Jansen van den Hout goede handelsstal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:56

Tja als je gaat paardrijden dan kun je niet de gehele tijd lachend op het paard zitten. het vergt namelijk concentratie want anders wil ik wel eens weten met welke instelling jullie op je paard zitten? lang leve de lol en rijden maar. Ze proberen daar een paard op zijn best te laten zien en jullie zitten te zeuren over hoe dat iemand kijkt.

Volgens mij kijk je bij de zxoektocht van een paard naar een paard en niet naar de gene die er boven op zit???

En wat een uitspraken. Weet je wat je kan doen, ga zelf kijken en beoordeel dan naar wat je ziet en wat het met je doet. Een mening van een ander hoeft niet jou mening te zijn.

En als je een paard hebt meegenomen waarom ga je dan al gelijk rijden?? Misschien slim het paard even te laten wennen van wissel van stal, andere omgeving, end. Maargoed die kans wordt niet gegeven aan het paard het krijgt gelijk een stempel./ Erg flauw dat er niet verder gekeken wordt als de neus lang is!

Beetje flauw en vergezocht allemaal...

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!


dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:38

Maar niemand kan binnen in het paard kijken ofdat het wel of niet iets mankeerd, Dat is met elk levend wezen zo. En daarom kun je een paard laten keuren. Heel vervelend allemaal mocht het dan blijken dat het paard iets mankeert. Maar ook wanneer je een paard van een particulier koopt kunnen de mensen je beduvelen.

Het is net ofdat ze bewust iemand beduvelen terwijl elke paarden aankoop een gok is. Als je een paard koopt helemaal gezond, binnenste buiten gekeerd en wel dan kan hij ook plotsklap in de weide dood neervallen omdat zijn hart er mee uitscheidt bij wijze van. Terwijl hij nog nooit iets gemankeerd heeft en altijd braaf zijn km gemaakt heeft.

Met levende dieren weet je het nooit. Wennen end is idd een andere discussie maar niet elk paard is het zelfde en sommige paarden zijn er gevoelig voor wanneer ze veranderen van omgeving en of stal. Zo is het ook met mensen. Elk paard is anders. Die discussie ga ik niet voeren.

Maar vind het echt erg flauw dat er dan gesproken wordt over mensen die dan zogenaamd zuur kijken op een foto. Het is toch geen keuring wie het leukste lacht? Je moet toch kijken naar het paard, daar ben je dan naar op zoek.

Maar ik ga er verder niet op in want het draait zoals bij vele topics nergens op uit want als je 9 positieve verhalen hebt weegt dat 1e negatieve verhaal toch het meest. En al de mensen horen graag negatieve verhalen terwijl ze zelf misschien heel tevreden zullen zijn als ze er eens geweest zijn. Iedereen laadt zich graag voeden met negeatieve verhalen. Jammer. Want het is een vrije keus die je maakt. Waar je gaat kijken voor een paard of waardat je hem koopt.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:18

Mika: Mag ik vragen waarom je hier al je verslagen neerzet? Tuurlijk mag je je ervaringen delen met anderen maar dit is een topic van vorig jaar. Ik lees dat je er zelf na toe gaat, vind je het dan niet een beetje vreemd wat je nu doet? Of deel je je ervaringen daar ook?

Vraag je waarom dat paard trilt, waarom er eten in de bak ligt, waarom dat hij mager is??

Als een paard wat langer in de molen staat dan kun je dat toch aangeven? Even vragen waarom. Misschien zijn ze het heel simpel vergeten. Kan gebeuren. Volgens mij werken daar mensen? Het is menselijk iets te vergeten. Kan gebeuren toch. Wel verveledd an maar goed volgens mij kan een beetje stappen geen kwaad? Ga ook wel eens buitenrijden en dan ben ik uren van huis.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:53

Hoi Mika,

Ik zag in je profiel dat je veronika hebt. Dit is een paard wat je gekocht hebt bij jansen van den hout. Dus je bent er vaker geweest als dat je zegt. Snap alleen het achter liggende idee niet van je wat je hebt hierbij met al dit schrijven?

