Paardenmarkt 2022 - Heenvliet!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 15:10

Amber_anne schreef:
Leuke foto's coonart, ziet er uit als een hele geslaagde dag

Ook wel VERREGEND! Natte paardenvelletjes, ook één paard totáál in paniek, halster losgerukt door hevig met het hoofd te schudden, wilde vluchten maar werd al snel staande gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:31

Ik had ook willen gaan (voornamelijk vanwege de kermis voor de kids) maar vanwege de regen niet meer geweest, toch leuk wat foto's te zien.
Wellicht volgend jaar.

tokedri
Berichten: 1560
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 16:32

purny schreef:
Sommige tradities zouden ze nog eens onder de loep moeten houden. En die zouden ook veranderd moeten worden.



helemaal mee eens

Joysieee

Berichten: 1321
Geregistreerd: 12-05-12
Woonplaats: Delfgauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:08

CoonArt schreef:
Amber_anne schreef:
Leuke foto's coonart, ziet er uit als een hele geslaagde dag

Ook wel VERREGEND! Natte paardenvelletjes, ook één paard totáál in paniek, halster losgerukt door hevig met het hoofd te schudden, wilde vluchten maar werd al snel staande gehouden.


Och jee welke was dat? Toen waren wij al weg, denk ik.
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik. Toen was ik 11, vond het prachtig en indrukwekkend. Nu... Tja :=
Echt veel paarden stonden er niet vond ik. Wat er stond leek grotendeels kreupelhout. Slecht op de benen, mager of duidelijk gesedeerd. En de prijzen waren ook niet mis, als ik zo een beetje meeluisterde met gesprekken die eigenaren met potentiele kopers hadden. Maar er was inderdaad wel de hele tijd politie aanwezig en de paarden kregen netjes voer en water

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 18:36

Joysieee schreef:
Och jee welke was dat? Toen waren wij al weg, denk ik.
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik. Toen was ik 11, vond het prachtig en indrukwekkend. Nu... Tja :=
Echt veel paarden stonden er niet vond ik. Wat er stond leek grotendeels kreupelhout. Slecht op de benen, mager of duidelijk gesedeerd. En de prijzen waren ook niet mis, als ik zo een beetje meeluisterde met gesprekken die eigenaren met potentiele kopers hadden. Maar er was inderdaad wel de hele tijd politie aanwezig en de paarden kregen netjes voer en water

Nounou, kreupelhout? Ik vond het er nog best wel goed uit zien (pardon me!), gesedeerd lijkt me ook een heeeeeul klein beetje overdreven, maargoed. Da's mijn mening. En ja, paarden zijn niet goedkoop. Verre van. Dat paard met zadel en al vooraan ging voor €2950 euro weg, incluis everything.

Paniekpaard:
Afbeelding

Roosje01

Berichten: 10746
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Paardenmarkt 2022 - Heenvliet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:48

Ben ook even geweest begin van de middag, maar de paarden waren al weg. En het weer was echt 3x niks de braderie viel ook tegen stond veel minder dan normaal.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 18:50

Roosje01 schreef:
Ben ook even geweest begin van de middag, maar de paarden waren al weg. En het weer was echt 3x niks de braderie viel ook tegen stond veel minder dan normaal.

Rond de klok van 11 gingen ze al weg terwijl het door zou gaan tot 1 uur. Althans volgens de planning. En ja, braderie viel zwaar tegen... :(

Aan het weer... tja, ik weet niemand met een weermachine...

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 18:53

Um Gottes willen... je gaat een paard toch niet verkopen met zo'n bràkzadel??

Paard OK, zadel: NEEEEEE!!!!Afbeelding
Afbeelding

Dekje te klein?
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 06-06-22 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosje01

Berichten: 10746
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 18:54

Ja is en blijft nl van de week 3 dagen vollop zon nu weer herfst. Ik ging vooral voor de braderie dus vond het jammer dat er bijna niks stond.

Cinnepin

Berichten: 8969
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Paardenmarkt 2022 - Heenvliet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 19:24

paard heeft ook een painface

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-22 19:59

Cinnepin schreef:
paard heeft ook een painface

Even gegoogled en het is duidelijk te zien. Vooral bij 'withoofd', bij de bay niet zozeer.



Afbeelding

Roosje01

Berichten: 10746
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Paardenmarkt 2022 - Heenvliet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 22:25

apart gezicht opgetuigd en ingevlochten is een markt geen dressuur wedstrijd.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 08:01

Roosje01 schreef:
apart gezicht opgetuigd en ingevlochten is een markt geen dressuur wedstrijd.

ja ik vond het ook apart staan... :') :') en later ging hoofstel en zadel er tóch maar van af...

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 08:12

Joysieee schreef:
Och jee welke was dat? Toen waren wij al weg, denk ik.
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik. Toen was ik 11, vond het prachtig en indrukwekkend. Nu... Tja :=
Echt veel paarden stonden er niet vond ik. Wat er stond leek grotendeels kreupelhout. Slecht op de benen, mager of duidelijk gesedeerd. En de prijzen waren ook niet mis, als ik zo een beetje meeluisterde met gesprekken die eigenaren met potentiele kopers hadden. Maar er was inderdaad wel de hele tijd politie aanwezig en de paarden kregen netjes voer en water


Een shet van €850,- vol met snot en super mager (waarschijnlijk wormen?) :') Sorry hoor maar je laat zo'n beest toch niet daar staan. Je zal het maar op je stal binnen halen.

Van mij mag het ook verboden worden.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 08:14

gribaldi schreef:
Joysieee schreef:
Och jee welke was dat? Toen waren wij al weg, denk ik.
Ik was er een jaar of 10 geleden voor het laatst gok ik. Toen was ik 11, vond het prachtig en indrukwekkend. Nu... Tja :=
Echt veel paarden stonden er niet vond ik. Wat er stond leek grotendeels kreupelhout. Slecht op de benen, mager of duidelijk gesedeerd. En de prijzen waren ook niet mis, als ik zo een beetje meeluisterde met gesprekken die eigenaren met potentiele kopers hadden. Maar er was inderdaad wel de hele tijd politie aanwezig en de paarden kregen netjes voer en water


Een shet van €850,- vol met snot en super mager (waarschijnlijk wormen?) :') Sorry hoor maar je laat zo'n beest toch niet daar staan. Je zal het maar op je stal binnen halen.

Van mij mag het ook verboden worden.

:oo :r Ewww, nu je het zegt... Met die dikke snottebel steeds... :r Arm ding! Y;(