Ik ga op vrijdag avond. Als het goed is komt special D dan ook daar heb ik een merrie van sinds een week. (Zat eerst in ander topic haha ben overgeplaatst naar deze xd) en ben echt benieuwd naar totilas want die heb ik echt nog nooit in het echt gezien!!
Oh ik ben echt jaloers!! Ik kan namelijk dat weekend niet:(
Dressagegirl
Geplaatst: 01-02-10 21:38
Echt Balen , ik kan alleen Vrijdag want zaterdag ga ik naar mijn pony toe in België (die is verkocht.) dus ga daar dan een kijkje nemen mits ze om 9 uur haar proefje moet rijden ahhah dat is iets te vroeg Dus vindt het wel jammer maar vrijdag is volgens mij wel echt de leukste avond
Ik hoop dat ik vrijdag kan! Helaas niet in staat geweest om ergens eerder kaartjes te halen (of iemand moet nog 2 kaartjes over hebben voor vrijdagavond, wil ze graag overnemen!!!) dus ik hoop dat ik ze vrijdagmiddag nog kan halen voor de vrijdagavond!!!!
Ik ga ook vrijdagavond. Kaarten kun je volgens mij aan de deur halen. Wij hebben dat een paar weken geleden gedaan. Maar of het op de avond zelf ook zo is weet ik niet. Anders even bellen naar de Brabanthallen
Weet iemand hoe laat je erin kan met avondkaarten? Ik wil ook vrijdagavond met een vriendin. Maar er staat nergens wanneer nu precies het avondprogramma begint?