Menshow P&K

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Menshow P&K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 21:49

En was de menshow van P&K die 10 euro waard of viel het tegen??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:14

van horen zeggen was het zijn 10 euro niet waard, maar was hij wel beter dan vorig jaar.

ik vond trouwens P&K opzich de 13,50 ook niet zo waard maarja k verveelde me eige dit weekend dus ging ik toch maar

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 22:17

Die entreeprijs is voor ons ook de reden geweest om voor het eerst sinds het bestaan van P&K niet te gaan

Voorgaande 2 jaren kregen we de kaartjes vergoed, dan was het nog wel leuk om te gaan. Maar 13.50 is té veel.

Anoniem

Re: Menshow P&K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:02

Ik vond het het geld echt niet waard.
Het was dat we mee waren met Cornelie, die gaf een tandemclinic, en dus "vrijkaarten" hadden anders had ik me best wel bekocht gevoeld.
De beurs zelf gaat echt met het jaar achteruit.
Door de hoge standprijzen per m2 blijven steeds meer standhouders weg wat wordt opgevuld met zaken als bedbodems, massagestoelen, steunzolen, wijn, handtassen en meer van dat soort spul.
Bij de rijtuigen zie eigenlijk alleen nog Polen en weinig vernieuwende dingen.
RVS en lelijke spaken zijn echt DE trend.......
De catering was echt dramatisch slecht.
De hal met postkoetsen was wel erg gaaf

Mirannda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:30

ik had geluk ik had een bandje mog overal zo door lopen ik vond het dit jaar wel leuk hoor ik was met de mensen van het 4span trekpaarden en 2span zwarte trekpaarden maar voor verder rest vond ik het helemala geslaagd:)

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 15:21

Gelukkig, dan heb ik dus niets gemist

Ja dat was de vorige 2 jaren bij ons ook Illindra, als we die kaartjes niet hadden waren we waarschijnlijk toen ook al niet gegaan.

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:23

Ik ben ook blij dat ik dit topic lees
Ik was al lichtelijk jaloers op iedereen omdat iedereen op bokt P&K zo geweldig leek hebben te gevonden

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:30

ik vond menshow wel aardig, ook omdat ik er niet voor heb hoeven te betalen... en ik heb ijsbrand en zoon bram enz enz weer gesproken, was ook wel weer gezellig.
show met die politie vond ik ook wel grappig...

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 15:59

Die van Aart vd Kamp en teamgenoten??
Die rijden ze ook al ieder jaar

mriekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:01

idd Aart vd Kamp en teamgenoten... Wij waren op dat moment net in het stamboekdorp. De meeste pony's die daar stonden vonden dat geknal niet zo leuk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:01

Sjonniej schreef:
Die van Aart vd Kamp en teamgenoten??
Die rijden ze ook al ieder jaar

Dat is tevens het hele "probleem", wij gaan er nu al zolang P&K bestaat heen en je ziet het achteruit lopen.
Er zit niet veel verandering in de show's en de stands worden echt minder.
Dat is eigenlijk begonnen toen v/d Wiel en v/d Heuvel besloten geen stand meer te huren, daarna zijn er vele gevolgd........

mriekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:04

en de omroepster zei: oowww ze zijn geweldig... en als jullie maar genoeg mailtjes sturen dan komen ze zooo weer (naja ze zei in iedergeval iets in die richting)

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 17:14

Pam zeker als omroepster?

Wij gingen de laatste jaren dan ook alleen om iedereen weer te spreken op Paard & Koets en die shows was allemaal leuk en aardig dat het er was... Menshow deden we dan helpen, dus daar dan wel alles gevolgt de laatste 2 jaar.

Dnies90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:36

ik vond die 10 euro er ook niet voor waard.
vond alleen die politie act leuk en dat van ijsbrand chardon.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:40

Wat heeft Ijsbrand gedaan dan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:09

ijsbarnd heeft nog een race gereden tegen van de kamp geloof ik. was opzich wel leuk, maar 10 euro was het ook niet echt waard...

verder wat rond gekeken, niet veel spectaculairs gezien, dan ook met lege handen weer thuis gekomen...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:54

Ik heb kartjes gekocht, veel vernieuwends heb ik niet gezien. Show van de hackney's was niets bijzonders voor mij, omdat ik dezelfde hackney's wekelijks zie, en een aantal ook nog heb moeten inspannen voor aanvang. Show van de Maat is ook bekend voor mij, niets bijzonders als je in de hackney/tuigpaardenwereld zit. Politieshow van Van de kamp en consorten was voor mij ook oude koek, heb hem nu zeker al 20 keer gezien. Wel gooiden ze er een extra schepje boven op. Horsepower was te langdradig (zijn geloof ik ook 15 minuten te lang in de ring geweest), show van Ijsbrand was wel aardig met die haflingers, zeker het stukje met Van der Kamp. Zit nog even te denken wat er verder was, volgens mij alleen die huldiging.
Nee, eigenlijk is het de 10 euro niet waard, maar we hebben het gezellig gehad.

palousa_boy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:13

dat stukje van tuigpaarden was ook nog wel aardig... maar daar moet je van houden.

Anniej88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 15:28

Heeft miss een van jullie foto's van de menshow?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 16:46

Ik heb weer niks gemist

Marley88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 23:07

ik ben op paard & koets geweest en vond het wel erg leuk. Ben andere jaren ook al eens gegaan en volgens mij waren er toen net zoveel standjes. Ik dacht dat er nu meer ruitersport was. en stands met wijn en massagestoelen enzo, die zijn er altijd dus dat is ook niks nieuws. Die zijn er ook op andere evenementen en dan vaak veel meer.
vdWiel heb ik trouwens nog nooit op paard & koets gezien.
de menshow vond ik ook leuk, alleen interesseert het ene me meer dan het andere maar dat is altijd zo denk ik. Ik had geen vrijkaarten ofzo maar vond het niet te duur, heb best weer wat leuke dingen kunnen kopen voor niet teveel. je moet alleen ff de moeite doen om goed rond te kijken. en die wagens uit Polen, zelfs vdHeuvel laat ze tegenwoordig in Polen bouwen. nederlandse rijtuigbouwers die echt zelf bouwen zijn er haast niet meer. De hal met de coaches was inderdaad heel erg mooi.
Het enige wat ik vind is dat ze overdag ook wel andere shows mogen laten zien dan van alle rassen.

Marley

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 07:21

Van de Wiel/Van den Heuvel zijn er al jaren niet meer te zien, maar hebben er in de beginjaren wel gestaan. Ze vinden de standhuur te duur, en organiseren datzelfde weekend hun eigen presentatie. Ook heel leuk en gezellig! Was te laat thuis zaterdag, anders was ik er nog wel even naar toe gegaan. Toen we er langs kwamen stonden er niet veel auto's meer. (Ze zitten 500m bij mij vandaan, vandaar )
Overigens bouwt Van den Heuvel nog wel rijtuigen, niet alles wordt in Polen gemaakt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 07:49

vd wiel vd heuvel die ook tuigen maken?
daar zijn mijn ouders zondags heen geweest

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 08:47

Ja, die!

ZEJA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 22:02

Het was niet veel bijzonders. Er stonden ook niet veel standhouders.

Sommige hadden al de dubbele aantal meters gekregen om op te vullen voor het zelfde geld.

Dus er waren te weinig standhouders voor de hallen of ze hadden ze op gevuld met eetkramen waar het eten niet te eten was.

Daar liepen de standhouders ook over te klagen.

Er stond weinig nieuws op het gebied van koetsen bouw.

Wat heel erg jammer was.