Dream Team's Kadance,
v. Kai Midas (2e-bez.), m. de ster, preferente Flevozicht's Kitty (v. Lambert).
Kadance is gefokt door een goede vriend van Bertus, dus de meeste foto's die ik gemaakt heb, zijn dan ook van deze pony

Cordial's Torino, een hengstveulen, één van de 2 v. Pinewell Bucks Fizz die meeliepen. Moeder is Cordial's Nina (v. Churchwood President). Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar hoe deze jongen zich verder gaat ontwikkelen!
Het veulen De Weijerd's Helsinki (v. IJsselvliedt's Special Edition) was het beste hengstveulen. Moeder is Vechtzicht's Henol (v. Vechtzicht's Harmony pref. m. Revel Hibiscus elite), een volle zus van de latere dagkampioene.
Veulenkampioen Steenhoeve's Esly (v. IJsselvliedt's Special Edition). Moeder Ciejan's Esmee ster (v. Churchwood President)
Shamrock Silk Hortensia (v. Ceulan Cariadog) liep op kop bij de keurmerrie's.
Bij de 3-jarige merrie's zonder veulen.
Challenge Cymbol (v. Vechtzicht's Hylander m. Vechtzicht's Caroline keur) werd als eerste geplaatst.
Challenge Cymbol (in overleg met haar voorbrenger)
Jeugdkampioen de 2-jarige Rookery Sound Of Music (v. Littlestones Red Fox, m. Rookery Symphony).
IJsselvliedt's Felice (v. Colne Heartsease pref., m. Saxon Fenella ster, pref.) liep op kop in de rubriek 6-9 jarige stermerrie's met veulen. De gehele rubriek werd voorlopig keur.
Ik zal later nog even een link neerzetten met de rest van de foto's voor de geïnteresseerden.

Groetjes,
Mirjam