Tentenkamp 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jelaaa
Berichten: 106
Geregistreerd: 25-04-15
Woonplaats: Terwispel

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:37

€10 per stuk, heb ook heel veel leuke dressuurdekjes gezien maar die kon ik dan weer niet haha

Starwien

Berichten: 1240
Geregistreerd: 22-03-13
Woonplaats: Deventer

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:38

Wow goedkoop zeg!
Had helaas vandaag les dus kon niet gaan..

Saaams

Berichten: 13285
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 18:41

Jelaaa schreef:
€10 per stuk, heb ook heel veel leuke dressuurdekjes gezien maar die kon ik dan weer niet haha


Ik zag maar weinig leuke, enkel deze anky lag er nadat ik 2 x terug liep. verder alleen hele felle kleuren van global

IwanLuver
Berichten: 1883
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:11

Ik ben vandaag in Drachten geweest. Ik vond het erg tegenvallen. Veel oude zooi en nog veel dure kleding.
Sommige rijbroeken waren wel Okay, maar over het algemeen waren het oude broeken.
Ook lag er van alles wat smerig was.

Ik heb dan ook niets in de outlet gekocht...

In de winkel heb ik een proevenboekje en een haarnetje gekocht, ik was lief voor mijn portemonnee vandaag :))

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:24

Drachten was om half 2 echt rustig. Geen rij bij de kassa, kon zo doorlopen.
Heb in de outlet een dekje, 2 paar peesbeschermers en 3 likstenen gekocht voor 40. En in de winkel nog naald en draad en een harde borstel voor 8. Maak morgen misschien wel even een foto van het dekje (ddonkergroen ) en peesbeschermers (zzwart en donkergroen) :)

annemerel

Berichten: 590
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: apeldoorn

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:29

Vandaag in drachten geweest en 2 hv polo broeken (30 en 60 euro) een burberry dekje (5 euro) en een hv polo lange mouwen polo voor 20 euro. Goed geslaagd dus!

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:45

annemerel schreef:
Vandaag in drachten geweest en 2 hv polo broeken (30 en 60 euro) een burberry dekje (5 euro) en een hv polo lange mouwen polo voor 20 euro. Goed geslaagd dus!

Ik vond die burberry dekjes wel heeel dik helaas :=

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:08

Ben vanmiddag ook naar Drachten geweest!
Niet normaal veel gekocht, was helemaal niet druk.
Wel jammer dat er niet zoveel was voor Shets en pony's, was opzoek naar een dekje voor Dancy.

Longeersingel 5 euro.
Halstertouwen.
Halster + Halstertouw set voor 10 euro, maat pony.
Cap gekocht, was even zoeken naar een goedkope maar toch mooie, uiteindelijk eentje van 30 euro gevonden die was verstopt :')
Heeeerlijke bodywarmer.
Snoepjes.
Poetstas (Nog eentje :x )

annemerel

Berichten: 590
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:17

Marieke1495 schreef:
annemerel schreef:
Vandaag in drachten geweest en 2 hv polo broeken (30 en 60 euro) een burberry dekje (5 euro) en een hv polo lange mouwen polo voor 20 euro. Goed geslaagd dus!

Ik vond die burberry dekjes wel heeel dik helaas :=


Ja zijn wel aardig dik, maar als hij niet goed onder mn zadel ligt verkoop ik hem wel weer of blijft hij in de kast liggen. Voor dat bedrag wel te gokken :+

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:21

TerraHowrse schreef:
Ben vanmiddag ook naar Drachten geweest!
Niet normaal veel gekocht, was helemaal niet druk.
Wel jammer dat er niet zoveel was voor Shets en pony's, was opzoek naar een dekje voor Dancy.

Longeersingel 5 euro.
Halstertouwen.
Halster + Halstertouw set voor 10 euro, maat pony.
Cap gekocht, was even zoeken naar een goedkope maar toch mooie, uiteindelijk eentje van 30 euro gevonden die was verstopt :')
Heeeerlijke bodywarmer.
Snoepjes.
Poetstas (Nog eentje :x )

Sjips heb de poetstas gemist! Die wilde ik ook graag namelijk. In de outlet in de winkel waren ze alsnog best prijzig.


annemerel schreef:
Ja zijn wel aardig dik, maar als hij niet goed onder mn zadel ligt verkoop ik hem wel weer of blijft hij in de kast liggen. Voor dat bedrag wel te gokken :+

Ja dan kun je wel een gokje nemen inderdaad! ik weet alleen dat dat niet past onder mijn zadel :D

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:38

Ik hoorde dat er borstels waren, die heb ik dan gemist!
Poetstas was net als sommige andere dingen een beetje verstopt, geen idee waarom. Ben er wel blij mee.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:38

Oké ik voel me een beetje dom.. Ik ben vanavond nog even snel naar Drachten geweest, woon in de buurt.
Maar ik vond er niks aan.. Was niks anders dan anders en ook niet echt aanbiedingen.
(Gewoon de winkel en het kleine uitverkoop hoekje)


Maar nu kijk ik nog eens op de site en zie ik een foto van een grote hal.. Had ik ergens anders naar binnen moeten gaan dan bij de winkel? :')

