Westerninstructie omgeving Deest/Druten/Nijmegen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Westerninstructie omgeving Deest/Druten/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 19:47

Ik ben opzoek naar iemand die mij en mijn pony westernles kan geven. Ik wil maximaal een half uur rijden naar de les toe, aangezien mijn pony niet dol is op de trailer. Het mooiste zou zijn als ik thuis of in een indoorhal in Druten les zou kunnen krijgen. De richting maakt niet uit, ik wil me in eerste instantie weer bezig houden met de basis, omdat we al een tijd geen les hebben gehad. Ik heb trouwens al gezocht naar de www, daar stond niemand bij hier uit de buurt :)

Noppert

Re: Westerninstructie omgeving Deest/Druten/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:28

Deest - Venhorst is volgens de routeplanner 37 minuten, dan zou je bij Wendy van Osch kunnen gaan trainen. Voor meer info www.wendyvanoschph.nl

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:08

Rieky Young in vorstenbosch (daar heb je wel écht een goede aan) en ook zoals noppert al zegt: rieky's zus Wendy van Osch. rieky zou je even moeten googlen op burgmeijer's quarterhorses

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:10

Susan van Dommelen uit Groesbeek/Kranenburg (heb ik ook les van) is erg rustig en geeft goede uitleg. Tel. nr per pb!

havermout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:10

Of misschien Saskia Banning in Heumen? Ben je zo via de snelweg.