[P&K] kwaliteit bodem grote piste slecht?

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 18:51

hih ik was ook niet bij de stallen, stond bij de stand van de grunningers.
vorig jaar klopt was ivm de verbouwingzoooi. dit jaar kon je zo binnendoor lopen.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:02

Anoukie schreef:
obelix schreef:
Ik vond de bodem in de grote en kleine piste goed,maar de losrijring was echt een drama !! Die was na 1,5 dag al kneiterhard.. En verder roep ik nu weer voor het 2e jaar.. Die losrijring moet groter!! Hoeveel "bijna"ongelukken ik wel niet gezien heb weer dit jaar.. Zeker met hengsten er tussen..

Ik vind best dat ze er nog een 2e lap naast kunnen leggen,dr was ruimte zat over !!!

Ja echt te belachelijk gewoon, dat ze verwachten dat je daar kunt losrijden om dan in de piste je ding te doen?

Ja idd...

Vooral toen iemand 8tal ging oefenen *haikes groep*.., Sorry, maar dat vind ik echt stijlloos.. Van de commedant, maar net zo goed van p&k....

Het was echt niet te doen, ik voel me echt niet veilig als ik op kleine pony, tussen grote brede hengsten moet rijden

DendroFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:14

Ja, inrijden was niet mogelijk. We hebben in stap de helem proef buiten nogmaals doorgenomen en stonden daarna drie kwartier in de snijdende kou te wachten omdat het programma uit was gelopen. Lastiger vond ik het dat je je paard niet behoorlijk uit kon stappen. De bak was te klein, de omliggende vloer te glad en buiten was het te koud en liep ze zich nog teveel op te winden. Dus dan maar weer onder een dekentje op stal. Helaas lopen we nu beiden te proesten maar we hebben wel genoten.

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 08:49

stef schreef:
Yup, ik was er, heb ook alleen nimber, obelix en zusje (??) obelix gezien, maar ik ben ook niet bij de stallen/losrijring geweest. Vorig jaar mocht je er niet in, dit jaar heb ik geeneens een poging ondernomen

haha dat was niet mn zusje hoor,dat is Sushilla(ook sushilla op bokt),Kim dr groom en die rijdt op Libel