Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
gabyfedde schreef:Het bestaat niet meer.
Het heette Paard.
Baileys_22 schreef:paard 1999 enzo bedoelde je zeker
helaasis het nie meer
het was juist zo leuk
risje schreef:Volgens mij is vorig jaar nog wel een vervangende beurs geweest, hoe die alleen heette weet ik alleen niet meer.
Maar idd helaas bestaat de beurs zoals jij die bedoeld niet meer, is wle jammer was altijd erg leuk!
risje schreef:** edit** weet het weer, was paard ahoy (rotterdam dus)en niet vorig jaar, maar alweer in december 2003. Of het vorig jaar was wee tik niet....
kinuh schreef:Baileys_22 schreef:paard 1999 enzo bedoelde je zeker
helaas is het nie meer
het was juist zo leuk
ja dat was echt fantastisch, heb daar ook mijn ponykamp vandaan gehaalt weet iemand of er ergens anders dan nog zoiets is?
Cassidy schreef:Als je echt een beurs wilt bezoeken, ga naar de Equitana. Die is eens in de twee jaar in Essen, en echt de moeite waard!
Cassidy schreef:Er zijn beurzen zat waar je heen kunt voor koopjes ed, zoals de Paard en Koets in de Brabanthallen. Probleem is dat er tegenwoordig niet meer zoveel koopjes te halen zijn, omdat de stagelden echt megahoog zijn, en steeds meer mensen hun hand op de knip houden.
Er is idd een vervanger geweest voor de Paard en later Paard &Recreatie die eerst in Utrecht is gehouden, waar men later in Rotterdam weer probeerde op aan te knopen, en waar de afgelopen keer in Nieuwegein ook weer is geprobeerd om het leven in te blazen. Met matige bezoekersaantallen, en wat demonstraties die in mijn ogen toch te wensen overlieten.
Als je echt een beurs wilt bezoeken, ga naar de Equitana. Die is eens in de twee jaar in Essen, en echt de moeite waard!
risje schreef:www.equitana.de of .com
Is afgelopen jaar geweest, dus eerstvolgende keer is over 2 jaar, voorjaar (februari / maart) 2007.