Tuschinski (Krack C x Pion)

Trento (Krack C x G. Ramiro Z)

Sandreo (Sandro Hit x Flemmingh)

Commentaar laat ik aan anderen over
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

:P 
.
.

Josfoto schreef:Super mooie foto's hoor. Alweer een prima reportage neergezet, en al die namen!!!!!![]()

lucasjuh schreef:Dat meisje op Tushinski ken ik
Echt gaaf om daar te mogen rijden!!![]()
*jaloers*

Dyyy schreef:Zitten mooie foto's tussen!
Ik vind HP hier een beetje raar met zijn voet doen

youngster schreef:De Oscar blijf ik gaaf vinden
) Dat paard waar Emmelie op rijdt zit wel enorm onder druk. Uphill zijn mond is op foto's niet ontspannen en zelfs open! dat is niet normaal en dat is om de druk op de mond te verminderen. Niet dat ik haar niet goed vind rijden, alleen wel heel erg om de paarden maar aan het lopen te krijgen. Minderhoud juist wel
lekker in de aanleuning, lekker ontspannen in de rug, vind het beeld van hem het meest ongedwongen, terwijl die van Emmelie echt meer kwaliteit heeft. Trento kan ook wel heel lekker lopen, alleen jammer dat ie erg lang is in de rug is, waardoor het moeilijker is om hem meer verzameld te krijgen. sammie_44 schreef:Goede paarden! (Mooie foto's ook) Dat paard waar Emmelie op rijdt zit wel enorm onder druk. Uphill zijn mond is op foto's niet ontspannen en zelfs open! dat is niet normaal en dat is om de druk op de mond te verminderen. Niet dat ik haar niet goed vind rijden, alleen wel heel erg om de paarden maar aan het lopen te krijgen. Minderhoud juist wel
lekker in de aanleuning, lekker ontspannen in de rug, vind het beeld van hem het meest ongedwongen, terwijl die van Emmelie echt meer kwaliteit heeft. Trento kan ook wel heel lekker lopen, alleen jammer dat ie erg lang is in de rug is, waardoor het moeilijker is om hem meer verzameld te krijgen.