Ik ben lekker op tijd, ik weet het. Afgelopen augustis werd hier weer het Concours Hippiqeu gehouden. Bij ons 1 dag, maar wel een hele gave dag. Hier komen hele goede rijders, neusje van de zalm, met een B of L knol kom je dr niet in om zo maar te zeggen
Ik heb verder geen commentaar erbij, staat ook niet op volgorde ofzo, het is van alles, Fries, Hackneys groot en klein ras, tuigpaarden. Enkelspan, dubbelspan, tandem, klavertje drie. Damesklasse, herenklasse... blaat blaat blaat
Even een indruk achterlaten van weer een geslaagd CH afgelopen zomer! Ook even lekker om de sfeer op te snuiven van de buitenevenementen die nu niet gehoudne kunnen worden met dit vieze winterweer
( heb er even nummers bijgezet, mocht je ergens op willen reageren gaat dat wat makkelijker )
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Zo, en heb ik julie overtuig om volgend jaar ook te komen ??
Ohjee, ik heb een zwak voor vosjes met grote witte koppen, witte benen en een vlek onder de buik....hoe meer wit hoe beter! Er zitten hier wel een paar mooie exemplaren tussen.
Ik vind het ook hele mooie foto's!! Die schimmel op foto 22 en 26, die is zo mooi!! Die was ook op het CH in Norg, daar ben ik namelijk wezen kijken, omdat we daar op vakantie waren, en daar werd die schimmel in het enkelspan NL kampioen. Ik vind het egt een heel mooi paard! En de andere natuurlijk ook!!
Het is Lambertus Huckriede. Ere wie ere toekomt, wel even goed schrijven natuurlijk! Tja, ik zie weer veel bekenden voorbijkomen. Diegene van foto 34, daar stond ik in ieder geval bij in de ring. Jammergenoeg weinig hele goede foto's, maar dat is zo moeilijk bij de aangespannen sport. Wij willen namelijk geen zweefmomenten en strekkende beentjes zien, maar net het moment dat de knie en het achterbeen op het hoogste punt is. (Zoals de fries voorop bij foto 16, en foto 31 en 34 zijn ook goed genomen). Het was een leuke dag, al weer lang geleden ( ), en hopelijk volgend jaar weer leuk, en dat ik dan zelf weer eens mee rijdt daar!