Wie gaan er gezellig in week 3 naar Ermelo ?
Ik heb gister mn inschrijf formulier op de bus gedaan dus hoop dat ik nog optijd ben
Ik heb er zoooo gigantisch veel zin in! Het is echt super leuk en leerzaam
Dus meld je gezellig hier
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

heb wel eens oefenparcours gedaan maar ook maar op 60 cm
dus we passen mooi bijelkaar
dus ik hoef me niet voor te stellen...
vera23 schreef:Inprencipe zou mn vader me rijden....maar als jij kan laten weten hoeveel we er ongeveer aan kwijt zouden zijn is het wel leuk misschien...jav heeft ook nog geen vervoer
vera23 schreef:nee nog niet gedaan jav
Javayo schreef:Veer heb je Kelly nu al de link gestuurd? Gister zei ze dat haar inschrijving ook gister op de bus was gegaan.
Ik heb inderdaad geen vervoer. Mijn ouders zijn ook net in die periode op vakantie (maar ook in week 5 waarschijnlijk, dus dat maakt geen verschil) dus ik heb ook geen chauffeur![]()
dus dan zou ik of idd op zo'n vrachtwagen mee willen reizen. Of misschien als Kelly wel met een 2-paardstrailer gaat dat ik mee zou kunnen reizen? Kunnen er mooi kosten gedeeld worden.
net zei een bokker in een ander topic dat ze zich niet meer voor week 3 in kon schrijven, maar wel week 5... afwachten dus.
nou kan ik begrijoen waarom dit topic zo rustig is
iedereen wist dat ie al vol zat 

Javayo schreef:Een oud-stalgenootje had zich willen opgeven voor week 3, maar kon alleen nog in week 5.
Ik heb net naar huis gebeld, mijn bevestiging is binnen.
Maar ik wil nog steeds niet zonder bekenden