zijn wij op zoek naar een locatie die centraal gelegen is in Nederland en die beschikt over een binnenbak en ruime kantine.
Zijn er bokkers die een dergelijke locatie hebben of weten? En zoja, wat zijn de kosten en de bschikbaarheid hier dan van de aankomende maanden?
De bedoeling van de clinic is, dat bokkers demonstreren hoe en waarom zij hun respectievelijke rijstijlen gebruiken, zodat de deelnemers aan de clinic zelf hun mening kunnen vormen over het getoonde. Zoals het ernaar uitziet, zullen de deelnemende praktijkdemonstranten bokkers Professor, Mindfields, Horseyfries en Kiwiko zijn.
Imre
Geplaatst: 21-12-09 10:07
EV --> EA-CO
Jannepauli
Geplaatst: 21-12-09 10:27
Wellicht is de rijbaan/manege van de Rijvereniging in Nijkerk te huur. Twee grote binnenbanen ( ca. 20x60 en 20x40), ruime kantine met alle faciliteiten, toeschouwerstribunes, groot parkeerterrein voor auto's/trailers/vrachtwagens. Er worden hier regelmatig nationale indoorwedstrijden georganiseerd ( mennen,dressuur, springen, hengstenshows). Gunstig gelegen vanaf de snelwegen en centraler in het land kun je het bijna niet krijgen.Mocht je geïnteresseerd zijn dan kan ik de gegevens wel voor je opzoeken.
andafries
Geplaatst: 21-12-09 10:29
Stal Nimmerdor te Leusden. Daar hebben wij 2x de lange teugel dag gehouden. Ligt vrij centraal en bevalt ons prima !!! Ligt aan de snelweg A28. Twee binnen rijbanen kantine ertussen groot parkeerterrein.
Wellicht kun je contact opnemen met stal groenewoude in hazerswoude-dorp, ligt niet heel centraal, maar de accomodatie is perfect! 2 buitenbakken met super bodem, 1 binnenbak voor slecht weer. http://www.stal-groenewoude.nl/
Ik weet niet wat ze vragen, maar er worden vaker clinics georganiseerd.
BabbieB
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 11:00
@Jannepauli en Andafries: Als jullie de gegevens (of in ieder geval het telefoonummer) door zouden willen geven, graag!
Als het doorgaat, ben ik in elk geval van de partij, lijkt me heel erg interressant om de verschillen/overeenkomsten/filosofiën van bovenstaande mensen te leren kennen.
De rijvereninging in Putten verhuurd de locatie ook regelmatig. Met 2 binnenbakken. Een kantine die uitzicht biedt op beide bakken, ruime parkeergelegenheid etc.
BabbieB
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 15:56
Hartelijk dank allemaal, het zijn nuttige tips.
dynamiek
Geplaatst: 21-12-09 16:22
Kootwijkerbroek gelijk aan de A1, binnenbak en grote kantine aanwezig zelfs de mogelijkheid om je paard te stallen en zelf te overnachten voor 70 personen!
Dops Heets Del Harskamperweg 9a 3774 JN Kootwijkerbroek 06-21432217 of info"dopheetsdel.nl