Sociale ijslander zoekt leuk plekje met veel weidegang!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vilheide

Sociale ijslander zoekt leuk plekje met veel weidegang!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 20:49

Omdat wij per half december weer in Nederland (Rhenen/ Veenendaal) wonen, zijn we in de buurt van Rhenen op zoek naar een plekje voor Drifandi.
Wie heeft of weet iets daar in de buurt??
Drif staat nu 24/7 buiten maar hij kan ook makkelijk 's avonds op stal.
Hij is makkelijk in de groep en past zich snel aan.
Het moet allemaal wel te doen zijn op de fiets dus het liefst binnen een straal van 10 km rondom Rhenen.

Rodi

Re: Sociale ijslander zoekt leuk plekje met veel weidegang!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:36

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 21:50

Is er verder niemand die iets in de omgeving Veenendaal/ Rhenen of Overberg weet voor onze ijslander?

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 21:52

Rodi schreef:
Mail Josien Warris eens, die zit in Rhenen.
http://www.josienwarris.nl

Ik heb idd contact gehad met Josien, nadeel daar is dat er geen ruimte is om rijspullen kwijt te kunnen, en aangezien we nu op een camping wonen hebben we geen ruimte om onze rijspullen hier kwijt te kunnen. En we moeten alles elke keer op de fiets meenemen omdat ik geen auto heb.
Helaas want het is een erg mooie plek.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:47

Als je in veenendaal iets vind, dan bied mijn ijslander ruin zich aan als wei-vriendje.
Ik zoek namelijk ook stalling in veenendaal. Bloos
Dus ik houd je topic in de gaten. Bloos

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:34

Hoi!
Wij staan momenteel op de Juliahoeve, aan de rand van Veenendaal. Op bokt staat het niet zo goed bekend, maar wij hebben het er erg naar onze zin. De paarden worden buiten en binnen gezet, ze worden gevoerd en de stal word uitgemest. Ze staan overdag buiten en 's nachts binnen. Er is ook een buitenbak aanwezig. Het is alleen wel echt een boerderij en geen luxe pensionstalling. :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 19:46

Mijn vader had U gemailt over een plekje in veenendaal.
Ik zelf ga hier morgen kijken, of mijn ijslander ruin hier ook happy zou zijn. :D
Als u uw telefoon nr. pm't kan ik morgen/overmorgen er misschien even over bellen, als ik heb gekeken?
groetjes!

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 21:51

Niwla schreef:
Hoi!
Wij staan momenteel op de Juliahoeve, aan de rand van Veenendaal. Op bokt staat het niet zo goed bekend, maar wij hebben het er erg naar onze zin. De paarden worden buiten en binnen gezet, ze worden gevoerd en de stal word uitgemest. Ze staan overdag buiten en 's nachts binnen. Er is ook een buitenbak aanwezig. Het is alleen wel echt een boerderij en geen luxe pensionstalling. :)

Ik ben ook al op de Juliahoeve wezen kijken omdat iemand die mijn dochter kent daar gestaan heeft met haar paard.
Helaas kun je daar niet direct het bos in en zul je eerst een stuk de weg over moeten om in het bos te komen.
Nu vind ik een 10 min over de weg geen probleem maar ik denk dat het daar vandaan wel een half uur stappen is voordat je in het bos bent.