Ja!!!! ikke!!!!! we gaan springen en dresuur kur op donderdag en en dan woensdag en donderdag overdag en vrijdag springen kijken! heb er nu al zin in!!
hmm hebben jullie al kaarten binnne??? ik heb nl wel al betaald ( ruim een week geleden!! ) maar nog geen kaarten ontvangen.....iemand enig idee hoe lang dat gaat duren????
Ik ga sowieso het springen kijken, weet nog niet welke dagen! En dit jaar voor het eerst voltige te zien, dus dat wil ik ook nog wel eens gaan bekijken
Nu het nog maar ruim 2 weken duurt mag dit topic wel nieuw leven ingeblazen worden!!
Ik kan niet wachten! woensdagavond zit ik op de tribune voor de Auction en zondagavond weer in de auto terug naar huis.. ondertussen even 200 stands bekijken (dat zijn er zo'n 40 per dag)!
Is de kur nou op zaterdagavond of op zondagmorgen? Daar staat bij beide een kur op het programma. Zaterdag CDI en zondag CDIO, ik weet het verschil niet!
Yup en voor zondag zijn helaas geen kaarten meer. Zonde!! Maar goed en allang blij dat we alsnog kunnen gaan en een hotel wat betaalbaar en mega dichtbij is hebben gevonden;-)
Mogelijk kan je nog wel kaarten krijgen, die onderling verkocht worden. Zo heb ik tijdens de Wereldruiterspelen nog kaarten kunnen krijgen voor de finale waarbij Anky won!!! Ik zat toen ook nog op fantastische plaatsen!
Vorig jaar stonden velen voor de kassa (dus voor het terrein). Het was toen ook voor ons een gok, ik had nml wel alvast een hotelovernachting geregeld, maar oohh wat was ik toen blij dat het allemaal gelukt was!