Veronika komt van jansen van den hout. :)

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:23

Mika:

Ja dat weet ik zeker. De foto in je profiel is ook een foto genomen bij jansen van den hout. In elk geval de hoofd foto.

:)

Raar hoor...

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:32

Toch knap dat je voor dat verhaal, 4 jaar oud een gebruikersnaam hier moet aanmaken. Je bent net een dag geregistreerd!

Jammer dat je er nu 4 jaar later nog over zeurt. Je zal hem niet verkocht hebben als ze er maar zo weinig voor terug wilde geven. Wie niet waagt wie niet wint!

Als je hem niet aan hun verkocht hebt heb je zel fook iemand besodemieterd en of jehebt hem nog zelf en het is toch goed gekomen.

Oude koeien uit de sloot halen op de dag van vandaag! Flauw!

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:48

Als je zo groot bent als Jvdh dan kan het zijn dat er slechte ervaringen bestaan. Mar ook genoeg goede verhalen. Maar de mensen zien liever slechte verhalen als goede verhalen. Maar die goede verhalen lees je ook genoeg hier.. Los het op met de juiste mensen ipv een topic op internet.

Over elk bedrijf zijn er goede en slechte verhalen..

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:45

Als je in het weekend gaat kan het idd erg druk zijn. Door de weeks hebben ze meer tijd hoor. Gewoon bellen, gewoon vrijb lijvend eens kijken, is het iets, is het iets. Is het niets dan weet je het ook weer. Je zult toch zelf de ervaring op moeten doen om hem te kunnen delen ja of nee.

:)

Succes..

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:21

splenius: waarom de gehele tijd zo negatief? Je gaat er wel naar toe? Terwijl je er maar weinig goede woorden over hebt. ?

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:43

Heey Jessie1991,

Dees van laila ja :) hoe i shet daar??

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:33

Volgens mij ga je naar de wc om te plassen of te poepen??? Niet om te bellen. Niet echt charmant om naar een kletterende beller te luisteren, of je moet maar zelf in je stank zitten?

Er zijn we meer paarden te koop? Je bent nu helemaal gefixeerd op dat ene paard? En dat na een keer rijden?

Erbarmelijk slecht?? Daarom bestaan ze al zolang! en verkopen ze tig paarden per jaar.

En er zijn ook goede verhalen!! niet alleen slechte. Alleen die goede verhalen worden nergens beschreven! En als er wel wat goeds staat wordt er gelijk weer op gereageerd.

Het in nu eemaal zo dat men toch alleen maar oor heeft naar slechte ervaringen! En van een mug een olifant maken dat kunnen ze hier op het bokt meer als goed!

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:35

Als je de gang van zaken wilt weten dan lees je toch even de voorwaarde en dergelijke die op de website staan van jansen van den hout.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:14

<embed width="420" height="290" flashvars="hash=7c1995e13f633d2f03308ee5bc17b323&swf_width=&swf_height=&website=bnntv" allowfullscreen="true" quality="high" src="http://sites.bnn.nl/players/play/play.php?type=bnntv" type="application/x-shockwave-flash"/>

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 16:38

Het is mijn mooie lieve Haflinger en niet te koop :)

het zijn erg leuke filmpjes, zou niet weten waarom er negatief op gereageerd moet worden.??

CHOAS: ik had een link willen plaatsen van een filmpje van de website van Bnn. Alleen ben ik er niet erg handig in.

Op de webiste zijn meerdere filmpjes te zien. Erg leuk!

Het was een hele leuke dag en de klusjemannen hebben er reuze plezier gehad.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:42

En vandaag dan maar weer de herhaling gekeken! Blijft lachen... Wat een mannen zeg!

Ziet er netjes uit daar! :)

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 23:39

Tinker Nova is pas 2 en half, nog niet gereden dus die staat er wel langer. Ze is wel gewend aan zadel en hoodstel maar gezien de leeftijd nog niet beleerd. wel een keer vd kar gestaan maar ook niet doorgeleerd. Zeis erg leuk> Nu alweer bijna 3 dus zal wel eens een baasje voor komen.

Braveheart is ook een leuke tinker. braaf gereden, leuk te rijden dressuurmatig en kan leuk springen. Wel voorwaarts dus geen sufferd.

Haflingers staan er momenteel niet. Maar dat kan met de dag veranderen.

Gewoon even bellen wat er is, mag altijd op proef dan weet je ook of het paard je geheel past.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 00:55

Yvonne1313 schreef:
Ik zeg oppassen geblazen, heb inmiddels mijn daar 9 maanden geleden gekochte paard moeten laten inslapen :( pb me als je meer info wilt!



Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden. Zeker als je valse beschuldigingen op het internet zet. Beetje erg stom niet!

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 00:57

Yvonne1313 schreef:
zelfs papieren kunnen vervalsd worden, ik had een vals rontgenlogisch rapport bij mijn paard gekregen, de vorige eigenaar heeft met mij contact gezocht en via de veearts de echte rapporten op laten sturen! incl cd rom en op daar verschillen in zaten! veranderde resultaten in hun voordeel!



Bullshit...

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:19

Nou marjan heb jou ook al vaker dingen op bokt zien zetten wat niet helemaal waar is.

Vertel gewoon eens eerlijk hoe het zit. Ik weet dat er wel wat gedaan is richting jou. En er was niks mis met het paard. Een Osteopaath end kan ten alle tijden nodig zijn. Ook als het paard een keer vast gelegen heeft in de stal of dergelijk.

Dus vertel het of helemaal. Of houdt je mond!


En vreemd dat er gesproken word over verkeerde papieren, want at de papieren pas meegegeven worden na aankoop. Bij een proef periode krijg je die niet. Hoe kunnen ze dan de verkeerde papieren meegeven? Een verkeerd kopietje miss? Ben je zelf toch bij!

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 15:19

Bloed trekken zit standaard in elke klinische keuring en moet tot een halfjaar na datum bewaard worden.

Heb nog nooit eerder terug gevonden dat ze in het paspoort bij het enten de stal naam zetten. Normaliter staat daar de dierenarts die geent heeft????? incl. stempel van de praktijk.

Met een naam, afstamming en evt chipnr kunnen ze veel voor je betekenen met het zoeken naar een pony of paard.

Tevens word er maar al te graag contact gelegt met de vorige eigenaar/ eigenaren. Mits deze bekend zijn! dat is natuurlijk ook niet altijd zo.

En dan kan het nog altijd zo zijn dat de verkopende particulier niet eerlijk is over de geschiedenis van een paard of pony.

Er wordt namelijk maar al te graag '' slecht gepraat'' over handelstallen. Zogenaamd mug olifant verhaal.

Wel wordt er dagelijks vergeten dat paarden leuk lief en aardig geboren worden en indien er gedrag onstaat wat niet wenselijk is ze zo gemaakt zijn door toe doen van de mens.

Zal karakter allicht mee te maken hebben maar geen enkel paard wat de stempel vervelend of stout heeft is zo uit zich zelf geworden. Ze worden zo gemaakt door het toedoen van vaak ''ondeskundige'' mensen.

En dan vindt ik het erg fijn dat er toch nog stallen zijn waar deze paarden wel een kans krijgen.

Je krijgt het paard immers vrijblijvend op proef, je mag het laten keuren en noem maar op. Dat is een service waar ik in elk geval goed over te spreken ben. En het is overaL waar je iets koopt je ogen en oren open houden.


