Ninja en ik op Jumping Amsterdam!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimftNinja

Ninja en ik op Jumping Amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:41

Hierbij een verslagje van de les die Ninja en ik op Jumping Amsterdam hebben gehad. Ik zal voor de duidelijkheid, maar even bij het begin beginnen.
Een maandje geleden las ik over de Bit-dag op Jumping Amsterdam in de BIT. Er stond in dat je je op kon geven voor clinics van bekende ruiters/amazones en dan je dan kans maakte om mee te rijden. Je kon met verschillende clinics meerijden zoals bij Laurens van Lieren en Marlies van Baalen. Aangezien ik nogal fan van Laurens ben, had ik een mailtje gestuurd en wat foto’s gemaakt en die erbij gevoegd. Verder niks van verwacht. Totdat ik drie weken geleden een mailtje kreeg! Of ik zin had om mee te rijden in de clinic van Marlies van Baalen. En of ik daar zin in had!! Dat was natuurlijk helemaal geweldig! Ik heb natuurlijk heel veel geluk gehad, sowieso omdat je voor die clinic eigenlijk minimaal op M niveau moeten rijden en ik rijd L1.
Na heel veel voorbereidingen, was vandaag dus de dag! Ik werd om kwart over 9 verwacht bij de BIT stand in Amsterdam. Dus al vroeg met de trailer op pad. Daar aangekomen ging ik me melden, ik liep de hal in en ineens stond Sjef Janssen daar en komt Anky aanrijden! Gewoon allemaal voor mijn neus…en toen kwam Laurens ook nog langs! Monica was ook met me mee en vond het erg grappig dat ik daar zo opgewonden over was! Toen ik me ging melden bij de BIT-stand kreeg ik een heel mooie pad met daarop BIT-dag 2006 geborduurd. Daarna weer naar de trailer. Tussendoor ging ik nog even water halen voor Ninja en dat mocht ik doen in de stallen. Toen kwam ik Laurens nog een keer tegen, die zei me zelfs nog gedag! Toen Ninja gaan opzadelen en ondertussen was ik al aardig gespannen. Ninja was eigenlijk heel rustig. Toen ik erop ging, was ik al erg snel mijn zenuwen kwijt, want Ninja was echt super braaf! We moesten in een vrij klein gedeelte losrijden, waar iedereen elkaar ongeveer afsneed. Allemaal mensen om de bak, maar Ninja gaf nergens om! Ik zou samen les krijgen met twee andere meisjes. Tijdens het losrijden maakten we kennis met Marlies. Ze vertelde dat we in de hoofdring eerst even los mochten rijden en dat ze dan individueel per combinatie 10 minuten adviezen zou geven. Het was namelijk proefgericht, dus we zouden problemen uit onze proeven gaan behandelen.
Toen was HET MOMENT er, we gingen de hoofdring in! Ik ging maar achter die andere pony’s aan. Ninja vond het eigenlijk prima en op een bijna-aanvaaring met een plantenbak na, ging het hartstikke goed. Ik was als tweede aan de buurt. Mijn problemen liggen vooral in de middendraf en het wijken. Na 10 minuten met haar eraan te hebben gewerkt, ging het al een heel stuk beter! Ze vertelde alles heel vriendelijk, rustig en duidelijk, dat was heel fijn. Toen was de clinic eigenlijk al weer afgelopen, was veel te snel gegaan! Iedereen klappen en Ninja zat echt zo te kijken van: Waar komt dit vandaan? Maar verder reageerde zij er niet op. Daarna haar lekker uitgestapt en haar op de trailer gezet. Mijn vader nam haar mee naar huis en ik ben daar nog de rest van de dag gebleven.
Het was echt een super dag en ik heb heel veel geleerd!
(sommige foto's zijn gemaakt door BamiNasi..bedankt hiervoor!)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Baileys_22

Re: Ninja en ik op Jumping Amsterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:45

leuke foto's

zo te lezen heb je een hele leuke tijd beleeft daar..

alleen lijkt het of de bandages wel erg gaan gebandageerd zijn:O of ijkt het zo

succes verder!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:46

aah wat leuk! je zit er wel echt stralend op! dat je dat durft voor zo'n groot publiek.. rijden..

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 16:46

Ja dat viel me zelf ook al op, het dochtertje van de Eigenaresse had het gedaan en Ninja stond niet stil..dus dat scheelt nogal.

Dank je wel! Ik had het helemaal naar me zin!

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:47

oooh gaaaf .... ziet er goed uit hoor....

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:49

Oeh, ik zou in mn broek schijten met al die mensen dr rond
Wel tof dat je zoiets mag mee maken!

