Ladies Night Epplejeck

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imaudy
Berichten: 5087
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 23:56

Jolliej schreef:
Weet iemand of de supplementen ook 25% korting zijn? Meestal niet dacht ik zo


Nee
Bij divoza doet NAF wel mee met de keuzekorting.

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 06:06

Dit zijn alle uitzonderingen.

Citaat:
Geldig in alle filialen en online van 30 maart t/m 3 april 2022 op het hele assortiment. M.u.v. Ariat, Bucas en Horseware max. 10%. Niet geldig op Back on Track, Birth Alarm, Dy’on, Equestrian Stockholm, KFPS, KEP Italia, Kentucky, Pénélope, Pharmahorse, Pikeur, TRUST, Tommy Hilfiger, Worm&Co, nieuwe (zomer)collecties, Online Only-, beste- en vaste prijsartikelen, boomloze zadels/barebackpads, zadels, scheermessen, scheermachines, boeken, cadeaubonnen, reparaties, borduren, hindernismateriaal, voedingssupplementen, voer, verhuur, trailers, speciale bestellingen, reeds afgeprijsde artikelen of in combinatie met andere acties/kortingsbonnen. Typefouten en modelwijzigingen voorbehouden.

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 07:04

Ik ga ook :)

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 08:53

MyWishMax schreef:
Dit zijn alle uitzonderingen.

Citaat:
Geldig in alle filialen en online van 30 maart t/m 3 april 2022 op het hele assortiment. M.u.v. Ariat, Bucas en Horseware max. 10%. Niet geldig op Back on Track, Birth Alarm, Dy’on, Equestrian Stockholm, KFPS, KEP Italia, Kentucky, Pénélope, Pharmahorse, Pikeur, TRUST, Tommy Hilfiger, Worm&Co, nieuwe (zomer)collecties, Online Only-, beste- en vaste prijsartikelen, boomloze zadels/barebackpads, zadels, scheermessen, scheermachines, boeken, cadeaubonnen, reparaties, borduren, hindernismateriaal, voedingssupplementen, voer, verhuur, trailers, speciale bestellingen, reeds afgeprijsde artikelen of in combinatie met andere acties/kortingsbonnen. Typefouten en modelwijzigingen voorbehouden.


_O- Dat is nog al een lijst, doet er überhaupt wel iets mee aan de actie hahaha

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:10

:') ja dat idd haha

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 10:12

Vandaar dat ik er alleen maar kom als iets wel mee doet in de actie én divoza het niet heeft. :') Bij divoza doen het voer en de supplementen wel mee en in de winkel heb ik eigenlijk altijd op alles die korting kunnen gebruiken.

Bij ej lijken er ook steeds meer dingen uitgesloten te worden. Zoals die vaste prijs, nieuwe collectie en online only artikelen...

germie

Berichten: 26075
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:32

Die vaste prijs hebben veel produkten volgens mij.

MyWishMax

Berichten: 25474
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:35

Ja, worden er ook steeds meer helaas.

Anoniem

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:38

Vaste prijs artikelen worden er inderdaad steeds meer. Kortingen voor vandaag zijn niet echt heel geweldig. Het is dat ik over 3 weken voor het eerst op wedstrijd ga en toch nog spullen nodig heb. Dan is een beetje korting wel mooi meegenomen.

Marritx

Berichten: 666
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:41

Gister deden de meeste van de producten die nu uitgesloten zijn wel mee met de korting. Ik vind de goodiebags ook nooit zo heel speciaal. Ik sla hem dit jaar ook over

kampioen2be
Berichten: 366
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:50

Tja ik heb wat dingen nodig, dan maar hier met korting. Ben laatst in Drunen kei fijn geholpen met laarzen, zal daar de rest bestellen. Dan maar geen korting- vind dat dan ook niet zo erg. Zal de dingen met wat meer noodzaak nu halen.

Ik wilde eigenlijk kijken voor nieuwe collectie pikeur, prachtig vest. Misschien maar goed dat die niet mee gaat in korting (of naja, 10% dacht ik); weerhoudt mij om het te kopen :P
Ga anders echt failliet, 180 euro vind ik veel %)

_kimm

Berichten: 1792
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:34

Ik ben net al eventjes geweest maar helaas niet zo'n groot succes. Ten eerste waren er echt maar heel weinig parkeerplekken en als ik het zo kon bekijken was bijna alles bezet met personeel of standhouders. Ik ging voor een cap. Hadden maar heel weinig in mijn maat dus helaas niet geslaagd. Ik wilde ook nieuwe handschoentjes maar die hadden ze van roeckl helaas ook niet in mijn maat. Dus weer met lege handen naar huis. Ben benieuwd of de andere beter slagen.

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 19:51

Ik vond het ook nogal tegen vallen.

Mega druk inderdaad en de goodybag heb ik nog nooit zo leeg gezien :=

Ook zijn ze vergeten de korting eraf te halen zag ik net.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:00

Ik kan helaas niet . Geen vervoer zal niet weten hoe ik in drachten moet komen zonder auto
Ik ging altijd met iemand mee . Maar omdat ze ruzie heeft gemaakt . Ga ik niet meer met haar mee . Met de gene waar ik mee zou gaan is nog bezig met herstellen van c

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:09

In Duiven was het net ook mega druk. Zag wel overal wat snoepjes en snacks staan.

Had zelf voer, supplement en antiklit nodig en antiklit was 1+1 gratis dus die meegenomen met de korting. Dus ben naar binnen gelopen vooraan gepakt wat ik nodig had en weer gegaan haha.

Verder goodiebag meer gericht op kids dus even kijken of ik de meisjes op stal er gelukkig mee kan maken.

