Paard&Passie ; Martiniplaza in Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Paard&Passie ; Martiniplaza in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:57

ben ook geweest..

vond het erg geslaagd.. jammer van het ontbreken van het inrijterrein.

maar de clinics en shows waren over het algemeen goed. en bij de saaie ff bij de standjes langs

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:03

Dana01 gefeliciteerd met je gewonnen deken

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:06

kregen jullie ook zo'n foldertje van paardenliefde.nl ROFL
Moest er zo om lachen.. Eerst kreeg ik er al 1 en toen mn vader Tong uitsteken

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:11

Yep.. ook trotse bezitter van paardeliefde folder.. hihi..

Ik ben gister geweest, zonder Anky spectakels...
De inrijbak was echt bagger.. daar was ik echt wel even stil van.
OOk de parkeer voor trailers ed was niet goed geregeld.
En eerlijk gezegd vond ik de spreekstalmeest wat denigrerend over komen.. hij bedoelde het waarschijnlijk goed, maar ik vodn het niet zo..
Dat waren eigenlijk ook de enige minpunten, leuke diverse stand, voor ieder wat. Goede koffie ( lekker grote mokken!) Parkeren was goed, voldoende tribune en sta plaatsen. Top.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:14

Mijn WPN`er Wolkers is dus vanochtend opgehaald door de meneer van de trailerlaad-clinic. Hij kwam gisteravond zonder paard te zitten en na twee onrustige trailerlaadsessies van Wolkers vond ik het tijd voor hulp (eigenlijk van m`n vader, maar sinds die met de VUT is heeft hij het erg druk Knipoog ). Prima deal, dus Lachen

Vanochtend moest ik hem zelf in de trailer zetten, omdat de clinic wel een clinic moest blijven ipv een herhaling. Mbv hekjes sprong hij er nog vrij vlot in, maar daarna begon het Bambi-effect dat me nog zo goed voor ogen stond. Gelukkig mocht ik door het voordeurtje de trailer weer uit. Wolk mocht 'los' in de trailer, draaide een paar keer en liet daarna tot Martini Plaza weinig van zich horen. Met slechts twee schaafwondjes (en dat voor een paard dat erg goed is in z`n hoofd stoten Haha! ) viel de schade mee. Voor de clinic moesten z`n beentjes en hoofd beschermd worden (Petje Pitamientje Haha! ) en vervolgens ging Albert met hem aan de slag. Even uitleggen wie baas was, stapjes doorlopen en pffff... binnen een vloek en een zucht wandelde hij er al in! Volgende week gaan we thuis even verder trainen met eigen trailer, op eigen bodem. Ik was iig blij dat het gelukt is en dat Wolkers het braaf deed Lachen Hij heeft een weekje om bij te komen, want wij vertrekken morgen voor een midweekje Londen Go jij! Go jij!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:21

Buiten was wel een kleine inrijbak. Onze menners hebben losgereden over het parkeerterrein tussen de auto's door.

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:41

Inderdaad een hele kleine losrijring en parkeer terrein voor de trailers was veel te klein . Punten van aandacht voor volgend jaar . Verder een geslaagde beurs leuke clinics en shows (mocht zelf ook meedoen Bloos ).
Zijn er nog Bokkers die foto's gemaakt hebben van de shows ??? Ik deed met met mijn Andalusier gister lange teugel en vandaag een soort Pas de deux.

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:47

IK ben ook geweest vandaag!! Vond het erg leuk!
Leuk in kopen gedaan! peesbeschermers en strijklappen in lime groen, 2 paar stapp horse sokken en paarden pantoffels!

Heb de anky stunt ook gezien! Ze was vast moe van de wedstrijden waar ze net van terug kwam.
Het is echt niet leuk als je zo eindigd als topper van de dag! Iedereen klaagde ook. geen wonder dat ze gelijk naar huis is gegaan!

Ik twijfel wel over de 13 euro entree.. Is wel veel!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:48

Heeft ze om 16 uur niet eens meer handtekeningen uitgedeeld?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:55

ik zag toch echt nog mensen met een anky-handtekening lopen, is vast een beetje stiekem gedaan. Logisch ook, als je zo van het toneel verschijnt, dan ga je vast niet meteen big smile handtekeningen uit staan delen.

Ik heb het trailerladen ook gezien. vond het erg knap dat ie er eigenlijk zo vlot inliep.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:03

Ik snap ook wel dat je daar geen zin meer in hebt als je vervelend gevallen bent. Maar veel mensen komen wel voor haar. 13 euro entree vond ik eigenlijk te veel. En als je nu speciaal voor Anky kwam is het helemaal te veel. Bekend zijn heeft ook z'n nadelen.

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:04

Euh ze had voor het rijden ook al handtekeningen uit gedeelt.
trailer laden vond ik ook leerzaam! ik kan er wel iets mee!
Ik heb geen blauwe lintjes zien lopen!

StemOpEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:25

andafries schreef:
Inderdaad een hele kleine losrijring en parkeer terrein voor de trailers was veel te klein . Punten van aandacht voor volgend jaar . Verder een geslaagde beurs leuke clinics en shows (mocht zelf ook meedoen Bloos ).
Zijn er nog Bokkers die foto's gemaakt hebben van de shows ??? Ik deed met met mijn Andalusier gister lange teugel en vandaag een soort Pas de deux.

