KNHS instructieweek 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

KNHS instructieweek 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 15:44

Hallo! :wave:

Wie gaat er ook naar knhs zomerinstructieweek numero 3? van 15 t/m 19 juni!
Wat voor paardje neem je mee, ben je al es eerder geweest?
Ben benieuwd!

Ik neem een bijna 5 jaar jonge kwpn (v. Rolex) mee.. ze is vrij groen nog en is een draakje.
Ben erg benieuwd hoe ze tegen die tijd is, lijkt me een leuke leerzame ervaring!!
Ik heb vandaag een schriftelijke bevestiging gekregen :)

Als het goed is gaan mijn stalhoudster en nog een stalgenootje ook heen :)

beechy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:46

Hoi,

Ik heb vandaag gebeld met de KNHS en zij gaven aan dat ik ook in week 3 komen, heb alleen nog geen schriftelijke bevestiging gehad en wacht daar dus met smart op :)

Ik ben nog nooit eerder naar de instructieweken geweest omdat mijn vriend en ik pas sinds oktober een eigen paard hebben. Mijn vriend heeft al eerder pony's gehad, maar zij is voor mij echt het eerste eigen paard.

Ons paardje is een bruine, westfaler merrie van bijna 5.

Groeten,
Mieke

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:21

Ik heb vandaag mijn bevestiging voor week 3 binnen gekregen. Heb er erg veel zin in!
Ik kom met mijn fjord Wodan van 1.50.
We rijden op dit moment L2 KNHS en in mei word hij alweer 8 jaar.
Voor ons het ook de eerste keer dat ik met zoiets mee doe. Met bepaalde cursussen van de KNHS uit zit ik altijd met de schofthoogte waardoor ik niet kan deelnemen. Dat was nu geen probleem is me door te telefoon gezegt.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 07:18

Ik heb eergister een schriftelijke bevestiging gekregen dat ik mag komen! Ik kom samen met een collega, wij hebben er in ieder geval al erg veel zin in! Ik neem mijn bijrijdpaard mee, een 14 jarige ruin. Hij heeft een aantal jaar niet veel gedaan en sinds vorig voorjaar ben ik hard met hem aan het werk. Moet nog wel even flink aan de slag voor de instructieweken om de laatste basisdingen er even goed in te krijgen, maar denk dat we daar ook heel veel gaan leren. En natuurlijk heel veel gezelligheid :D

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 12:37

Ik ga ook mee...
Waar stond dat andere topic nou?

Neskolay

Re: KNHS instructieweek 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 18:30

Zie link in mijn onderschrift! :)

RockerNr11

Re: KNHS instructieweek 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:45

Haaa, ik ga ook naar week 3, helemaaal alleen :D
Want mijn vrienden zitten dan namelijk allemaal nog op school, ik eigenlijk ook maar ik ga gewoon vrij vragen of me ziek melden. Maar moet dus nog wel kijken of ik geen belangrijke proefwerken of wat dan ook heb want dan ga ik niet.

Ik kom met een 4 jarige ruin van Jupilot, heb hem sinds begin oktober en ga 15 februari mijn eerste wedstrijd rijden met hem. Daarvoor had ik een pony waar ik M1 mee heb gedressuurd en B gesprongen, en waar ik al 2 keer mee naar kamp ben geweest.

JustAndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:09

Ik ben er ook bij in week 3!

Ik kom met m'n bijrijdpaardje, een ruin van 16 jaar. We zijn nu dressuur L1 startgerechtigd, maar heb nu nog geen wedstrijd daarin gestart. Springen doen we niet zo heel veel, maar wil graag wat meer springen en hij vind het super. Dus hopelijk kunnen we er veel leren!