Magic brush, hou ik wel zelf
Spons in paardenvorm
Klein zakje snoepjes
Zakje vitalbix + 15% korting op volgende aankoop. Ik gebruik het zelf dus dat is wel handig.
Labello van ej
Oranje elastiekjes
Bekers, bordjes en vlaggetjes setje, leuk voor kinderfeestje dus kijken of ik dat op stal weg kan geven
Zo'n ding voor achterop je telefoon van horsewear vgm? Staat hw op
Armbandjes setje van 2
En verder nog andere foldertjes.
Mis ik nog iets. Tas ligt beneden en ben te lui om erheen te lopen :=

Seni

Berichten: 2731
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: De Nederlandse versie van Aspen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:12

Ben zojuist in Nieuwegein geweest. Heb wel wat spullen gekocht. En een cap besteld met de 25% korting. :D maar ik dacht een autolading vol terug te komen maar viel dus reuze mee!

Laurian woooooow zat er zoveel in je goodiebag?! Hier alleen een plastic rosborstel, snoepjes, bedeltje, foldertjes en oranje haarelastiekjes.

Nikki6
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-08-13
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:14

Ik vond het in Hengelo wel erg gezellig. Ze hadden ook twee Shetlanders bij de ingang, dat was al leuk met binnenkomen.

De inhoud van de goodiebag zat er hier tussen die van jullie in :P .

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:25

Lauriannnn schreef:
In Duiven was het net ook mega druk. Zag wel overal wat snoepjes en snacks staan.

Had zelf voer, supplement en antiklit nodig en antiklit was 1+1 gratis dus die meegenomen met de korting. Dus ben naar binnen gelopen vooraan gepakt wat ik nodig had en weer gegaan haha.

Verder goodiebag meer gericht op kids dus even kijken of ik de meisjes op stal er gelukkig mee kan maken.

Magic brush, hou ik wel zelf
Spons in paardenvorm
Klein zakje snoepjes
Zakje vitalbix + 15% korting op volgende aankoop. Ik gebruik het zelf dus dat is wel handig.
Labello van ej
Oranje elastiekjes
Bekers, bordjes en vlaggetjes setje, leuk voor kinderfeestje dus kijken of ik dat op stal weg kan geven
Zo'n ding voor achterop je telefoon van horsewear vgm? Staat hw op
Armbandjes setje van 2
En verder nog andere foldertjes.
Mis ik nog iets. Tas ligt beneden en ben te lui om erheen te lopen :=

Hier vragen we ons ook af wat dat hw ding is :+

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:53

Vond de winkelacties van ej zelf heel erg tegenvallen, mega onoverzichtelijk ook. Wij zijn even in Duiven geweest want moest toch nog naar de hornbach voor verf en dat zit vrijwel naast elkaar. Wel hadden ze een kleine ruimte met zogenaamd tentenkamp, daar zat tenminste wel echt korting op de artikelen. Daar in ieder geval geslaagd voor een nieuwe rijbroek, dat had ik eigenlijk ook wel nodig want mijn huidige zijn na de coronakilootjes een beetje aan de kleine kant :Y) Was nu van €60 voor €30 dus 50% korting. En om te proberen een goedkope kaptoom aangeschaft, daar de 25% keuze korting op kunnen doen.

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 21:15

Het was vooral belachelijk druk, denk dat de rij rustig een klein uurtje duurde. Ik reed er toevallig langs en moest wat hebben, maar dat komt morgen ofzo wel :+

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 21:19

Jaa dat is zo'n ding zodat je beter grip hebt met je telefoon vasthouden! Wist alleen niet welk merk het was.

De winkel was erg druk ik kon verder wel direct afrekenen stond geen rij bij de kassa.

Jaa wel redelijk wat alleen ga alleen de magic brush, vitalbix en koekjes en de labello gebruiken haha. En de kortingsbon voor als ik weer vitalbix nodig heb.

Rest gaat naar meisjes op stal haha.

kampioen2be
Berichten: 366
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 22:20

Hier alleen 5x 3 paar sokken gehaald en handschoenen roekl, Wij vonden goodiebag wel leuk maar Nieuwegein is inderdaad wel beetje triest als ik lees wat er bij andere inzat 8)7
Maar goed: een gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen, blij toe dat er wat inzat. Maar een magic brush en sponsen etc waren hier wel erg welkom geweest. Ach, als ik die nodig heb bestel ik ze wel, maar gratis is natuurlijk altijd leuker

Anoniem

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 23:41

In Eindhoven was het belachelijk druk. 1 uur en 15 minuten in de rij gestaan om af te rekenen!! Het is dat wij 3 kwartier in de auto gezeten hadden en ik de spullen echt nodig had maar anders was ik mij omgedraaid. De winkel zou tot 21:00 open zijn maar om 22:00 waren wij pas aan de beurt met afrekenen en stond er nog een rij achter ons.

Mijn aankopen van vandaag:
Afbeelding

sunny16

Berichten: 273
Geregistreerd: 06-01-09
Woonplaats: Zwiggelte

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 00:25

Groningen ook heel erg druk, uiteindelijk maar besloten om online te bestellen. Bij het naar buiten gaan heeft m'n moeder nog gevraagd of we een goodiebag mee mochten, hebben we gewoon gekregen :D

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 09:17

Zo te horen hebben wij dan geluk gehad, wel een lange rij vergeleken met normaal hoor, maar denk dat we er met 15-20 minuutjes wachten zeker wel doorheen waren. We waren er wel vrij vroeg op de avond, rond 17:30, konden ook gewoon makkelijk voor de deur parkeren nog, toen wij de winkel uit gingen stonden ze al langs de weg geparkeerd haha