Welk organisatiebureau???

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurgek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-05 11:54

Nou het gesprek ging wel goed, ik merkte wel dat ze de maximale tijd van mij eisde voor een minimale stagevergoeding. (van de school moet ik 4,5 dagen stagelopen en hun vonden dat die halve dag er dan ook wel bij kon, dus 5 dagen). Hun alles vragen over of dat wel lukte met mn paard bla bla bla. 2 dagen later werd ik gebeld dat ze niet met mij verder gaan i.v.m 'de tijd'.

Margo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 12:53

Nah! geen succes dus...

Wat voor stagevergoeding wouden ze je dan geven als ik vragen mag?

Antoinette

Re: Welk organisatiebureau???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 14:09

Komt me bekend voor, alleen was het er bij mij niet bij gezegd. Er werd verwacht dat ik minimaal 5 dagen zou werken, vlak voor een evenement kon het wel zijn dat je tot 20:00 uur 's avonds aan het werk was. Waar ik overheen kan komen, dit calculeer je in als je bij een organisatiebureau gaat werken.

Maar er werd ook verwacht dat ik op zaterdagen flyers ging uitdelen en daarnaast natuurlijk tijdens de evenementen als die op zaterdag en zondag waren ook meewerkte.

Ook dat klinkt nog logisch, maar ik kreeg er geen vrije dag voor terug en geld was nog niet duidelijk.

Ik heb dus vriendelijk bedankt

Valena

Re: Welk organisatiebureau???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:15

Tsja, het zal niet makkelijk zijn om een stage te volbrengen bij een hippisch organisatiebureau. Maar het is nou eenmaal een feit dat het organiseren van een evenement heel veel tijd en inspanning kost. Eigenlijk vind ik dat je, als je de kans krijgt om stage te lopen bij een hippisch evenement, je deze kans gewoon met twee handen moet pakken, ookal zul je misschien wat vrije tijd in moeten leveren.... Niet alles is een vet betaalde baan van 9 tot 5!

Ik help zelf inmiddels al weer een paar jaar als vrijwilliger bij verschillende hippische evenementen en voor het NK dressuur in Nijmegen heb ik de afgelopen twee jaar een gedeelte van de vrijwilligers ingevuld, helemaal uit eigen vrije wil! Het is soms even hard werken, maar ik heb het altijd met ontzettend veel plezier gedaan en je kunt ook ieder jaar weer met een heel voldaan gevoel terugkijken na afloop van het evenement.

Het enige minpuntje in het hele verhaal is, dat er altijd Bobo`s op dergelijke evenementen rondlopen die denken dat jij niks kunt en weet en zijzelf natuurlijk alles! Daar heb ik soms een beetje moeite mee. Maar als je niet op je mondje gevallen bent, dan sla je je daar wel doorheen!

Dressuurgek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 14:47

Margo schreef:
Nah! geen succes dus...

Wat voor stagevergoeding wouden ze je dan geven als ik vragen mag?

223,- euro niet meer en niet minder, is voor elke stagair een vast bedrag daar en dat is niet echt veel als je continu overuren moet draaien en dat dus niet gecompenseerd wordt.

Maar goed misschien was de echte reden wel dat ze mij niet het team vonden passen of iets anders, daar kom je toch nooit echt achter.
Ik had trouwens al contact met een renstal waar ook een evenement voor moet worden georganiseerd (daar mag ik verder nog niets over zeggen ) maar de school moest de opdracht eerst goedkeuren en dat heeft ffies geduurd maar bij school hebben ze dat goedgekeurd, terwijl die opdracht dus bij mijn school lag ben ik dus contact met EQI gaan zoeken om iets achter de hand te hebben voor het geval de school die opdracht van de renstal niet goed zou keuren. Nu is die opdracht goedgekeurd en ben bij EQI afgewezen dus ik heb nog een kans dat ik snel aan de slag kan.