Als eerste om het in de brabantse sfeer te houden..Het was weer Kei gezellig ..En ja ook dit jaar kan het verslag gewoon niet achter blijven..Dus hier ben ik alweer om jullie te vervelen .
We beginnen maar weer bij het begin voor mij was dat Zaterdag al toen hebben mijn ouders me al naar het gehucht gebracht waar ene bokster Eva(Ethelate) bleek te wonen..Dat was natuurlijk gewoon weer kei gezellig en heb de enige echte Meebsel mogen meeten..Die ik nogal eng en groot vond Maar waar ik dus echt op moest kwam er niet onder uit al had ik best leuke smoesjes..'Kom ik noooit op'...maar Eva bleef vol houden dus moest er echt op.Maar ach daarbij beloofde ze wel dat zij en Sanne (Tinne) op Laine kwamen zitten..Sanne wist daar nog niks van maar das een kleine bijzaak.Verder was gewoon gezellig als altijd en ben ik daar in mijn tentje onder de sterrenlucht blijven slapen ..
Moet wel even apart vermelden dat ik wel ook de enige echte geweldige Axams heb gemeet ..
Zondag ochtend WHOEHOEE PAARD EN KOETSS!! ... Om zeven uur ging mijn alarm al af oeps die had ik niet uitgezet....Sorry eef maar om acht uur gingen we er pas uit..douchen ,aankleden en eten.En de auto in op naar het station ondertussen had Stephanie100 al twee keer gebeld sjonge ...Nou Eva der auto geparkeerd bleek dat je voor twee uur niet kon betalen maar dat het vanaf twee uur verplicht was ja fijn sta je daar om 10 uur en kan je niet betalen..Nou ik was getuigen dat Eva echt wel wou betalen hoor ..Wij zagen Sanne boven al staan maar ze zag ons niet want wij stonden nog buiten bij de auto..*Brennie pakt de telefoon*..ziet sanne der telefoon pakken..En neemt op 'Ik zie jou..'*Sanne kijkt om zicht een en zegt dat is eng ..' haha Ja en Eva ziet jou ook haha en toen zag ze ons beneden ..Mutsje .
Ook Steph was er al..die er echt anders uit zag dan dat ik dacht ik dacht dat ze blond was enzo maar dat was ze echt niet ..*Was ik dan zelf BlonT?:P om te denken dat zij dat was *.Ietsje later kwam ook Nootje er aan(Berdientje) en konden we op naar de brabant hallen . Waar dus echt voor de kassa's een mega rij stond.. .En om nou gewoon vooraan aan te sluiten bij een man 'hai pap!'nouja dat kon toch ook maar niet .Eerst kochten Sanne,Nootje en Ik braaf ons kaartje voor de normale volwassen prijs..Dat kon je ook wel zien wij gedroegen ons daar natuurlijk ook naar .En Steph en Eva gingen dus voor 14 naar binnen..Kinderprijs .Ik had dat al begrepen van Eef dus zei dat tegen Sanne..zei echt niet dat ze dat doen..En ja hoor kwamen ze allebei aan met een kinderkaartje ..Eva had dus gewoon tien euro neer gelegd..Dus die vrouw kinderkaartje????? en eva overtuigend natuurlijk Ja...Stelletje schijnheiltjes .
Ach bedoel wat kan je daar nou verder over zeggen ...
Nouja toen waren we binnen SHOPPEN . Ik had natuurlijk(Volgens hun ts ) al mijn eerste aankoop een Kanarie Ankypad .Die past erg goed bij mijn kanarie zweetdeken waar Sanne zo jaloers op was .Nou iig hebben we een tijdje winkeltjes gekeken..Wat iedereen gekocht heeft komt zo wel .Daarna hebben we maar Floerie is opgezocht bij de merens stand..'Sanne aait fleur..fleur doet oren in der nek sanne sprong nog net niet 10 meter weg ..euh bitchie paard '..Toen werd dais even opgepiept en toen zij er bij was deed floerie opeens zo lief...tsss .
