Barokke Paardendag Hippolytushoef

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Barokke Paardendag Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 18:07

Vandaag heb ik met Juul meegedaan aan een barokke paardenwedstrijd in Hippolytushoef. Helaas geen winstpunten (178 en 174). Bij de laatste proef ging het op zich wel de goede kant uit tot het halthouden. Ze wilde niet echt stilstaan en ik kreeg dus 2x een 3 en een 4 omdat ze ook tegen de hand wegdraafde. Maar ook wel een paar keer een 8 voor halsstrekken en vrije stap en 7-ens voor wijken en een keer voor de middendraf. Ben dus niet ontevreden maar als de nr 1 en 2 met meer dan 200 punten naar huis gaan voel je je nu wel erg slecht. Gelukkig heb ik nog iemand gezien met vrijwel dezelfde punten. Ach volgende keer beter.
Ik was al blij met mij 7 voor aanspringen in de galop. Het is dus toch mogelijk. Mevrouw is een beetje een stresskipje en doorzitten was bij haar altijd aanspringen of poging tot.

Ik weet niet wat er te zien was maar misschien dat het nog net voor mijn proef was.
Afbeelding

Afbeelding

De dag werd georganiseerd voor Brooke's Hospital en 's middags hadden ze ook een leuk programma.

zestal Friezen waarvan de helft van mijn eigen vereniging.
Afbeelding

Pas de Deux van Lippizaners
Afbeelding

Garrocha met Piropo
Afbeelding

En deze deken wordt vast de nieuwste mode
Afbeelding

Maar ik denk dat het paard het prima vind Knipoog .

Marijkjuh

Re: Barokke Paardendag Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:51

Jammer van je punten, maar volgende keer beter. Leuke foto's trouwens Ja

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 21:54

Leuke foto's joh! Enneh, idd, wat betreft je punten, volgende keer beter!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 22:35

Ze zijn helaas niet van beste kwaliteit maar ik heb ook maaar een eenvoudig cameratje en moest veel inzoomen en corrigeren. Maar het geeft wel een beetje een indruk van wat er te zien was.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:51

Hee jouw paard zag ik idd op de wagen staan, die deken viel mij overigens ook al op Haha!

Enne ik heb de foto efkes gepakt hoor, fotootjes van mijn Propje vind ik altijd leuk! Knipoog

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 13:57

Hij leek me een erg goed paard. Zo gemakkelijk als hij kon verzamelen... Had weleens hier over hem gelezen maar hem nu voor het eerst gezien.
En het foto'tje mag je hebben. Zit nog te wachten op de foto's van de fotograaf. Vaak maakt hij hele mooie dingen en ze zijn voor een schappelijk bedrag, dacht ik, na te bestellen.
Jammer alleen dat je nu je lange stok niet had. Zat net lekker te vertellen dat je daar onderdoor en achterlangs kon draaien maar dat kon je nu niet laten zien. Maar misschien volgende keer.

Roosj3lov3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:13

leuke foto's, Mooie paarden ook!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 08:37

DendroFleur schreef:
Hij leek me een erg goed paard. Zo gemakkelijk als hij kon verzamelen... Had weleens hier over hem gelezen maar hem nu voor het eerst gezien.
En het foto'tje mag je hebben. Zit nog te wachten op de foto's van de fotograaf. Vaak maakt hij hele mooie dingen en ze zijn voor een schappelijk bedrag, dacht ik, na te bestellen.
Jammer alleen dat je nu je lange stok niet had. Zat net lekker te vertellen dat je daar onderdoor en achterlangs kon draaien maar dat kon je nu niet laten zien. Maar misschien volgende keer.

Thanks en ja ik had op tijd een nieuwe Garrocha in Spanje gekocht maar die is er nog steeds niet..... en had ik em wel op tijd gehad had ik op deze grond nu niet onder de Garrocha door kunnen rijden, smid was gaten in mijn ijzers vergeten en Piropo had er moeite genoeg mee op het gras dus dat had me niet gelukt.. volgende keer beter Knipoog

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:32

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:59

Ja, fantastisch . Gisteren heb ik spontaan mijn laarzen aan de wilgen gehangen maar vandaag zijn we weer vol goede moed verder gegaan. Moet er echt aan denken dat ik mezelf niet vastzet en blijf voelen. Tijdens lessen gaat dat vaak wel maar proefjes is toch andere koek. Toch had ik een minder slecht gevoel dan uit de foto's blijkt. Maar dat is dan natuurlijk helemaal erg.