Military Boekelo 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:12

Jordy had al een foto op Instagram geplaatst van een nekbrace en een beetje bloed op de neus maar leek goed te gaan!

Geen idee hoe het met dat bruine paard op bij de 2e waterbak gaat. Die is met een trailer daar weg gereden.

Even 2 foto's van mijn kant

Afbeelding
Afbeelding

martinev

Berichten: 2585
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:55

Zo, weer thuis na een hele dag hindernisjury te zijn geweest! Was weer erg leuk en gezellig, en wat een weer! We hadden de laatste twee hindernissen, iedereen die bij onze hindernissen is gekomen is er foutloos overheen gesprongen, fijn! Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank op TVOost de opgenomen cross terugkijken, zie ik nog wat meer dan alleen de laatste twee hindernissen!
Ik begreep trouwens dat het met Jordy mee leek te vallen, gelukkig maar! Van de rest weet ik ook niks.

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:02

martinev schreef:
Zo, weer thuis na een hele dag hindernisjury te zijn geweest! Was weer erg leuk en gezellig, en wat een weer! We hadden de laatste twee hindernissen, iedereen die bij onze hindernissen is gekomen is er foutloos overheen gesprongen, fijn! Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank op TVOost de opgenomen cross terugkijken, zie ik nog wat meer dan alleen de laatste twee hindernissen!
Ik begreep trouwens dat het met Jordy mee leek te vallen, gelukkig maar! Van de rest weet ik ook niks.

Met Jordy gaat het inderdaad prima, op de hersenschudding na :) Gelukkig

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:33

Wij hebben ook een super leuke dag gehad!
Ben ook nog flink in beeld geweest op tv want kreeg er al opmerkingen over :')

Jammer om weer een jaar te moeten wachten...

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:36

Ik kreeg ook al te horen dat ik op tv was :')

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:36

Ik ook al ja :')

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 20:54

Leuke dag gehad weer, wel een aantal valpartijen gezien. Ook 1 vd laatste starts die op hindernis 2 vól op zn plaat ging. Compleet gestrekt over de hindernis en een beste smak. Volgens mij viel de schade gelukkig mee!

Op deze hindernis ook een paar misstappen gezien, deze schimmel sprong heel vroeg maar redde t precies.
Afbeelding

En nog een greep uit mn foto's met telefoon gemaakt.


Afbeelding

Afbeelding

En deze, die kracht :oo

Afbeelding

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:51

Ik ben vandaag ook naar Boekelo geweest en heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad! :)
Er stonden ontzettend mooie technische lijntjes in. Erg leuk om te zien. Heb verder nog het een en ander gefilmd. Maar moet dat allemaal nog even uitzoeken :)

Anoniem

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:03

Ik vond het een geslaagde dag! Pendelbussen waren dit keer echt top geregeld, amper hoeven wachten (ja, alleen omdat ik niet kon staan in de bus, maar ik had met gemak met de eerste bus mee heen- en terug gekund), echt super verbeterd t.o.v. voorgaande jaren. Wel jammer dat er nog zo weinig leuke standjes waren :( Bij de hindernissen helaas weinig kunnen zien door de enorme drukte, maar later wel veel gezien op de grote schermen. Vond het een leuke dag, maar had het de entreeprijs niet waard gevonden :o

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:40

Als je bij de hindernissen even een paard wacht dan kun je daarna doorlopen zodat je vooraan staat. Op die manier hebben wij vandaag de hele dag super zicht gehad :j

En de pendelbussen waren vast goed geregeld, maar er stonden zo veel mensen op te wachten dat wij door de sloot moesten om het terrein af te kunnen :')

Anoniem

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:54

Haha wij moesten ook door de sloot, kregen nog commentaar ook dat we niet gewoon achteraan de rij bleven wachten. Tja, niet iedereen gaat met de bus! :+

Wel heerlijke dag gehad, van begin tot eind super vermaakt! Ik vond het ook leuk dat de inrijbak nu voor het publiek te bekijken was, was 2 jaar terug nog niet zo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 23:10

Lienie_F schreef:
Als je bij de hindernissen even een paard wacht dan kun je daarna doorlopen zodat je vooraan staat. Op die manier hebben wij vandaag de hele dag super zicht gehad :j

En de pendelbussen waren vast goed geregeld, maar er stonden zo veel mensen op te wachten dat wij door de sloot moesten om het terrein af te kunnen :')


Dat hebben wij ook geprobeerd, maar was nog niet echt te doen. Nu zal het ook wel aan mijn lengte liggen, want ik moet met mijn 1,60m echt vooraan staan om iets te kunnen zien :+

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 23:15

Hier ook top dag gehad. Lekker op de sneakers :D en die zijn nu vies... Van het stof _O- haha! Mn juf drie paarden foutloos door de cross geloodst, trots!! Nu gaan we morgen ook weer hihi te spannend voor het NK!
Ik heb veel gefilmd dus ga iets van compilatie maken..

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:31

Weet iemand hier wanneer er gesprongen wordt in Boekelo?

roooooss

Berichten: 1979
Geregistreerd: 07-09-12

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 08:34

Vandaag wordt er gesprongen.

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 11:05

Zojuist op fb een filmpje voorbij zien komen dat het met Burry goed gaat en lekker geniet van de weide. Jordy had ook redelijk goed geslapen vannacht maar is nog wel een beetje stijf. Fijn dat het met paard en ruiter goed gaat :)

Op de val van Jordy na heb ik een leuke dag gehad, en zeker voor herhaling vatbaar! Hebben gisterenmorgen misschien drie minuutjes moeten wachten op de bus maar was zeer goed geregeld! Terrein was ook netjes, en de route lopen in één dag is ook makkelijk te redden. Vond het wel jammer dat ze op heel weinig plekken warme chocomelk hadden, misschien dat dat een verbeterpuntje is? Maar ach, de koffie was ook heel lekker dus die warme chocomelk was op een gegeven moment ook niet neer nodig :P

wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:10


Naath86
Berichten: 3876
Geregistreerd: 27-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:08

MerleSimone schreef:
Leuke dag gehad weer, wel een aantal valpartijen gezien. Ook 1 vd laatste starts die op hindernis 2 vól op zn plaat ging. Compleet gestrekt over de hindernis en een beste smak. Volgens mij viel de schade gelukkig mee!

Op deze hindernis ook een paar misstappen gezien, deze schimmel sprong heel vroeg maar redde t precies.
[ [url=m/5enxb8.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog een greep uit mn foto's met telefoon gemaakt.


[ [url=m/gKAA5U.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/08CFCs.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze, die kracht :oo

[ [url=m/OFyXPb.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die hebben wij ook gezien! Zelfs een foto van de duidelijk veel te vroege afzet!

Afbeelding


Afbeelding

Ik vond het met de bus terug echt een drama, wij hebben meer dan een uur gewacht op de bus.. Dat was wel jammer.

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Military Boekelo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:25

Bus terug was vervelend. Complete mensenmassa die allemaal aan het duwen zijn. Met name erfelijk dat de bussen gewoon niet vol zaten. Ik zat op een gegeven moment in een bus waar zelfs nog zitplaatsen waren terwijl er nog 100den mensen stonden te wachten!

Was weer een geslaagde dag en op naar volgend jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:30


aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13140
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 14:15


Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 09:58

:wave:

Weer een mooi weekend gehad.
Vond het feestje op zaterdag erg vroeg afgelopen.

Gisteren genoten van de ruiters tijdens het springen! Heel gaaf om de reacties van Alice en Tim (Keyflow foutloos door parcours) te zien.

En daarna natuurlijk 2 minuten naar huis fietsen :P