Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
melmel schreef:Heej
wat een mooie foto's!
Ik ben zaterdagavond geweest, was jij er toen ook?
Groetjes
youngster schreef:Hele gave foto's Met wat voor camera heb je deze gemaakt als ik vragen mag?
Josfoto schreef:youngster schreef:Hele gave foto's Met wat voor camera heb je deze gemaakt als ik vragen mag?
Canon 1DmkII
youngster schreef:Ah oke, met een megalens waarschijnlijk
Echt heel gaaf zijn ze
Antoinette schreef:Ik had al eens gekeken op je website voor de foto's van Expo en zag dat er heeeeele gave tussen zaten.
Blijf het jammer vinden dat ik niet kon komen. Ben je er ook weer op Jumping Amsterdam? Dan ben ik er sowiezo (kaarten zijn al binnen ).
En wie weet binnenkort nog een keer een leuk evenement!
sanne_ schreef:Argh! Turbo waarom ben je zo mooi! Jammer dat de resultaten voor hem wat tegenvielen. Blijf het een prachtbeest vinden. Mooie foto's, ook op de site!
* kom je, heel toevallig, wel eens in het zuiden des lands fotograferen? Tijdens clinics van Hans Peter M. op 25 januari in Hulten misschien ?*
kimberley12 schreef:hoop dat als je weer foto's gemaakt hebt van hengstencompetitie in weert, dat je ze op deze site zet, want vind dat je echt goed kan fotograveren!
Josfoto schreef:sanne_ schreef:Argh! Turbo waarom ben je zo mooi! Jammer dat de resultaten voor hem wat tegenvielen. Blijf het een prachtbeest vinden. Mooie foto's, ook op de site!
* kom je, heel toevallig, wel eens in het zuiden des lands fotograferen? Tijdens clinics van Hans Peter M. op 25 januari in Hulten misschien ?*
Hahaha be afgelopen weekend nog in Oss geweest. Neen niet fotograferen, maar op bezoek. Mn ma was jarig.