Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-22 19:04

Wie gaat er nog meer naar de Paard Verzameld expositie van paardenkunst op De Paardenkamp in Soest?

Er zijn 26 kunstenaars aanwezig die allemaal speciaal voor deze expo werken hebben gemaakt van wel heel bijzondere modellen: de oudjes van de Paardenkamp zelf.

Ik ben er zelf ook op za 20 en zo 21 augustus met schilderijen, maar er zijn ook fotografen en tekenaars aanwezig. Het wordt sowieso super inspirerend, je schilderijen op mogen stellen tussen de paarden zelf, dus ik ben heel benieuwd.

Wie gaat er nog meer?


Afbeelding

Kaplaars

Berichten: 1555
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 11:36

Dit lijkt mij heel erg leuk!
Ik volg Paardverzameld al een tijdje, ook individuele kunstenaars op insta. Dus dit klinkt als een mooie expo! Hopelijk kan ik!

MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 12:10

Wat leuk!
Wat ik zelf ook mooi vind is dat alle kunstenaars zelf ook de hele tijd aanwezig zijn. Je kunt mensen dus echt vragen stellen over wat ze maken. Dat lijkt mij super inspirerend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 12:13

Ik ben er ook en doe mee :D. Ik heb kleurpotloodwerken gemaakt.

Ik ben heel benieuwd, dit is een mooie laagdrempelige mogelijkheid om kunst te gaan kijken :D. En de omgeving is echt prachtig.

MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 12:22

En ook heel afwisselend, 26 kunstenaars die allemaal een paar werken meenemen ipv dat alles van 1 persoon is.
Ga jij ook live met Sjoerd schilderen? En ben je al helemaal klaar met je werk voor de expo?
Ik wil voor 1 juli 2 werken af hebben, dan kan ik daarna nog 1 of 2 erbij maken als ik tijd heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 12:35

Ik hoop even op en neer te kunnen dat weekend, maar ik ben bang dat ik gewoon op kantoor zit. :') Lijkt me wel onwijs leuk om wat PV-leden een keer in het echt te kunnen ontmoeten, en om jullie werken ook in het echt te kunnen zien!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 12:45

MvdM_art schreef:
En ook heel afwisselend, 26 kunstenaars die allemaal een paar werken meenemen ipv dat alles van 1 persoon is.
Ga jij ook live met Sjoerd schilderen? En ben je al helemaal klaar met je werk voor de expo?
Ik wil voor 1 juli 2 werken af hebben, dan kan ik daarna nog 1 of 2 erbij maken als ik tijd heb.

Nee, ik had me wel opgegeven, maar ik denk dat t niet paste, of zo.

Ik heb 2 werken klaar, ingelijst en al. De derde is op de helft en hoop ik binnen nu en 3 weken af te hebben. Ingelijst en al :D.

Maar ik had twee van de drie werken een maand geleden al af :)).

Anoniem

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 12:46

Gelukkig ben ik totaal niet nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent, San. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 12:48

Mkango schreef:
Gelukkig ben ik totaal niet nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent, San. _O-

Nog ruim twee maanden wachten, kattepis toch :)).

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de interpretatie van anderen. En sowieso naar alle eigen stijlen.

Ik heb eigenlijk vier werken, maar eentje is niet goed genoeg, de verhoudingen kloppen niet goed :').

MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-22 16:38

Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig... ;)
Ik ga morgen eens presentatie ezels bestellen nu de wandensituatie veranderd is, ook weer spannend, dan komt het ineens toch dichtbij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:15

Ik heb inmiddels alle werken klaar :D. Ik wacht nog op 1 passe-partout en dan ben ik helemaal klaar voor de expo.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:16

Ik dacht niet te kunnen, wijziging van plannen, nu kunnen we wel :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 18:30

Ailill schreef:
Ik dacht niet te kunnen, wijziging van plannen, nu kunnen we wel :)

Leuk *\o/*!

MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 13:30

_San87_ schreef:
Ik heb inmiddels alle werken klaar :D. Ik wacht nog op 1 passe-partout en dan ben ik helemaal klaar voor de expo.


