Ik ben heel benieuwd wie er allemaal vanuit bokt komen naar EquiDay, het Natural Horsemanship evenement.En wat wil je het liefst gaan bekijken? Een bepaalde demo? Of juist de NH-challenge?
Leuk als je samen kunt gaan Ik vermoed dat Anouk haar camera wel mee gaat nemen dan, ik hoop dat er veel mooie foto's gemaakt gaan worden.Hebben jullie al kaartjes gekocht? Dat kan nog maar tot 18 april.
Ik ben er ook, ook met A_Fotografie mee En eigenlijk ben ik ook wel nieuwsgierig naar alles, heb geen idee wat ik kan verwachten, maar het lijkt me heel gaaf
Overweeg er heen te gaan met Kyno @ Bokt. Nog even over nadenken, maar dikke kans dat we er wel zijn. En natuurlijk gaat mijn camera ook mee, wie weet nog wat leuke plaatjes tussendoor schieten.
Jammer, ik had wel gewild maar ik heb de EFF die dag... Leusden is namelijk een kleine tien minuten in de auto.
kan je ook kaarten aan de deur krijgen, kan namelijk op de dag zelf pas zeggen of het mij lukt om te gaan.
_rosita_ schreef:Ik ben er ook! Kom voor een beetje alles wat, gewoon, leuk om lekker rond te kijken...Rosita! Leuk!