Ook ik heb contact met de vorige eigenaar van mijn paard en ben niks wijzer geworden als ze me bij jvdh verteld hebben. Wel kreeg ik te horen dat de mensen het erg fijn vinden dat ik wel de klik met het paard heb en ik er wel mee uit de voeten kan omdat het bij hun nooit niet gelukt is.

Zo zie je maar dat vaak op elk potje een dekseltje past. Bij elk paard is een passende ruiter te vinden.

Soms is het een makkelijke zoektocht en soms is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:28

car_kid schreef:
geen hele goeie ervaringen
we hadden paard gekocht en waren heel blij met hem. tot dat we der achter kwamen dat hij ons een ziek paard had verkocht. het contract was al verlopen dus konden niks meer. we kwamen er achter toen hij in de beging van de zomer zijn wintervacht verloor en steeds dunner werd. we gaven hem toen extra voedsel en pulp en hadden een maand later de dierenarts er bij gehaald want hij werd nog steeds niet dikker. Ze zij dat zijn nieren niet goed werkten en dat dit al heel lang speelt. ik mocht niet meer springen en wedstrijden rijden van de dierenarts wat ik heel erg vond. we waren toen terug gegaan naar Jansen van den hout en hij zij dat wij ons paard verwaarloost hadden hij zou een week bij hem staan en als hij dan niet dikker werd gingen we verder praten. vervolgens had hij zijn dieren arts gebeld en zij dat wij ons paard verwaarloos hadden




Het paard is zeven maanden bij jullie geweest!!! Het paard is in goede conditie bij ons weggegaan. Fotos geven weer dat het paard eerder te dik is als te mager, goed in de vacht zit en bespiering had.

Het paard is bij zijn vorige eigenaar ingezet voor de marathon wagen, en recreatief gebruik.

Nadat jullie te kennen gaven dat het paard vanalles zou mankeren hebben we aangeboden, breng hem maar naar ons. Laat ik ook de dierenarts erna kijken. Deze kon inderdaad niks anders vast stellen als dat het paard het niet te best gehad had.

Jullie hebben een bloed onderzoek laten doen waar niks specifieks naar voren kwam, een mestonderzoek gaf aan dat er veel zand in zat en iets wat wormenei.

Jullie hebben het paard bij ons geleverd, slechte conditie. Op een voorijzer. Dus we hebben de hoefsmid erbij gehad want ja een ijzer is niet fijn! WIj lopen ook op 2 schoenen.

We hebben het paard goed gevoerd, onbeperkt hooi,, lucerne, meusli. Helaas lustte het paard geen pulp.??

Hebben het paard ontwormd op advies van onze dierenarts.

Jullie hebben zelf te kennen gegeven aan de telefoon dat het paard zeer intensief ingezet werd. Jullie hebben het paard gestald bij gaby verhoeven en zij mocht hem ook gebruiken voor de lessen. Ook hebben jullie hem zelf gebruikt, weer terug beleerd vd kar. Noem maar op. Erg intensief gebruik dus. Als je dan niet voert naar behoefte komt het inderdaad voor dat een paard vermagerd.

Maar carneval kid was niet zomaar vermagerd. zelfs de gehele bespiering was verdwenen. Hij was in mijn ogen gewoon kapot gereden. Het paard heeft zowat een maand bij ons op stal gestaan, is zeker veel aangekomen. Andere pensionklanten die op dezelfde stal stonden kwamen ook een paard kopen bij ons en zagen het paard staan.

Ze wisten niet wat ze zagen, zoveel dikker dat hij was geworden. Paarden zijn bij ons geen chipnummers. We moeten er onze boterham mee verdienen.

We verzorgen de paarden zo goed als we kunnen, de hoefsmid komt elke week een hele dag, de tandarts komt geregeld, de dierenarts indien dit nodig is. Op verzorging en voer besparen we niet.

Maar paarden die al zeven maanden niet meer tot ons bezit zijn, daar is on s helaas niets te verwijten. De verzorging valt onder jullie hoede of onder die van de pensionstal.

