Wie gaat er dit jaar ook heen? Ik ga de zaterdag de gehele dag, echter zijn de kaarten 20 euro duurder dan vorig jaar. Voor tribune west geld nu een vaste indeling, een rij en een stoelnummer.... das wel balen, vorige jaren kwam ik gewoon vroeg, dan zat je mooi vooraan
volgens de site is er niks genummerd hoor alleen als je een passepartout neem dus wel
Alle plaatsen zijn ongenummerd. U kunt wel uw voorkeur voor een vak aangeven. Zie hiervoor bovenstaande plattegrond. Een passepartout voor het gehele evenement is een genummerde plaats op tribune Oost.
ik heb ook een passepartout voor de gehele zaterdag, heb ook plaatsen toegewezen gekregen, tribune oost is ongenummerd, maar op west heb je het meest zij zicht op de paarden, ik ben niet blij met die plaats toewijzingen
als tegen die tijd daar nog kaarten voor zijn. vorig jaar was alles uitverkocht. in verhouding kan je idd beter een passepartout kopen voor alle dagen, heel zaterdag is al tachtig euro.... vorig jaar zestig... nogal een prijssteiging he, maarja ik moet er gewoon heen dus betalen maar...
_Lotte_
Geplaatst: 22-12-09 19:14
Ik ga ook Zaterochtend en middag. De prijzen zijn idd belachelijk hoog!
Silence
Geplaatst: 22-12-09 19:15
Ik twijfel nog. Indoor Brabant of Jumping Amsterdam.
ik wil er zeker weten weer bij zijn alleen stom dat ze de kaartjes 20 euro duurder hebben gemaakt, kan het straks allemaal niet meer betalen die paardenhobby van me
_helga_
Geplaatst: 22-12-09 19:30
ik kan niet vraag net aan mama mag ik naar indoor brabant zegt ze moet je op de kalender kijken wanneer het is en dan ben ik met school een week in istanbul
ah das balen zeg dat je dan uitgerekend die datum weg bent.
de prijs vind ik ook te duur eigenlijk, maar ik wil er zo graag heen,blijkbaar weten ze dat de mensen het er toch wel voor betalen. enige voordeel aan voorgedeelde plaatsen is geen gezeik om je plek als je ff moet plassen of rond wilt struinen, maar voor mn fotografie word het moeilijker, om de hoofden heen fotograveren valt niet mee.
ik had de kaarten snel besteld, zag toen pas dat ik plaatsen kreeg toegewezen :s naar mijn idee nog nooit zo geweest toch? de twee voorgaande jaren in iedergeval niet
Wij gaan ook 4 dagen.Uitverkocht hoef je niet zo heel bang voor te zijn.Dat wordt elk jaar gezegt,maar vorig jaar waren er nog meer dan voldoende paspartou te verkrijgen
daantje5979
Geplaatst: 25-12-09 21:52
Wij gaan elk jaar met de club naar het ponyspringen op zondag Erg leuk! Twijfel nog om op zaterdag te gaan, vind het wel erg veel geld voor een dagkaart