Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Au3 schreef:Niine schreef:Weten jullie trouwens hoe lang je er rond kan lopen? Wij gaan naar het eerste dag deel op de zaterdag!! Dan is tot 10:45!! Tot hoelang zouden we dara nog rond kunnen lopen? Wat is er te doen? En is tribune A gratis? Want als je kaarten bestelt op het internet staat daar soms niks! Ik bedoel waar je een 1 lunt invullen ofzo!
Je kunt er onbeperkt door het strodorp lopen !!! Als je toegangskaart is afgelopen en je bent eenmaal van de tribune af dan kun je er niet meer op (wel nog gewoon door het strodorp enzo). Volgens mij controleren ze niet als je bv blijft zitten, maar vaak zit er wel eens een klein half uur tussen voordat het volgende programma dan verder gaat.
Is de A tribune niet toevallig de VIP tribune of deelnemerstribune ? (ik heb niet gekeken op internet) krijg via via kaartjes voor de zaterdagmiddag.
Is alleen nog niet zeker of ik ook ga, omdat ik zelf ook wedstrijd heb....
steffiej schreef:voor de tweede keer tribune A is de deelnemerstribuneeee
brendalover schreef:ik ga er ook heen met school vrijdags.. wordt lange rit vanaf leeuwarden met de bus...