Stalling Amsterdam-Zuid, Diemen of Amsterdam-Noord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lottejulia

Stalling Amsterdam-Zuid, Diemen of Amsterdam-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 17:00

Omdat ik volgend jaar in Amsterdam ga studeren aan de UvA (Science park) en dan, in elk geval voorlopig, bij mijn oom ga wonen aan de Hoogte Kadijk (centrum, achter Artis) moet ik nu opzoek naar een plek voor mijn (grote) pony. Ik heb via internet al veel gezocht naar stallen in de omgeving van Amsterdam, maar wil het ook via deze weg proberen (juist omdat ik liever op een wat kleinere stal sta). Mijn voorkeur gaat uit naar een stal met binnenbak en weidegang en/of paddock's (vereiste). Weet je iets in deze omgeving? Laat het weten!

TeeGee

Re: Stalling Amsterdam-Zuid, Diemen of Amsterdam-Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:27

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 08:46

manege sjors in amsterdam noord alleen geen binnen bak wel buiten bak voor de rest staat de paarden lekker de hele dag op het land en je kan daar lekkere buitenritten maken
of stal baco in broek in waterland ook in amsterdam noord daar hebben ze alles binnen en buiten bak groot stuk land er bij stap molen en longeer cirkel
of manege nieuw amstelland in amstelveen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:42

MarielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:48

ik sta op een stal in ouderkerk, twee binnenbakken en 1 60-20 buitenbak eb en vloed bodem en paarden worden iedere dag op het land gezet. Niet grote gezellige pensionstal. Woon ook in noord en met een auto is het prima te doen.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:10

Misschien is manege de eenhoorn wat voor jou?
www.manegedeeenhoorn.nl
Paarden staan 's zomers dag en nacht op het land en 's winters 4 dagen in de paddock en 2 dagen in de stapmolen. Alleen op zondag komen ze dan niet buiten. Bij de stalling zit 1 les per week inbegrepen en ook 2 keer per jaar enten en 4 keer per jaar ontwormen. Bij de manege is een Z-bak (20 X 60 meter), een binnenbak (20 X 40 meter) en een eb-en vloed buitenbak (20 X 40 meter). De manege is op ongeveer 10/15 minuten fietsen vanaf het science park.