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:42

Debbie schreef:
Oké ik voel me een beetje dom.. Ik ben vanavond nog even snel naar Drachten geweest, woon in de buurt.
Maar ik vond er niks aan.. Was niks anders dan anders en ook niet echt aanbiedingen.
(Gewoon de winkel en het kleine uitverkoop hoekje)


Maar nu kijk ik nog eens op de site en zie ik een foto van een grote hal.. Had ik ergens anders naar binnen moeten gaan dan bij de winkel? :')


Haha ja, er is een andere ingang bij de loods is waar het tentenkamp is opgebouwd. :=

Ik werk sinds kort bij EJ en tijdens het opbouwen was het leuk om te zien wat er allemaal voorbij komt aan spullen. Echt bizar veel! Ik heb zelf laarzen, broek, dekje, shirt en handschoentjes gekocht. :))

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:50

Ik ben eind van de middag geweest en het was rustig! Heb een nieuwe rijbroek van HV Polo, handschoenen, teugels en deze bjoeties! <3

Afbeelding

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:16

UMayDream schreef:
Debbie schreef:
Oké ik voel me een beetje dom.. Ik ben vanavond nog even snel naar Drachten geweest, woon in de buurt.
Maar ik vond er niks aan.. Was niks anders dan anders en ook niet echt aanbiedingen.
(Gewoon de winkel en het kleine uitverkoop hoekje)


Maar nu kijk ik nog eens op de site en zie ik een foto van een grote hal.. Had ik ergens anders naar binnen moeten gaan dan bij de winkel? :')


Haha ja, er is een andere ingang bij de loods is waar het tentenkamp is opgebouwd. :=



Maar waar dan? Stond dat ergens aangegeven?

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:24

Er stonden wel borden / vlaggen met ingang XXL uitverkoop of iets dergelijks.

dabbo19

Berichten: 373
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:57

Als je bij de epplejeck in drachten komt dan zie je het aan de linkerkant allemaal oranje daar is het

maessie

Berichten: 5769
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:20

Het zal in het donker niet zo zijn opgevallen, al stond het ook op de ingang van de outlet aangeplakt :+ als je het parkeerterrein af liep, echt een klein stukje de straat in de aangrenzende hal zeg maar ;)

Ik zie hier ook dingen voorbijkomen die mij inderdaad ook niet zijn opgevallen in de drukte :+ (maar die ik ook niet nodig had, haha!)

Cheese

Berichten: 817
Geregistreerd: 04-09-13
Woonplaats: Leusden

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:15

Ik ben gister ook in Drachten geweest.
Had niet 'echt' iets nodig maar even sneupen voor weggeefprijzen is altijd leuk.
Heb uiteindelijk alleen grijze kogelbeschermers van hv polo €5 en grijze peeskappen €5 gekocht.

Vond de prijzen nu ook weer niet zo denderend laag dat ik het niet kon laten liggen :P

Was gister rond 17.00 niet druk, kon overal goed bij kijken ;)

Afbeelding
Afbeelding

xhannaw

Berichten: 125
Geregistreerd: 22-02-15
Woonplaats: Heerenveen

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:34

Ook ik ben gister even langs geweest in Drachten! Wauw echt heel veel spullen... Uiteindelijk onderlappen voor de bandages van Anky voor 10 euro gekocht en een lange mouw wedstrijdshirt en een korte mouw wedstrijdshirt. ook nog een prachtig truitje van Pikeur. Ohja als laatste nog een halstertouw voor 5 euro altijd handig ;)

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:37

Lisaapee schreef:
Ik ben gister ook in Drachten geweest.
Had niet 'echt' iets nodig maar even sneupen voor weggeefprijzen is altijd leuk.
Heb uiteindelijk alleen grijze kogelbeschermers van hv polo €5 en grijze peeskappen €5 gekocht.

Vond de prijzen nu ook weer niet zo denderend laag dat ik het niet kon laten liggen :P

Was gister rond 17.00 niet druk, kon overal goed bij kijken ;)

[ [url=m/KmtM15.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MKX5kf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vond dat er veel full beenbescherming was, maar cob daarentegen viel me wel tegen..

huckellover

Berichten: 203
Geregistreerd: 09-10-13
Woonplaats: Delft

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:48

Den Haag was ook leuk shoppen. Bodywarmer van Kingsland normaal 180,- (!) Nu voor 32. Isabel Werth vliegendeken/dry cooler van 142 voor 18, rambo zomerdeken van 80 voor 30 en roeckel handschoentjes van 42 voor 32. Normaal kijk ik niet eens naar producten met deze bedragen maar nu was het wel leuk shoppen :D

Saaams

Berichten: 13285
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:51

Dat is ook zeker leuk ja! Alleen weet ik nooit het nut van een zomerdeken :=

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:09

In Full heb ik alles wel, was ook meer op zoek naar pony, maar er was alleen full en een klein beetje cob.

Die strijklappen heb ik nog in handen gehad, haha.

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:25

Debbie schreef:
UMayDream schreef:

Haha ja, er is een andere ingang bij de loods is waar het tentenkamp is opgebouwd. :=


Maar waar dan? Stond dat ergens aangegeven?


Ja, maar in het donker valt het echt niet op. Ik ben zelf via de gewone ingang naar binnen gegaan en via het magazijn naar de andere loods gelopen :+ Maar zoals hier al wordt genoemd, is de ingang van het tentenkamp een paar meter verderop dan de gebruikelijke ingang.