Bathmen te paard! (2017)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 01:15

nou,
Bathmen te paard is weer begonnen en vroeg me af wie van de bokkers hier allemaal heen gaan?
ik ben vandaag naar de derby geweest en het was ontzettend leuk en gezellig natuurlijk!
ik ga waarschijnlijk zondag ook *\o/*

waneer gaan jullie? :)

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 16:45

niemand?

JoyCiej007

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:49

Wegens omstandigheden ben ik dit jaar helaas niet zo vaak aanwezig als voorgaande jaren, maar uiteraard kom ik zaterdag kijken bij het ponyspringen en de ponyderby,

en jaja, zondag maarliefst de hele dag mennen!
Ik hoopte al jaren op een open inschrijving, ook voor enkelspan pony's, en regionale menners uit lagere klasses etc.
En warempel; dat gaan ze nu ineens doen, gaaf!
Ik kan helaas zelf niet meedoen op dit moment, maar volgend jaar weer een kans :)

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:59

Ik ga er nu zo heen en morgenvroeg moet mijn paard lopen met een andere ruiter

JoyCiej007

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:02

Succes Adrienne93; rij je zelf ook mee?

Ik hoop trouwens ieder jaar weer een ruitertje/bijrijdstertje te vinden die met mijn Welsh A merrie het ponyspringen kan starten, maar helaas nog nooit gelukt :+

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 18:24

Ik ben er de hele week al te vinden! Vrijdag bij de jabat cup geweest, zaterdag bij de miss boerin verkiezing. Gister in het parcours gestaan bij de (ontzettend gave) derby, vanavond kijken bij het regionaal springen, morgen bij de grote prijs, zaterdagavond in het parcours staan bij de ponyderby en dan ben ik wel weer een jaar "Bathmen te Paard moe". :')

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 22:28

JoyCiej007 schreef:
Wegens omstandigheden ben ik dit jaar helaas niet zo vaak aanwezig als voorgaande jaren, maar uiteraard kom ik zaterdag kijken bij het ponyspringen en de ponyderby,

en jaja, zondag maarliefst de hele dag mennen!
Ik hoopte al jaren op een open inschrijving, ook voor enkelspan pony's, en regionale menners uit lagere klasses etc.
En warempel; dat gaan ze nu ineens doen, gaaf!
Ik kan helaas zelf niet meedoen op dit moment, maar volgend jaar weer een kans :)



hopelijk zie ik jou dan volgende jaar in de ring!
dit de eerst keer dat ik bij bathmen te paard kijk en vind het nu al geweldig!

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 22:29

xVerax schreef:
Ik ben er de hele week al te vinden! Vrijdag bij de jabat cup geweest, zaterdag bij de miss boerin verkiezing. Gister in het parcours gestaan bij de (ontzettend gave) derby, vanavond kijken bij het regionaal springen, morgen bij de grote prijs, zaterdagavond in het parcours staan bij de ponyderby en dan ben ik wel weer een jaar "Bathmen te Paard moe". :')



zat jij in dat hoekje bij die man?
want dan heb ik je gister gezien :)

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 22:30

JoyCiej007 schreef:
Succes Adrienne93; rij je zelf ook mee?

Ik hoop trouwens ieder jaar weer een ruitertje/bijrijdstertje te vinden die met mijn Welsh A merrie het ponyspringen kan starten, maar helaas nog nooit gelukt :+


ohhh daar droomde ik gister over dan mijn welshje ook mee ging doen aan de derby

ooit , stiekem hoop ik dat het niet meer een droom is maar echt :')

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:31

Ja linksachterin met een kingsland jas en een witte sjaal :j. Leuk! Ben net weer terug vanuit Bathmen.. Halverwege de L vond ik het wel mooi geweest haha.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 22:32

xVerax schreef:
Ja linksachterin met een kingsland jas en een witte sjaal :j. Leuk! Ben net weer terug vanuit Bathmen.. Halverwege de L vond ik het wel mooi geweest haha.


ja! dan heb ik je gezien!
ik heb de hele derby gekeken pff kreeg er lamme benen van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:33

Ik was er gisteren, ben heel gegaan toen ik hoorde dat Bianca Schoenmakers moest rijden. Dus dat was heel gezelig met haar en haar groom, en heb tijdens de derby nog een beetje geholpen en Boss, de uiteindelijke winnaar vooraf vertroeteld en met snoepjes omgekocht :+
Afbeelding

Ik vond het een leuk evenement, maar ik vind het dan ook een mooie accommodatie! Het was ook wel super dat Bianca gisteren won, ondanks een balkje :P

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:36

JoyCiej007 schreef:
Succes Adrienne93; rij je zelf ook mee?

