Jij hebt ook leuke foto's gemaakt VInd t leuk om die P&K topics te bekijken, zo ben ik er toch eeb beetje geweest Iedereen heeft toch weer heel anders gefotografeerd... Julie hebben zo te zien een leuke dag gehad
heej jou fotos zijn een stuk beter dan die van mij hahaha Bosssssje hahaha vet cool dat ie daar gewoon was!!!! die in die koets haha geweldig ik had lekker heel de bank voor me zelf zat echt relex mijn fotos zal ik hier ook wel effe zetten die goed gelukt zijn:
1. politie achtervolging met aard van de kamp
2.chardon!!
3.chardon..
4. aard vd kamp
5.chardon met 4 span haffies
6. Aard vd kamp hij won de wedstrijdt tegen Charon
* chek even de koetsfoto, nadia vond het vast ook heel leuk jaja ik wel ik wil wel zo een prinsessenkoets....
oja, en dan de vrachtwagen ooknog, volgeladen met vriendjes oa poffertjesjongens en wannabe wim, kleine welshjes en arabieren + Habibi die geen ararbier is...... en als er nog plaats is mag die koets er ook wel bij
oja... ik weet niet wat er in die koets met mijn hoofd (en haar whuha ik had mn mutsje net afgedaan, een prinses met muts is ook zo wat vandaar) is gebeurt maargoed, overblij en vreemd zullen onderandere de goede woorden zijn
heeel fijn ahahha het was ook sterves koud hahaha had toch maar iets extras moeten mee nemen hahaha bedankt misstwinkel nu weet iedereen dat wij dat zijn
nu kan alleen niemand me mooie trui zien
Laatst bijgewerkt door loyalty op 13-11-05 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
@ nadia: peace man whuaha jaaaa nu sta jij belachelijker op de foto dan ik, dat is vast de reden dat je die foto 'even was vergeten'
en ik kán ook leuk op de foto staan en charmant zijn hoor, had ik die dag alleen even gaan zin in. en bovendien, als ze leuk zijn worden ze er niet op gezet dat is te goed voor mijn zogenaamde 'attitude' haha
en dan nog iets ike waaaaar wijs jij naar met je tong uit je mond? was vast de poffertjes kraam ofniet dan kijk ik lach tenminste charmant ( >;) ) met mijn wannabee bontcapuchon op mn hoofd en mijn duimpje omhoog
en bijna vergeten, ik bedacht me nog een reden voor mijn kop van die dag... ik had die nacht precies 4 en een half uur geslapen
en nóg wat (goh ik ben echt superactief op dit topic ) die mannen in tijgervellen waren echt supersexy whaha kapot gelachen toen. bij die menshow ook trouwes