Ze is niet van plan met me mee te verhuizen..

Daarom ben ik op zoek naar een nieuwe instructrice, vanaf Augustus 2009.
Ik krijg op dit moment westernles gemixed met wat dressuurmatige dingetjes.
Het liefst ga ik verder met westernrijden, maar als ik geen instructie kan vinden daarin is dressuur ook goed. Als we maar bijleren/verder komen.
Mijn Haflinger is op het moment western en dressuurmatig bereden, we zitten qua dressuur ongeveer op L1 niveau.
Mijn Irish Cob zal na de zomer opgepakt worden, ze heeft op het moment van verhuizing een veulen aan de voet, graag wil ik weer met haar gaan lessen om het vertrouwen onder het zadel terug te krijgen. We hebben een aantal dingetjes meegemaakt wat het vertrouwen ohz niet ten goede heeft gedaan.
Mede voor mijn Irish Cob zoek ik iemand die heel rustig en geduldig is in handelingen en spreken, en niet gaat staan drammen en roepen in het midden van de bak.. Dat werkt averechts op zowel mij als haar..
We hebben de mogelijkheid om aan huis te lessen, dus ik zou het fijn vinden om aan huis les te krijgen.
Als we een aantal km's over straat moeten is dit ook geen probleem, maar niet verder als een km of 5/6 vanaf Hitzum..
Ken of ben jij iemand die mij van dienst kan zijn, reageer dan even in het topic of stuur een PB'tje..