Een impressie van de marathon in Hellendoorn, onderdeel van de jaarlijkse samengestelde menwedstrijd die dit jaar werd verreden op 8 en 9 april.Meer foto's zien? >> KLIK HIER <<
Vergeet ik er helemaal bij te vermelden dat deze foto's zijn gemaakt door mijn vriendje, Spades hier op Bokt. Sorry vriendje.
Marco, je foto's worden echt gewoon met de keer beter!!! Je wordt steeds handiger met je apparaat Vooral die waterfoto's hebben natuurlijk een enorme uitstraling!
stalechwel schreef:Waren jullie ook degene die de foto"s gelijk afdrukten , en de DVD's na sturen?Je bedoelt die stand in de binnenmanege? Nope, dat waren wij niet.Het originele formaat is trouwens bij ons wel verkrijgbaar, maar dat gaat dan via mail.
Goeie foto's Marco!Als ik dit zie kan ik niet wachten tot ik Doma en Caprice samen in het span heb. Dat duurt dus nog even...
leuke foto's zeg! was echt een leuke wedstrijd ook! ik ga nog even de andere foto's bekijken, misschien staan we daar nog wel op
Erg mooie foto's. Er staan twee bekenden van mij op (fries met gele jas hierboven en een tweespan friezen met blauwe jassen) en heb direct je site doorgemaild. Vooral de waterfoto's komen er sensationeel uit.