Ben ik ook wel benieuwd naar... zoek nog foto's van Emmelie, zij reed mee in de clinic van stal Laarakkers...

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:30

Ik heb wel respect voor Anky dat ze weer te paard ging en het toch nog probeerde. Lachen Iedereen kan vallen, en vind het een beetje vreemd om commentaar te leveren dat ze niet verder haar clinic af maakte.

Vond het een geslaagde dag Haha! Heb alleen een paars shabrak gekocht.. en veel folders ingeslagen Tong uitsteken

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:33

De rijbak was inderdaad veelte klein.
Verder vond ik jammer dat de organisatie na 6 uur nergens meer te bekennen was. Mensen hadden vragen, deuren gingen niet open. Auto waren beschadigd.......

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:44

emmelie: die had een mooi paard bij zich! Kwijl

Ben gister geweest (met blauw lintje!), vond sommige dingen geweldig, andere dingen echt niet zo professioneel een aantal clinics had ik veel meer van verwacht (o.a. Sincerita / Moravita ). Tijdens een clinic wil je heldere en uitleg en voorbeelden zodat je weet waar mensen mee bezig zijn en waarom, toch? En niet een paar slechtbespierde paarden in piaffe, die met stang in de krul getrokken worden oid (Sorry als ik nu iemand beledigd heb, het is mijn mening). Erg goed vond ik lammert haanstra.

Heb me trouwens ook geërgerd aan de spreker, hij kon beter een leuk muziekje op zetten...of volgend jaar een lichtshow regelen.

Sommige dingen stonden ook een beetje anders aangegeven dan de uitvoering. Niet verkeerd, maar anders dan iedereens logische verwachting.
Zoals de hengstenshow: 1 hengst die een springdemo geeft, met technische uitleg van springen (wel mooie hengst hoor).
Tuigpaardenshow: ook 1 hengst in het tuig (was echt erg leuk, door de uitleg!)
Demonstratie davers: - van de vereniging die juist de dravers promoot als rijpaard. (Was ook leuk).

Volgens mij hebben ze helaas dit jaar niet echt een knaller gemaakt waardoor iedereen volgend jaar met enthousiasisme terug zal gaan.

Aafke heeft voor mij de beurs iig het naar toe gaan waard gemaakt, ben nog steeds geweldig blij met de tekening van Kamora!!! (mijn harige shetlandpony)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:51

Ik heb een paar foto's gemaakt maar ik ben niet zo'n goede fotograaf dus echt goed zijn de foto's niet geworden.
Ik zal even een toppic plaatsen.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:01

Uums: wouw wat een cool paard heb jij zeg! Bloos
die clinic van het trailerladen was echt gaaf Haha!

En dat paard wat gebruikt werd bij vrij werken ofso, nou ja een vos iig, die had zó'n mooi hoofd Kwijl

Ik vond het iig een geslaagde dag, genoeg standjes, ben zeker geslaagd Lachen spaca dekje voor 35 euro Lachen.
Oh en anky viel echt voor mijn neus Ach gut

ik vond dat de voorlezer wel leuk kon vertellen, maar had hij het nou over dat er 4 'soorten' pony's waren? de A, B, C, & D ?
en dat de D de grootste was? nouja iedereen maakt wel eens eeen foutje Knipoog

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:06

Lise81 schreef:
Demonstratie davers: - van de vereniging die juist de dravers promoot als rijpaard. (Was ook leuk).

Dan heb je mij wel zien stuiteren Bloos Tammy was vreeeeselijk gestressed. Halverwege ging het beter, maar het was haar echt een beetje teveel... Tweede en derde keer in een binnenbak, zoveel publiek... Maar ik ben in ieder geval wél blijven zitten Haha!

VajramaniJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:09

tja, wat zal ik zeggen, wel leuk voor de eerste keer en een keer wat in het noorden van het land.
Maar heel wat verbeter punten.
We begonnen al leuk. kochten 3 kaartjes en kregen er 4! Gelukkig stonden 2 vriendinnen in de andere rij dus gauw 1 overgegeven.
Je kon wel lekker handelen. Uiteindelijk hadden we 5 pads voor 90 euro.

Buuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:10

Heeft er ook iemand foto's gemaakt van de demonstraties/clinics? (behalve dan van Anky die heb ik net bekeken

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:29

de trailerladen clinic vond ik echt super, uums, prachtig paard Ja en wat geweldig hoe je op het eind echt kon zien hoe graag hij wilde Ja zonder dwang en stress....super Ja

en ik ben zoooo happy met mijn deken Haha!
beetje jammer dat ik een foto van river vergeten was voor aafke Zij zijn groot en ik is klein!
maar mijn dag kan niet meer stuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:40

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:58

Buuf schreef:
Heeft er ook iemand foto's gemaakt van de demonstraties/clinics? (behalve dan van Anky die heb ik net bekeken

hi gien

hoe ging het vanmiddag?

x manon

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:58

even showen Bloos
Afbeelding