Ook nog Obelix gezien bij de IHW stand..En we hebben lekker poffers gegeten waar alle poedersuiker overal lag en Eef heel netjes wou doen om het weg te vegen maar waar door het alleen maar erger werd ...Ook de show van Daisy en Floerie hebben we gezien was erg leuk de enige echte fleur en daisy in actie te zien .Wat een trut zeg dat paard trappen naar andere ..Nee hoor daisy ze is echt heel knap en leuk ondanks der bitchie gedrag...Bedoel eva vinden we ook nog steeds lief .Terwijl zij toen wij in de mega rij voor friet stonden ze een klein jongetje echt uber bitchie aankijk..Arm kindje schrok zich rot ... Steph had wel onder tussen met trots *We zijn trots op je steph * een tafel te pakken met een extra stoel voor al mijn tassen tss ..Daar lekker frietjes gegeten ..En moesten Sanne & ik even naar de wc waar ik het niet kon laten water op haar te spetter..Alleen toen kreeg ik natte hand in me nek aardig he..Nee hoor sanne dit jaar was je erg lief en deed je niet zoveel gekke dingen alhoewel!!!..Wat voor kleur had je halster en je viel me nog aan ook opeens .
Haha het was iig kei leuk gewoon weer en was super leuk mn lieve bokt dinnetjes weer is te zien ..En steph voor het eerst te meeten..die meteen door had hoe ik ben ..'We zijn even weg en je hebt al weer wat gekocht '..Nee volgend jaar weer en dan weer met ook Lotte er bij .We hebben aan je gedacht met alle ruitjes dingen en Eva en ik hebben je speculaas swirl getest hoor ..
Brenda's ben geslaagd lijstje: Lemon Anky pad incl Bandages Br dekje in die nieuwe donkergroene kleur incl bandages .. Anky Halster mocca Hals zweetdeken zwart . En een nieuwe cowboy magic valt toch best mee Hun zeuren gewoon En natuurlijk swirl,poffers en friet
Eva deed het beter..of niet net hoe je het wilt zien en kocht alleen friet,poffers en swirl
Sanne had een halster welke kleur *Zoekt de blondie smilie* ookal weer en een super leuk halster voor edje Steph had ook een halster voor haar eigen paard ..de eerste aankoop . En nootje had chaps en een uitrij deken en natuurlijk aten ze nog ..En ik vergeet van alles nu..
Kortom het was super leuk en ik spaar sanne dit jaar want ze deed niet zo gek *Behalve dat ze de trein miste *
Haha! Bitchy Fleurie, echt niet!! * Niet zolang de baas erbij is! *
Neuuuuh valt best mee Oren naar achter was dan nog best vriendelijk in vergelijk wat ze later ook nog deed Kan het me overigens goed voorstellen! Al die mensen die aan je plukken, aaien, aan je halster trekken. En dat een dag lang.
Ja dat is ook wel zo . Maar wij stonden er echt zo bij: Hee Fleur!! *steekt hand uit* *Fleur legt oren plat in de nek* *Sanne schrok* Maar toen Daisy er was, was ze wel érg lief hoor!!
Bren, je bent mn aankoop 3-in-1-beschermers vergeten .
Het was idd echt weer supergezellig! We hebben weer wat afgelachen (en geroddeld ).
Haha Bren goed dat je die Swirl getest hebt! Hijs echt uberlekker he! Vond het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn Maar ja volgend jaar beter (en dan zullen jullie er nog spijt van krijgen ) Maar eh haha ik moest wel lachen weet niet meer wie het zei maar het was iets van: 'overal waar we burberry zagen moesten we aan je denken' Nou voel me vereerd en kreeg nog een lief belletje ook
Leuk verslag enne San wat voor kleur halster heb je gekocht dan
We zagen overal Burberry. Bij de standjes, en zelfs toen we friet zaten te eten kwam er een vrouw bij het tafeltje naast ons zitten met een burberry sjaal om We hebben vaak aan je gedacht
En toen kwamen we op het station en ik ben de laatste weken zovaak 's avonds op het station geweest en langs dat swirlkraampje gekomen en die grote poster van die Speculaas Swirl gezien En nu was ie open dus moesten we het even proeven, moest van jouw he maar echt een aanrader!
Volgend jaar is je pa op maandag jarig, dan is er geen P&K
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!