16 en 17 mei is er een Internationaal Horseball Event bij Horseballcentrum West-Brabant. Er zullen teams uit Frankrijk, Spanje, Nederland, Duitsland en Belgie tegen elkaar spelen.
Zijn er nog mensen die ook nog heen gaan?
Ik ga alleen 16 mei omdat ik de 17e jarig ben. En ons horseballteam doet ook mee. Ik hoop dat ze het goed gaan doen! Wij zijn team Vries.
Geregistreerd op: 21-02-04 Berichten: 2752 Woonplaats: Somewhere over the rainbow.. kamorka144 schreef: ik ga heen ga ook mee met team vries ik blijven allebei de dagen word echt te leuk!
Leuk Kennen wij elkaar dan ook? Ik train op zondag van 11 tot 1. Eerst op Gino maar sinds afgelopen zondag op Nicolay
ik horseball ook op nicolai hij is echt een suoer horseball pony(L)
het horseball weekend was super leuk! het team caramel heeft gewonnen!!
Coot
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-09 16:49
Jaa het was zoo gezellig en ik heb even wat connecties gelegd met het spaanse team.. en iedereen heeft voor me gezongen Echt gaaf En ik ben heeeeeel blij met mijn horseballbal
pluks
Geplaatst: 21-05-09 22:48
Jan en Eveline Calis zijn met Lobeke bij dit evenement aanwezig geweest. Leuk om de paarden die zij verkocht hebben (Sjenitsa en Sendiri) terug te zien! Meer informatie over hun paarden vind je op www.zenitharabians.nl
kamorka144
Geplaatst: 23-05-09 18:52
@ pluks: heb je nog meer foto's van het horseball weekend? gr kamorka144
Spijtig, ik kan de foto's hier niet zien, maar dat zal wel aan mijn internet liggen. Ik probeer ze vrijdag te bekijken want ben echt benieuwd hoe het was. Komen jullie toevallig niet naar het horseball event van team Caramel in juli?
Coot
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 09:05
Ik niet. Dat is me echt te ver Brabant was al 3 uur rijden
Ja wij zijn er wel, ons team ('t hoefijzer) moet 2 dagen spelen maar ik ben er alleen zaterdag ga zondag op vakantie;) En met de pony's van brembos zullen we er misschien ook zijn voor ponywedstrijden.