Vrijdag Ocht/middag Competitie springen tegen de klok Finale Drenthe Cup - Klasse M
Avond Competitie springen tegen de klok/barage
(mixed)
Zaterdag Middag Dressuur 'Toppertjes van het Noorden' (pony`s) Dressuur Grand Prix
Avond Springen (snelheid en behendigheid)
Avond Finale Drenthe Cup Klasse Z Springen (Groepscompetitie)
Zondag Ochtend Springen Intl competition Finale Drenthe Cup - Klasse ZZ Middag Competitie springen tegen de klok
Avond Finale 'Toppers van het Noorden' Kur op Muziek Finale Dressuur Lichte Tour, Intermediare 1, Kur op Muziek Clinic Lotje Schoots & Diederik van Silfhour (europees Kampioenen Young riders - 2009 Grand Prix - Kur op Muziek
Voor alle details over deelname aan het NIC Assen kunt u contact op nemen via 0592-304080 0592-304080 of per mail a.eleveld@libema.nl
deelneme ja, dat is niet voor gewoon geintresseerden.
Maar ik wel fijn dat we weten wanneer wat is
x_Jeanine_x
Geplaatst: 30-09-09 19:54
Voor medewerkers moeten ze snel zijn...
Ik weet van Outdoor Gelderland, Hippisch Hengelo, Zwolle Internationaal etc, allemaal ongeveer 3 maanden van te voren post krijg... Maarja, dit is een andere organisatie... Dus ga even mee lezen...
Ik heb antwoord op mijn mailtje (gister ook al, alleen was hij bij mijn spam belandt)
Dag Mirthe,
Dank je wel voor jouw e-mail en wat goed dat je NIC assen wilt ondersteunen door mee te helpen!
Ik stuur jouw e-mail door aan *naam*, die o.a. de inzet van de vrijwilligers voor het evenement coördineert. *naam* zal je dan binnenkort laten weten of wij van jouw vriendelijke aanbod gebruik kunnen maken.
Ik vindt het programma nog wel een beetje vaag want alles gaat op uitnodiging ofniet?? want wat houd't de dressuur voor pony's in? Alleen Z1 & Z2 enzo??
zeanine
Geplaatst: 01-10-09 10:30
Er is wel weer gewoon ruiterbal op de zaterdagavond mag ik hopen?
Maar geen afterparty in de Gouden Leeuw meer, nog leuke plekkies in Assen bekend?
daniella74
Geplaatst: 01-10-09 11:17
Ik blijf het heel vaag vinden hoe het programma is. Je gaat als internationale ruiter niet alleen voor een paar rubriekjes op tijd ergens heen en hier is geen 1.60m GP rubriek uitgeschreven of die moet opeens DOT worden gereden.
Ik kan op de knhs-site wijzer worden dat er voor het springen "Internationaal in NL CSI1*/CSI3*" Rubrieken zijn. Dus er zal vast wel een 1,60m rubriek tussenzitten. Er staat daar bij de kalender ook een site van nic-assen, maar die werkt (nog) niet.
Entree prijzen zijn volgens mijn gewoon wat ze altijd geweest zijn, rond de €15,- als ik dat nog zo even uit m'n hoofd weet.