Lermy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:50

Wat een prachtig mooie kans heb je gekregen, lijkt me erg leerzaam!
Ziet er allemaal keurig uit!

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:02

woow.. vind he tzo dapper dat je dit durfde! Ik wou nog langskomen (kon backstage kaarten krijgen via een kennis van me ) maar was te laat

WAt heb ej allemaal geleerd!? Je paardje ziet er supe ruit meid, je doet het geweldig!

BeLoVeD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:07

Ziet er gaaf uit hoor, ik zou het ook erg spannend vinden. Maar je hebt idd wel erg ver door gebandageerd.

PDI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:22

hartstikke gaaf dat je mee mocht doen! ook heel erg leuk dat het allemaal zo goed ging en dat Ninja heel braaf deed wat je vroeg!

En natuurlijk gaaf dat je Anky Sjef en Laurens tegen kwam, natuurlijk ook dat laurens hallo zei!

Echt hartsikke gaaf! Hele mooie foto's ook!

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:49

Wat super gaaf dat je mee mocht doen zeg! Ziet er ook zeker super uit!

Laurens haha ja ben fan van hem, sinds ik die foto's/filmpje van zn stoere Eminem-kür gezien heb

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:53

Hey Kimberley! Wat gaaf zeg dat je hieraan mee mocht doen, je zal er wel veel van geleerd hebben! Nou veel succes met Nin verder en we moeten zeker weer een keertje meeten!

Chocolaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:01

Ziet er ontzettend leuk uit Kim! Leuk dat jullie het leuk hebben gehad Ik kom gauw een keer kijken.

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 18:04

Dank jullie wel allemaal!

Flinke blunder trouwens..de foto's zijn gemaakt door BasiNami.

Ik heb van te voren zoveel mogelijk mijn gedachten op iets anders gezet. Ik weet van mezelf dat ik het mezelf anders erg moeilijk maak en dat ik dan super zenuwachtig word. Dus het veel eigenlijk nog best mee hoe zenuwachtig ik was en toen Ninja gelijk met losrijden zo rustig was..dacht ik van dit komt wel goed.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:09

kimftNinja schreef:
Dank jullie wel allemaal!

Flinke blunder trouwens..de foto's zijn gemaakt door BasiNami.

Ik heb van te voren zoveel mogelijk mijn gedachten op iets anders gezet. Ik weet van mezelf dat ik het mezelf anders erg moeilijk maak en dat ik dan super zenuwachtig word. Dus het veel eigenlijk nog best mee hoe zenuwachtig ik was en toen Ninja gelijk met losrijden zo rustig was..dacht ik van dit komt wel goed.

Haha, lag in een deuk hierzo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:19

Coentjuh schreef:
Wat super gaaf dat je mee mocht doen zeg! Ziet er ook zeker super uit!

Laurens haha ja ben fan van hem, sinds ik die foto's/filmpje van zn stoere Eminem-kür gezien heb

Ik ook, heb af en toe nog steeds een bakje nodig..

Maargoed over de foto`s het ziet er echt supertof uit! het dekje is ook erg mooi (een pad?) Mocht je toch zeker wel houden?
Wat heb je allemaal geleerd? En nog complimentjes ofzo gehad?

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:20

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Ik blijf het nog steeds cool vinden, en jouw met die smile op ninja, erg leuk

titan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:24

erg leuk jah dat je daar aan mee mocht doen.
k ga er misgien volgend jaar heen om te kijken...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:03

Ziet er mooi uit!
Erg gaaf dat je voor zo'n publiek mocht rijden!

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:35

WOW Kim wat ontzettend mooi zien jullie er beide uit .
Heel knap dat je dat zomaar even durft. Ninja is echt gaaf!
Jullie komen samen nog wel een heel eind, daar ben ik van overtuigd.
Groetjes van Inge en Deviltje.

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:36

Heeel erg leuk dat je mocht meerijden je flikt het wel om tussen die M kakkers te rijden Erg leuke fot's en het rijden ziet er ook goed uit

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:42

leuk joh! lijkt me echt geweldig om aan zo'n clinic mee te mogen doen! wat zijn dat mooie foto's zeg!

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:57

Wat leuk! Super foto's zeg!

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:30

Ja Kim, het zag er echt super uit!
De foto's zijn ook erg leuk om terug te zien, maar vond het natuurlijk helemaal leuk het live te kunnen aanschouwen
Echt top!

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:34

Wauw super zeg! Ik denk dat ik volgend jaar als er weet zoiets is ook op ga sturen, lijkt me echt zo stoer! Ziet er netjes uit ook.