Foto's zijn helaas niet zo geweldig daar ik mijn nieuw camera binnen nog niet heb gebruikt.

Creool in de stallen
Verslag:
Als eerste komt Jan Greve binnen met Creool aan de hand voor het openingswoord. Creool vindt alle aandacht geweldig en springt er vrolijk op los. Jan heeft nog een aardige conditie zo te zien

een vrolijke Creool
Saron
Dan komt er een nieuwe hengst de rijbaan binnen onder Willem Greve. Max Joe. Helaas is me de afstamming even ontgaan. Een leuk paard om te zien.
Dan volgt Karandasj aan de hand gevolgt door 2 jaarlingen uit moeders van Voltaire en Guidam, een veulen uit een Indoctro moeder en een 3 jarige hengst uit een Nimmerdor moeder.
Dan volgt zijn goedgekeurde zoon Unesco en een jaarling uit een Voltaire moeder. Unesco laat een hele goede sprong zien. Vindt het alleen geen bijzonder paard om te zien.
Dan komt Wilawander xx in de baan met Annemieke van de Vorm. Het geheel ziet er netjes uit.Nakomelingen werden volgens mij niet getoond.
Wilawander xx
Watermill Swatch xx vondt ik een hele leuke hengst. Goede bewegingen voor een volbloed en een mooi model. Die houdt ik zeker even in mijn achter hoofd. De eerste veulens waren nog te jong om te laten zien. Maar er komt bij Post een extra open dag voor zijn nakomelingen.

Watermill Swatch xx
Du Moulin liet zich ook heel sterk zien. Schitterende hengst met mooie bewegingen. Een slecht karakter heeft hij absoluut niet getoond. Veulens van hem werden getoond uit een Ferro en een Balzflug merrie. Beide hele leuke veulens.
Dan kwam de Jazz zoon Vic in de baan. Brave hengst zo te zien maar aan de hand niet echt bijzonder. Later kwam hij onder het zadel van Judith Ribbels in de baan en dat zag er goed uit.
Dan de nog jonge King Kolibri. Wat een heel leuk springpaard begint te lijken. vader is de Brandenburger hengst Kolibri uit een Libero H x Pit I merrie. Paard staat ter dekking in Neustadt a.d. Dosse en is weing mee gedaan dus nog heel jeugdig.

Dan wordt Favoritas xx aan de hand getoond. 1,61 m hoog. Beweging moet je niet naar kijken. maar wat springen. Hindernissen hoger als hem zelf boeien hem niet.

Riverdance gooide zijn amazone Annemiek van de Vorm af op het losrij terein en hij liep iemand om ver die naar het ziekenhuis moest. Liet zich desondanks zeer goed zien.
Madison werdt alleen aan de hand getoond. Er werden meerdere nakomelingen getoond die lieten zien zeer braaf te zijn en over veel maat te beschikken.
Zijn gekeurde zoon Vandavid werdt gesprongen door Judith Ribbels.Vondt het geen echt aansprekende hengst.
Vandavid
De Voltaire zoon Oliver werdt onder het dressuurzadel voorgestelt. Het lijkt een zeer compleet dressuurpaard. Zeer opvallend. En waardevol voor de dressuurpaarden fokkerij.

Tjungske wordt eerst aan dehand voorgestelt met o.a. een jaarling uit een Karandasj merrie en een Calvados merrie.
Dan komt de tuigpaard hengst Tendens in de baan. Zeer mooi tuigpaard die op wacht staat maar volgens de hengsthouder zeer mooi nakomlingen heeft.
Dan de haflinger hengst Argentino
Dan wordt werderom een nieuwe hensgt voorgestelt. Een Acorado zoon. Zeer apart paard.
Dan wordt Painter's Row xx aan de hand getoond.
Scandic wordt voorgesteld door Annemieke van de Vorm zij rijdt een pas de deux samen met Anneke Vellekoop op Norline. De moeder van Scandic. Noraline beschikt over zeer goede bewegingen.
Nakomelingen uit moeders van o.a. Cocktail, D-Day en Lord Sinclair worden voor gestelt.