10,11 en 12 augustus 2010 Ruiterenmendagen Tubbergen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten19

10,11 en 12 augustus 2010 Ruiterenmendagen Tubbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 16:44

GEACHTE PAARDENVRIENDEN

BIJ DEZE DOE IK U HET PERSBERICHT TOEKOMEN M.B.T DE RUITER EN MENDRIEDAAGSE 2010.

DEZE WORDT WEGENS GROOT SUCCES WEDEROM GEORGANISEERD EN WEL OP 10-11-12 AUGUSTUS 2010 .

ALS JE PLANNEN HEBT OM MEE TE DOEN SCHRIJF JE DAN IN VIA DE WEBSITE http://WWW.RUITERENMENDRIEDAAGSE.NL

ER KUNNEN MAAR MAXIMAAL 120 COMBINATIES DEELNEMEN ( VOL IS VOL )

Van de site:
Ruiters en menners kunnen genieten van drie prachtige, grotendeels over onverharde wegen uitgezette tochten door het mooie Twentse coulisselandschap.
Lange zandpaden, kleine landweggetjes en kronkelige bospaden voeren de deelnemers door bossen, over essen en door heidevelden.
De routes zijn tussen de 25 en 30 kilometer lang en worden onderbroken door een aantal gezellige pleisterplaatsen waar deelnemers en hun paarden kunnen genieten van een welverdiende pauze.
Ter plekke kan men genieten van de eventueel vooraf bestelde lunch.

Kosten deelname:

Het startgeld is € 30,- euro per combinatie voor drie dagen. Men kan ook één of twee dagen starten, dit kost dan € 15.- per combinatie per dag. Passagiers betalen € 4,- per dag. Men is dus niet verplicht de volle drie dagen mee te rijden.
Indien gewenst, dient U de lunch á € 6,- bij de inschrijving te bestellen.

Bij het startgeld is inbegrepen: route beschrijving, 2 keer per dag koffie / thee met iets lekkers , evenementenverzekering en een leuk aandenken als u de 3 dagen hebt meegereden. Om in aanmerking te komen voor het aandenken, dient U op elke pauzeplaats een stempel te halen.

Tevens zijn er op alle pauzeplaatsen tegen betaling kleine versnaperingen en drankjes verkrijgbaar.
Er zijn afdoende veiligheidsmaatregelen en noodvoorzieningen getroffen, zoals verkeersregelaars, assistentie van hoefsmid en dierenarts en transport bij noodgevallen voor mens en dier.

Inschrijving:
U kunt zich inschrijven via het digitale inschrijfformulier op deze website. Deze kunt u online invullen en versturen. U kunt het formulier ook downloaden in PDF-formaat en per post opsturen naar het secretariaat

Er is een mogelijkheid voor mensen zonder paard om deze te huren.
Kijk daarvoor op de site: http://www.twentetrailriding.nl/

Wees er snel bij, want vorig jaar was het een daverend succes!!!!
PS. ik plaats dit onderwerp namens bovenstaande site ;)

TurdusMerula

Re: 10,11 en 12 augustus 2010 Ruiterenmendagen Tubbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:56

WN EV >> EV

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 07:50

Ik doe mee, heb me net ingeschreven voor alleen de donderdag omdat ik
woensdag nog concours heb.
Lijkt me gezellig en ken het gebied daar wat echt prachtig mooi is!