Op verzoek van Dingetje de rest van mijn foto's die ik gemaakt heb tijdens in een clinic van Anky in het Groningse Uithuizen eerder dit jaar... Twee van mijn foto's hebben toen ook bij Anky op de website gestaan, wat ik erg cool vond uiteraard!
@Gitta1977:Bedankt ... Super hoor, de foto's van het uitstappen en de uitgestrekte draf zijn erg mooi. Havel is en blijft gewoon de mooiste en de beste!
Die op de site hebben gestaan staan hier niet op, moet je ff op Anky klikken dan ga je naar het bericht toe als het goed is . Ik heb een Canon 300D met zoomlens van 75-300 mm! Kun je erg lollige foto's mee maken al zeg ik het zelf. Het was hier alleen zwaar bewolkt dus ze zijn een beetje donker, toen de clinic afgelopen was begon het knetterhard te regenen...
echt leuke foto's!!! ik vind Havel onder anky helemaal geen pony lijken maar ja dat ligt er ook aan hoe je over Havel denkt... vind havel niet echt op mijn paard lijken, wel vind ik Havel wel kort gebouwd en dat heeft mijn paar ook..
Denk dat het een offwhitebroek is En hij heeft volges mij precies dezelfde draf als Cocktail... als je het zo op de foto ziet. Nogal vlak. Maar wel een heel leuk paard. Toch blijft Anky voor mij echt een topmens!!
Wel eigen merk denk ik. Want die heeft ze wel 'zelf' ontworpen.. zoals zij wil zitten. Dus ik denk niet dat ze dan een ander zadel er op zou gooien. Of haar eigen zadel ligt niet lekker op Havel Kan natuurlijk ook Heb het even opgezocht, Havel is 1.65m en dat is wel een stukje kleiner dan de paarden waar je Anky normaal op ziet rijden Krack C is 1.69m en Salinero is 1.76m.
Maar Anky heeft toch ook een eigen merk laarzen, en altijd petri's aan? volgens mij tenminste... Maar Topmens, en toppaard!! het is de vader van een enter die we poosje geleden verkocht hebben, en van een 7 jarige die we nu op stal hebben staan , en dat hoofje vind ik echt geweldig en dat zie je ook bij syvel