Ik hoop trouwens ieder jaar weer een ruitertje/bijrijdstertje te vinden die met mijn Welsh A merrie het ponyspringen kan starten, maar helaas nog nooit gelukt :+


Normaal gesproken wel maar ben in december gevallen en heb er langer uit gelegen dan verwacht, nu alles weer aan het opbouwen. Hoop in mei weer dressuur te starten.

De paarden waar ik vanavond ben wezen kijken waren beide mooi foutloos!

De gene die er morgenvroeg zijn, de 2e in de L een grote bruine met een wit doekje en blauwe rand met RR erop; dat is mijn "pony"

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:43

Hee Joolien! Ik dacht al dat ik jou zag lopen :=. Had ik het toch goed. Bekend bokt gezicht he :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:45

xVerax schreef:
Hee Joolien! Ik dacht al dat ik jou zag lopen :=. Had ik het toch goed. Bekend bokt gezicht he :').


Jep, dat was ik. Heb je niet eens ff hoi gezegd? :P Had gekund hoor :D

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:47

Nee durfde niet zo goed, stom natuurlijk. Alsof je boos zou worden ofzo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:47

xVerax schreef:
Nee durfde niet zo goed, stom natuurlijk. Alsof je boos zou worden ofzo :=


Haha, dan roep ik heel hard GA WEG! :P Nee joh, gweoon doen :D

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:48

Zal de volgende keer hoi zeggen! Dan weet ik tenminste zeker dat jij het bent.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 22:51

Joolien schreef:
Ik was er gisteren, ben heel gegaan toen ik hoorde dat Bianca Schoenmakers moest rijden. Dus dat was heel gezelig met haar en haar groom, en heb tijdens de derby nog een beetje geholpen en Boss, de uiteindelijke winnaar vooraf vertroeteld en met snoepjes omgekocht :+
[ Afbeelding ]

Ik vond het een leuk evenement, maar ik vind het dan ook een mooie accommodatie! Het was ook wel super dat Bianca gisteren won, ondanks een balkje :P


bianca was een onzettend geluks vogel met dat balkje die ze mooi heeft weg gereden! geweldig!

ik ben nog met bianca op de foto geweest
Spoiler:
toch wel een wens van mij die uit komt


Afbeelding

JoyCiej007

Berichten: 17419
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 21:27

Schoentje gewonnen ja? Wat leuk! Bianca van harte gefeliciteerd, en TS/Lisanne; wat leuk dat je met haar op de foto mocht.

Ik heb vanmiddag helaas een spoedingreep v/d tandarts gehad; 2 kiezen eruit getrokken. Auwtsjj...

Even kijken hoe ik me morgen voel; wil toch wel erg graag naar het ponyspringen en de ponyderby, en natuurlijk zondag.
Maar ben nu vooral erg moe en pijnlijk en dikke wang.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 01:31

JoyCiej007 schreef:
Schoentje gewonnen ja? Wat leuk! Bianca van harte gefeliciteerd, en TS/Lisanne; wat leuk dat je met haar op de foto mocht.

Ik heb vanmiddag helaas een spoedingreep v/d tandarts gehad; 2 kiezen eruit getrokken. Auwtsjj...

Even kijken hoe ik me morgen voel; wil toch wel erg graag naar het ponyspringen en de ponyderby, en natuurlijk zondag.
Maar ben nu vooral erg moe en pijnlijk en dikke wang.


wat naar zeg!
ik heb zelf ook zoiets , beugel die langzaam mijn boven kaak wat wijder maakt dus ik moet hem 2 keer op een dag aandraaien wat lekker zeer doet..kiezen worden er zo gevoelig van dat pudding eten al pijn doet..heb nu een onzettend afkeer naar eten en leef nu vooral op water heb gelukkig nog maar 6 daagjes tegaan en dan gaat ie (als het goed is gegaan) eruit en dan krijg ik weer een andere horror beugel in mijn mond ugh :')

nicole_floor

Berichten: 3267
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Bathmen te paard! (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 03:24

Haha zie het nu pas. Ben lid van de vereniging daar. Dus was er ook de hele week bijna.