Daar jullie ook geen greintje waardering konden opbrengen voor onze goede zorgen voor het paard, hebben we hem na ca 4 weken weer terug gebracht. Mocht ie weer dag en nacht op de zand wei. Dat gaat ons aan het hart. We verkopen de paarden, maar gunnen ze een goed huisje.

Ik hoop dat hij nu goed gevoerd wordt, niet meer zo intensief ingezet wordt en zowel dan voldoende fatsoenlijk voer krijgt.

Je zegt dat je niks met het paard kan, maar in je profiel wat je aanmaakt staat dat je er mee springt, er mee buitenrijdt en hij voor de kar gaat. Dus denk dat je ons graag in slecht daglicht wilt zetten maar een verhaal heeft twee kanten. Dus hier mijn verhaal.

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:07

Als je over mij praat dan zal ik zelf ook maar even reageren met het verhaal zoals jij bij ons gekomen bent.

Je hebt het paard op afbetaling gekocht. Nadat het 7 maanden in je bezit was ben je terug gekomen omdat je na je valpartij bang was nog te rijden met het paard. Je hebt tegen mij verteld dat je val partij gekomen was nadat je met je gewone kleding bent gaan rijden omdat je lesgeefster, of oude lesgeefster hierop aan drong. Je had er niet gelongeerd terwijl ze al lang niks gedaan had. Je bent er zo op gegaan. Daar ze lang nisk gedaan had is ze gaan bokken. Je bent gevallen daardoor. Dit is jou verhaal wat je tegen mij vertelde. Erg vervelend. En ben blij dat je er niks aan over gehouden hebt.

Je paard vertoonde onregelmatigheden. Daardoor heb je het paard op rust gezet. Zoals je zelf zei. Omdat je zelf al niet meer met het paard reed stond deze dus veelal stil. Of je liet iemand het paard trainen. Iemand van jou pensionstalling, die je daarvoor betaalde. Je hebt ons nooit iets verteld over de onregelmatigheden. Ik heb meerdere malen mail contact met je gehad rondom de afbetalingen en het ophalen van de papieren.

Je bent uiteindelijk de onregelmatigheid gaan onderzoeken bij dierenarts, Ruben. Ik heb het onderzoeksrapport op de mail staan en kan het hier publiceren alleen weet ik niet hoe dat werkt. Had het anders graag gedaan. Je spreekt namelijk over een atrose. Dit staat enkel niet in het rapport. Het paard zat vast op enkele wervels, dit is gekraakt en heb jij in laten spuiten. Conclusie dierenarts. 3 wk niks doen en nadien rustig opbouwen. Hoeft niet zo te zijn dat het paard er nog last van krijgt. ( jij zegt dat je het bloed hebt laten onderzoeken, knap dat ze dan na ruim 7 maanden nog iets kunnen terugvinden van een evt eerdere behandeling???)

Je bent eerst op een doordeweekse dag bij ons op stal gekomen om te kijken voor een pony, genaamd freya. Deze heb je nog even los gelaten omdat het personeel al naar huis was. Later die week stond je met het paard op de stoep.

Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, je was bang door je val partij en wilde graag een paard waar je wel mee kon rijden ( begrijpelijk ). Plus de constatering van de dierenarts die je niet lekker zat. Je hebt de dierenarts gebeld omdat je niet eens wist of het paard nu wel of niet gereden mocht worden. ( ivm de injectie die je hebt laten geven en de voorgeschreven 3 wk rust ). Ik heb de dierenarts niet aan de lijn gehad hoor?? Hoefde niet ik ken Ruben namelijk langer als vandaag en had hem al gesproken over de kwestie. Dus voor mij was het duidelijk. Wij wilde deze namelijk eerst gereden zien worden. We vragen de mensen hun paarden altijd voor te rijden als ze deze willen inruilen.

