Aftrap Nederlandse Horseball Competitie op Manege Beekshof!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Baby_Lucky
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: Venlo

Aftrap Nederlandse Horseball Competitie op Manege Beekshof!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 10:00

Afbeelding

Op 8 & 9 juni organiseert Manege Beekshof (Horseball team Beekshof) op haar eigen terrein gelegen aan de Heymannstraatin de Boekend (Blerick/Venlo) de aftrap van de Nederlandse kampioenschappen horseball. Brembos, HVV, Venlo en Beekshof zullen strijden om de Nederlandse titel! Ook zal dit jaar voor het eerst een ponycompetitie verreden worden door Venlo pony´s, Beekshof pony´s en Horseballteam Delfzijl.
Verder zullen nog 2 Belgische mixteams aanwezig zijn die 2 vrienschappelijke wedstrijden tegen elkaar zullen spelen.
Horseball is een paardensport die in teamverband gespeeld wordt. Dit balspel wordt gespeeld met acht spelers (vier tegen vier) op een groot veld met aan beide zijdes een ring waarin gedoeld wordt. Lichamelijk contact wordt hierbij niet vermeden. Horseballteam Beekshof nodigt iedereen uit om een kijkje te komen nemen naar deze opkomende en adembenemende sport! Voor meer informatie: stuur mij een pb'tje. Zodra het speelschema bekend is zal ik dit hier plaatsen!



Hieronder ziet u een kleine impressie van wat horseball nu eigenlijk inhoud;


Hopelijk tot 8 en 9 juni op Manege Beekshof!
http://www.manegebeekshof.nl

Dizzy<3 Mijn toppertje van 01-10-2009 tot 01-12-2010..... Echte liefde kent geen schuldgevoel... Never forget you!
Jolly<3 Mijn topper, een wereldpony!
Cliff van het Wilgenhof Z<3 Mijn eerste eigen topper vanaf 01-05-2014! Dressuur B+24 - L1+29 - L2+18 - M1+21 / Springen B+4

Er is geen geheim zo diep als dat tussen een ruiter en zijn paard!


LaBull

Berichten: 89
Geregistreerd: 18-08-12

Re: Aftrap Nederlandse Horseball Competitie op Manege Beekshof!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:42

Wauw, zie ter best tof uit!

Baby_Lucky
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: Venlo

Re: Aftrap Nederlandse Horseball Competitie op Manege Beekshof!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 17:27

Is het ook! Je bent van harte welkom om te komen kijken!

Dizzy<3 Mijn toppertje van 01-10-2009 tot 01-12-2010..... Echte liefde kent geen schuldgevoel... Never forget you!
Jolly<3 Mijn topper, een wereldpony!
Cliff van het Wilgenhof Z<3 Mijn eerste eigen topper vanaf 01-05-2014! Dressuur B+24 - L1+29 - L2+18 - M1+21 / Springen B+4

Er is geen geheim zo diep als dat tussen een ruiter en zijn paard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers