Ladies Night Epplejeck

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 09:18

sunny16 schreef:
Groningen ook heel erg druk, uiteindelijk maar besloten om online te bestellen. Bij het naar buiten gaan heeft m'n moeder nog gevraagd of we een goodiebag mee mochten, hebben we gewoon gekregen :D

En wat zat er in?

Ik ben niet geweest, heb niets direct nodig namelijk.

Marthe2308
Berichten: 1
Geregistreerd: 31-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 10:00

Iedereen is er zo negatief over dus wou ik wel even iets positief zeggen! Ik ben gisteren geweest en vond het wel heel leuk! Ik had er een jasje gekocht wat 50% korting had. Er waren ook veel hapjes en drankjes ter beschikking en buiten stond een frietkraam. In de goodiebag zat shampoo, een hoevenkrabber, een hoofdstelhangertje, lippenbalsem, paardensnoepjes, klein zakje paardendeken, een heel emmertje elastieken en een pen ik vond het dus wel een aanrader voor volgend jaar misschien

Autumnn

Berichten: 8079
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 10:33

Marthe2308 schreef:
Iedereen is er zo negatief over dus wou ik wel even iets positief zeggen! Ik ben gisteren geweest en vond het wel heel leuk! Ik had er een jasje gekocht wat 50% korting had. Er waren ook veel hapjes en drankjes ter beschikking en buiten stond een frietkraam. In de goodiebag zat shampoo, een hoevenkrabber, een hoofdstelhangertje, lippenbalsem, paardensnoepjes, klein zakje paardendeken, een heel emmertje elastieken en een pen ik vond het dus wel een aanrader voor volgend jaar misschien


En daar heb je helemaal speciaal een account voor aangemaakt? :Y)

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 10:57

Denk dat het ook door de corona is gekomen
Omdat ej het eerst niet mocht doen

sunny16

Berichten: 273
Geregistreerd: 06-01-09
Woonplaats: Zwiggelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 12:11

germie schreef:
sunny16 schreef:
Groningen ook heel erg druk, uiteindelijk maar besloten om online te bestellen. Bij het naar buiten gaan heeft m'n moeder nog gevraagd of we een goodiebag mee mochten, hebben we gewoon gekregen :D

En wat zat er in?

Ik ben niet geweest, heb niets direct nodig namelijk.


In die van Groningen zaten een aantal foldertjes waarvan 1 met 15% korting op pavo vital, een proefzakje vital, een oranje harde borstel, oranje manen/staart borstel, pen, lippenbalsem, plakker die je op achterkant telefoon kan doen om vast te houden, zakje elastiekjes en een lolly.
Hapjes en drankjes viel ook wel tegen :')

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 12:18

Meestal is het eigenlijk standaard wat er in die goodybags zit haha

Utixo

Berichten: 6606
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 13:21

Ik ben gister in Den Haag geweest, de Goodiebag bevatte een oranje borstel, oranje elastiekjes, foldertjes, 2 hangertjes, een ding waarvan ik net heb geleerd dat het een telefoonding is, lipbalsem en een pen. Mijn dochter was er blij mee zeg maar.

De hapjes waren snoepjes bij de ingang, met een bekertje drinken.

Het positieve was wel de rij, die was lang, maar ging redelijk vlot. En ik kwam een bekende tegen waarmee ik heb staan kletsen, dus prima te doen.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 14:28

De lange rijen waren zo lang omdat iedereen er weer zin in haf om er heen te gaan . Omdat we dit ruim 2 jaar niet meer hebben mogen doen. Ben al lang blij dat de 1 5 meter er af is . Het leven moet weer normaal opgepakt kunnen wordem