Je kwam immers om het paard in te ruilen! Omdat er op dat moment niet echt een paard naar wens stond heb je een inruil verklaring meegekregen. Waarde nader te bepalen omdat het paard zowel van voor onregelmatig/ kreupel liep en van achter wel atactisch leek. Toen ik je vroeg te draven aan de longeerlijn viel het paard zowat om van achter. Ik heb je toen ook gelijk gezegd te stoppen met rijden omdat het paard gewoon echt niet goed liep.

Je hebt er zelf voor gekozen het paard bij ons achter te laten en later nog eens te komen kijken voor een evt. ander paard.

Toen hoorde we dat je ineens een ander paard elders gekocht had.? Terwijl je bij ons nog een inruil open had staan. Nadien heb je het paard dus niet ingeruild bij ons maar verkocht aan ons.

Je bent de verkoop zelf overeen gekomen dus achteraf ontevreden zijn over de verkoop die je gedaan hebt is best onredelijk mijn inziens.

Vindt het dan ook erg jammer dat je nu dit verhaal op internet verteld, je mag dat natuurlijk. Daar is dit forum voor! Maar vertel dan op zijn minst zoals het is. En niet een verdraaide versie die jou beter uitkomt en waardoor je ons in een kwaad daglicht probeert te zetten.

Dit zal dan ook niet meewerken in je evt. zaak. waar je over spreekt. Ik zal in elk geval mijn huiswerk doen. ;).

Groetjes Desiree.






Samiraa90 schreef:
Lante schreef:
Hoezo wisten ze dat..? Kan me niet voorstellen dat ze hun goede naam op het spel zetten voor zoiets.

Toen ik er was, was het behoorlijk druk met mensen die er graag een paard wilden kopen en ik heb er niet één gezien die fatsoenlijk kon rijden die hele zaterdagmiddag niet..... Ik denk dat je als je wel kan rijden er erg leuke paarden weg kan halen waar nog wel wat werk aan is natuurlijk, omdat er klunzen mee bezig zijn geweest. Maar daar is de prijs ook naar. En de paarden laten keuren natuurlijk. ;)



Ik denk dat artrose niet met slecht rijden te maken heeft, toch? Toen ik gebeld had wilde ze opeens niks meer van het paard weten. Ik heb de trailer gepakt en ben er gewoon heen gegaan. Ik had aan de telefoon het een en ander al uitgelegd en toen zeiden ze dat dat bij mij gebeurt was? :-S ik heb er toen mischien 2 of 3 X mee gereden. En die laatste keer dat ik erop zat ze opeens helemaal gek werd, ik eraf gegooid werd en door de trauma heli opgehaald ben.. 2 scheurtjes in mijn ruggen wervels.. Daarna weer de dierenarts laten komen bleek ze artrose in d'r rug te hebben. Die stonden natuurlijk niet op de foto's van de keuring omdat ik alleen de benen rontgenlogisch heb laten keuren en een klinische keuring natuurlijk! Toen uit de diagnose bleek dat ze artrose had heb ik ook bloed laten trekken en bleek dat ze behandeld was daar voor. Eenmaal aangekomen bij van den hout kwam die vrouw van Dirk naar me toe en zei dat ze met mijn dierenarts gebeld had en dat het niet waar was bla bla. Ik mijn dierenarts weer gebeld en uitgelegd wat zei beweerde, toen heb ik die desiree aan de telefoon gegeven ( wat ze eigenlijk niet wilde) en toen klopte het opeens wel.. Toen hebben ze mijn paard een rondje aan de longeelijn laten lopen toen was het weer dat ze achter niet goed liep :\ nee logisch met artrose waar ze ontzettend veel pijn aan had.. Uiteindelijk heb maar 1000 euro terug gekregen terwijl ik 5000 euro had betaald, hoezo garantie..

Maar zoals ik al zei dit is mijn ervaring.
En je hebt er ook goede paarden, maar daar moet je gewoon geluk mee hebben en goed uitkijken met wat je koopt!

Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sica en 36 bezoekers