:43

wat is hemparade eingelijk?


Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:39

als je op marktplaats.nl op zoekt en dan ''vlas van lavor'' in typt dan krijg je denk ik ook wel genoeg resultaten. als je geen reasultaten krijgt dan kun je gewoon ''vlas'' in typen. ik kijk altijd effe voor de gijn. het goetkoopste was geloof ik 4euro voor vlas en 5.00euro voor zaagsel.

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:31

pearlie schreef:
Sjors493 schreef:
als je op marktplaats.nl op zoekt en dan ''vlas van lavor'' in typt dan krijg je denk ik ook wel genoeg resultaten. als je geen reasultaten krijgt dan kun je gewoon ''vlas'' in typen. ik kijk altijd effe voor de gijn. het goetkoopste was geloof ik 4euro voor vlas en 5.00euro voor zaagsel.


Helaas, krijg nauwelijks resultaten in het noorden.. vandaar dat ik de vraag op bokt heb gezet.


ik heb vandaag nog een keer gekeken op marktplaats.nl, deze onderstaande advertie heb ik 2x gezien. Dit vlas is van Lavor!! :j

BeschrijvingIn Lavor vlasstrooisel bevinden zich geen stof, ongedierte, parasieten en andere micro-organismen. Het is een uitstekende strooisel voor paarden met allergische luchtwegen en hoefproblemen. Lavor vlasstrooisel vormt geen proppen in de hoeven. Het strooisel onderdrukt minstens zes weken ammoniakontwikkeling. Uw paarden staan steeds op een droog oppervlak. Het absorbeert tot 450%.

Lavor vlasstrooisel zuivere lemen volle vracht: € 4.90
Lavor vlasstrooisel zuivere lemen halve vracht: € 5.05 WWW.LAVOR.NL

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:34

pearlie schreef:
Sjors; bedankt voor de tip! Ik zal het eens opzoeken!



P.S. je moet gewoon ''vlas'' in typen en geen ''vlas van Lavor''.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: geertje3 en 11 bezoekers