Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
loyalty schreef:bij paard en koets zag ik wel meerdere paarden beetje raar lopen op die bodem de bodem was ook zo hard? maar dat zal wel voor die menners zijn geweest je kan natuurlijk niet door dat mulle zand gaan crossen
stef schreef:niet alleen de trekpaarden. een van de fjorden ging helemaal op dr knieeen, en 1 van de hackneys glibberde af en toe ook alle kanten op.
Ook 1 of ander rijpaard (schimmel) stond naar mijn idee niet al te vast. Met name in de hoek bij M
Pasha schreef:Ik had geen problemen met de bodem
obelix schreef:Ik vond de bodem in de grote en kleine piste goed,maar de losrijring was echt een drama !! Die was na 1,5 dag al kneiterhard.. En verder roep ik nu weer voor het 2e jaar.. Die losrijring moet groter!! Hoeveel "bijna"ongelukken ik wel niet gezien heb weer dit jaar.. Zeker met hengsten er tussen..
Ik vind best dat ze er nog een 2e lap naast kunnen leggen,dr was ruimte zat over !!!
Pasha schreef:Ik had geen problemen met de bodem
akerna schreef:ik vond de bodem wel redelijk (ook om zelf over te lopen) (moest ff helpen pionnen klaarzetten voor hans zumbrink in de groningershow)
stef, was je er? heb je helemaal niet gezien?