Nice! Ik zit keurig op schema, maar dat schema loopt nog wel even door, ook omdat er een schilderij bij gekomen is. Dus ik moet nog wel even, maar stiekem vind ik dat alleen maar leuk, want ik vind het portretteren van al die oudjes geweldig om te doen, prachtig, al die oude hoofden. <3

@Ailill, hier lijkt ook ineens de hele wereld alles ineens in het Expo weekend te willen zetten, maar gelukkig is de Expo een heerlijk excuus om op alles nee te zeggen... 8-)

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 14:01

Nou wij zouden naar Sloveniƫ gaan, toen werd het de Ardennen, daarna zeeland en gisteren wederom omgeboekt naar Zeist. We wonen in Soest :+

MvdM_oud

Berichten: 47
Geregistreerd: 14-06-22

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 14:34

:') dan moet het wel voorbestemd zijn... :D
Heel leuk dat je ook komt, ik ben ontzettend benieuwd hoeveel mensen eropaf komen.

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 14:35

Ik ga er ook heen! Ik ben heel benieuwd :j

_San87_ schreef:
Ik ben er ook en doe mee :D. Ik heb kleurpotloodwerken gemaakt.

Ik ben heel benieuwd, dit is een mooie laagdrempelige mogelijkheid om kunst te gaan kijken :D. En de omgeving is echt prachtig.

Wat tof dat jij er ook staat! Dan kom ik zeker even kijken bij jou, ik ben echt fan van jouw tekeningen *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 17:55

MvdM_art schreef:
_San87_ schreef:
Ik heb inmiddels alle werken klaar :D. Ik wacht nog op 1 passe-partout en dan ben ik helemaal klaar voor de expo.


Nice! Ik zit keurig op schema, maar dat schema loopt nog wel even door, ook omdat er een schilderij bij gekomen is. Dus ik moet nog wel even, maar stiekem vind ik dat alleen maar leuk, want ik vind het portretteren van al die oudjes geweldig om te doen, prachtig, al die oude hoofden. <3

@Ailill, hier lijkt ook ineens de hele wereld alles ineens in het Expo weekend te willen zetten, maar gelukkig is de Expo een heerlijk excuus om op alles nee te zeggen... 8-)

Prima toch, er is nog tijd :D.

De ouwetjes zijn idd leuk <3.


Danielleeee_ schreef:
Ik ga er ook heen! Ik ben heel benieuwd :j

_San87_ schreef:
Ik ben er ook en doe mee :D. Ik heb kleurpotloodwerken gemaakt.

Ik ben heel benieuwd, dit is een mooie laagdrempelige mogelijkheid om kunst te gaan kijken :D. En de omgeving is echt prachtig.

Wat tof dat jij er ook staat! Dan kom ik zeker even kijken bij jou, ik ben echt fan van jouw tekeningen *\o/*

Oh wat cool :D! Leuk te lezen.

Kaplaars

Berichten: 1555
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 17:06

*\o/* Het is bijna zo ver!! *\o/*
Wie gaan er allemaal?
Ik weet nog niet op welke dag en wie er met me mee gaan, maar ik ga naar Soest dit weekend!

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Kunstexpositie op De Paardenkamp, 20/21 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 18:57

Ik ga zaterdag! :D

Danielleeee_
Berichten: 3182
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 11:16

Hoe vond iedereen het? Ik was echt enorm onder de indruk van alle kunst. Ik vond het stuk voor stuk prachtig <3

@ _San87_
Mijn vriend en ik stonden bij een van jouw tekeningen echt op een paar cm afstand te kijken omdat we eerst niet geloofden dat het een tekening was _O- We waren er bijna van overtuigd dat het een foto was. Die details waren echt bizar :oo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41805
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 18:17

Danielleeee_ schreef:
Hoe vond iedereen het? Ik was echt enorm onder de indruk van alle kunst. Ik vond het stuk voor stuk prachtig <3

@ _San87_
Mijn vriend en ik stonden bij een van jouw tekeningen echt op een paar cm afstand te kijken omdat we eerst niet geloofden dat het een tekening was _O- We waren er bijna van overtuigd dat het een foto was. Die details waren echt bizar :oo

Dank je wel <3. Ik vroeg me al af wiens neuzen ik van t glas moest poetsen :7.