Hey hey, Ik ben gisteren naar de hengstencompetitie gaan kijken en heb wat foto's en filmpjes gemaakt, helaas is mijn foto toestel volgens mij aan zijn eind, want ze zijn erg onduidelijk geworden en ik moest steeds heel lang wachten voordat ik weer een foto's kon nemen wat er dus in resulteerde dat de batterij halverwege het M al leeg was helaas, maar goed! Het lukt me alleen niet om de filmpjes te verkleinen zodat ik ze online kan zetten, weet iemand hoe dat moet?
Sumaril startte deze zomer tijdens de selectiewedstrijd in zeewolde, kwam ik pas later achter dat hij dat was. Ik dacht wat een prachtig paard!! hehe Ben wel heel benieuwd naar de filmpjes, foto´s zijn niet zo heel duidelijk
Hey, ja heb ik ook! En die is heel wat leuker dan de foto's haha, misschien krijg ik die wel online want die is niet zo groot, maar die van Florencio bijvoorbeeld is 44 MB, van Parcival 19 geloof ik. Ik ga het proberen!
Leuk foto´s van ´Willy´. Helaas kreeg hij idioot lage punten in Weert. Jury beoordeelde hem niet als volbloed en hij werd echt niet gewaardeerd voor wat ie waard is. Zo jammer. Ik was als groom mee met Judith Ribbels doe hem nu rijdt, hopen dat het volgende week beter gaat. Ook met Swatch, die stapt voor een 10 maar kreeg veel te weinig punten.
Trek je er niet te veel van aan. Je zegt het eigenlijk zelf al: ze beoordelen hen niet als een volbloed. Maarja, de hengstencompetitie is dan ook gewoon bedoelt om de beste dressuurhengst eruit te halen en daarom zal een tinkerhengst daar dus ook nooit kunnen winnen (niet dat die mee mogen doen maar even om het verschil van kwaliteit aan te duiden) Misschien zou die tinker wel voor een tinker uitmuntend kunnen lopen, maar die KWPN'er loopt natuurlijk altijd beter en ze kunnen niet de tinker dan laten winnen op grond van hoe hij ten op zichte van de andere tinkers is. Dus ze zullen ook de volbloeden niet als volbloed kunnen beoordelen, maar die moeten het gewoon echt tegen de rest opnemen.
Travolta alleen deze keer onder Remy Bastings. Judith Ribbels heeft hem altijd gereden. Ach, ze hebben geruild, nu rijdt Judith Swatch en Wilawander....